Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Ida Modderman zei:

dat zou ik heel erg waarderen sylvia

verder nog een gezellige dag

weet niet of je de klacht al door hebt gegeven

maar ik heb volgens mij er daalders bijgekregen

ik wil je dus heel erg bedanken

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Goedemorgen,

Weet iemand vanaf welke level Utopia beschikbaar komt?

Utopia komt vrij als je gewoon de basis opdrachten volgt.

Aan de rechterkant zie je boven je rode boek een waterval staan en dat is Utopia.

Utopia is het land waar je alleen gewassen kunt planten/oogsten meer kun je er niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Utopia komt vrij als je gewoon de basis opdrachten volgt.

Aan de rechterkant zie je boven je rode boek een waterval staan en dat is Utopia.

Utopia is het land waar je alleen gewassen kunt planten/oogsten meer kun je er niet.

Dank je voor je antwoord. Ik heb Utopia zelf wel, maar mijn zoon nog niet. Ik heb geen idee meer wanneer ik het kreeg.

Weet je toevallig welke opdrachten er afgewerkt moeten zijn eer je Utopia krijgt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Dank je voor je antwoord. Ik heb Utopia zelf wel, maar mijn zoon nog niet. Ik heb geen idee meer wanneer ik het kreeg.

Weet je toevallig welke opdrachten er afgewerkt moeten zijn eer je Utopia krijgt

Nee sorry, maar het is gewoon een kwestie van de basis opdrachten volgen en dan krijg je er vanzelf een opdracht voor.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedenmorgen,

Ik heb een sneeuwpop vogelvijver gekocht gister maar kan het nergens terug vinden weet je of er een fout zit?

bedankt alvast Jeanette Lamme

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, ***Jeanette*** zei:

Goedenmorgen,

Ik heb een sneeuwpop vogelvijver gekocht gister maar kan het nergens terug vinden weet je of er een fout zit?

bedankt alvast Jeanette Lamme

Deze vind je terug in je knapzak onder tabblad overig

Heb je hem toevallig al op je land neergezet dan zit er idd een bug in want dan is die onzichtbaar helaas, dus dat moet de ontwikkelaar v/d week ff oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, het is bekend en al doorgegeven dat de Peach Prieel voor Mama Beers Bakkerij niet in de winkel te koop is, hopelijk zetten de ontwikkelaars het snel in de winkel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Jeanne zei:

is er een storing ik krijg de hele dag al sorry ververs je pagina

Niet dat ik weet, heb zelf nergens last van.

Leeg even je cache vanaf het allereerst begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw is.

Kijk even of er toevallig een update van Windows is en of er toevallig een update van Chrome is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

allemaal gedaan krijg nog steeds oeps er is iets misgegaan ververs de pagina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Jeanne zei:

allemaal gedaan krijg nog steeds oeps er is iets misgegaan ververs de pagina

Is het na het uitvoeren van een bepaalde actie, bijv oogsten van bomen of gewassen, of planten van gewassen of het reizen naar buren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gisteren  gewoon gespeeld tot 12 uur afgesloten vanmorgen aangezet sinds die tijd krijg ik oeps  er is iets mis gegaan kan jij misschien bij mij kijken  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Jeanne zei:

gisteren  gewoon gespeeld tot 12 uur afgesloten vanmorgen aangezet sinds die tijd krijg ik oeps  er is iets mis gegaan kan jij misschien bij mij kijken  

Ik heb even bij je gekeken en zoals ik het zie zit het probleem in jouw spel.

Ik heb er screens van gemaakt en direct doorgegeven, dus hopelijk wordt het morgen direct opgepakt en wordt het snel opgelost voor je.

Morgen ochtend zal ik ze ook gelijk ff erop wijzen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Jeanne zei:

dankjewel

2 uren geleden, Sjannet DV zei:

goedemorgen, bij mij hetzelfde probleem helaas.

Net contact gehad met Plinga en er blijkt een groep spelers te zijn die allemaal hetzelfde probleem hebben.

We hopen dat er zo snel mogelijk een oplossing komt voor de spelers die hun spel niet inkomen.

Helaas is het voor nu afwachten en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte, zodra ik nieuws heb plaats ik het hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, degene die problemen hebben met inloggen, we hebben van de ontwikkelaar bericht gehad dat dit probleem opgelost is.

Advies: leeg je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in en je zou weer normaal moeten kunnen spelen.

Laat even weten of je ook weer normaal kunt spelen of dat je nog steeds problemen ervaart. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi, bedankt voor de info het is iig opgelost het werkt weer, enig idee wat er nu met de inlog keten gaat gebeuren deze staat nu weer op 0.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Sjannet DV zei:

hoi, bedankt voor de info het is iig opgelost het werkt weer, enig idee wat er nu met de inlog keten gaat gebeuren deze staat nu weer op 0.

Dit hebben we al vaker gehad in het verleden en daar zijn we flink mee in discussie geweest et de ontwikkelaar maar helaas is het niet mogelijk om de inlog keten te herstellen. 

Helaas begin je dus weer op 0 en moet je het weer opnieuw opbouwen, sorry.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen