Marijke 3 Geplaatst: 19 februari goedemorgen dan hoop ik dat je gauw nieuws voor ons brengt. nu al de 5 dag . groetjes marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 februari 1 uur geleden, Marijke zei: goedemorgen dan hoop ik dat je gauw nieuws voor ons brengt. nu al de 5 dag . groetjes marijke Dat hopen wij ook. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
fritsingeleen 0 Geplaatst: 19 februari probleem bij mij is opgelost, dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 februari 6 minuten geleden, fritsingeleen zei: probleem bij mij is opgelost, dank je wel Fijn te horen dat het bij jouw opgelost is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 19 februari bij mij is het probleem ook opgelost. dank je wel . hoop dat de andere ook groetjes marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 19 februari Sil bij mij doet het spel het ook alleen bij het inloggen staat de teller op nul bij inlogketen ,maar het spel doet het weer dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 februari 58 minuten geleden, Bo zei: Sil bij mij doet het spel het ook alleen bij het inloggen staat de teller op nul bij inlogketen ,maar het spel doet het weer dank je wel Fijn te horen dat ook bij het spel het weer doet. Ja klopt je inlogketen staat idd weer op 0 en daar kunnen we niets aan veranderen. Het is voor de ontwikkelaar technisch niet mogelijk om dat te herstellen dus helaas het is niet anders. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ada 3 Geplaatst: 10 maart na eind december 2024 niet meer in het spel kunnen komen en diverse dingen geprobeerd te hebben op advies van Sylvia lukte het niet. vorige week nog maar eens gekeken en......... ik kan weer in het spel komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 maart 12 uren geleden, Ada zei: na eind december 2024 niet meer in het spel kunnen komen en diverse dingen geprobeerd te hebben op advies van Sylvia lukte het niet. vorige week nog maar eens gekeken en......... ik kan weer in het spel komen. Fijn dat je weer kunt spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 12 mei ff een vraagje . die libelle puzzel zit daar een fout in. want je zou toch die libelle krijgen. nu krijg ik een valentijndas klopt dat toch niet gr marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 mei 4 uren geleden, Marijke zei: ff een vraagje . die libelle puzzel zit daar een fout in. want je zou toch die libelle krijgen. nu krijg ik een valentijndas klopt dat toch niet gr marijke Klopt dit is vanmorgen al doorgegeven en we hopen dat de ontwikkelaar het nog gaat aanpassen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 12 mei dank je wel . wachten we af gr marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 12 mei bij mij dus ook een das i.p.v. libelleperyton wachten dus maar gr vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 mei 19 uren geleden, Marijke zei: dank je wel . wachten we af gr marijke 13 uren geleden, vissertje zei: bij mij dus ook een das i.p.v. libelleperyton wachten dus maar gr vissertje We hebben helaas nog geen reactie gehad van de ontwikkelaar dus wij wachten ook nog steeds, maar ben bang dat ze het niet gaan veranderen 😒 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 17 mei maak een ijzeren plaat in de werkplaats , maar staat er niet tussen , waar kan ik nem maken eigenlijk gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 8 uren geleden, Tobias zei: maak een ijzeren plaat in de werkplaats , maar staat er niet tussen , waar kan ik nem maken eigenlijk gr T Het is bekend dat meer spelers dit probleem hebben en het is al als een bug doorgegeven aan de ontwikkelaar. Kun je mij vertellen of je al eerder ijzeren plaat hebt moeten maken en welk level in het spel ben je? We hopen dat ze het oplossen, wil je daar niet op wachten dan is de enige optie om de opdracht met robijnen te voltooien. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 17 mei 35 minutes ago, Sylvia Ambi RS said: Het is bekend dat meer spelers dit probleem hebben en het is al als een bug doorgegeven aan de ontwikkelaar. Kun je mij vertellen of je al eerder ijzeren plaat hebt moeten maken en welk level in het spel ben je? We hopen dat ze het oplossen, wil je daar niet op wachten dan is de enige optie om de opdracht met robijnen te voltooien. Nog niet eerder een gemaakt en zit in level 61 ; dank je wel Gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 12 minuten geleden, Tobias zei: Nog niet eerder een gemaakt en zit in level 61 ; dank je wel Gr T Oké dank je. Het zou kunnen dat je qua level dan nog niet zover bent dat je ijzeren plaat kunt maken. Ik ga dit iig ook even doorgeven. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 17 mei ik kan ook geen ijzerenplaat maken gr ida level 109 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 2 minuten geleden, Ida Modderman zei: ik kan ook geen ijzerenplaat maken gr ida level 109 Hmm, das raar want met jou level moet je dat zwz kunnen maken. Heb je het al eerder gemaakt voor een basis opdracht? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 17 mei 2 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Hmm, das raar want met jou level moet je dat zwz kunnen maken. Heb je het al eerder gemaakt voor een basis opdracht? nee maar hij staat er ook niet in Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 17 mei 1 minuut geleden, Ida Modderman zei: nee maar hij staat er ook niet in ik heb het weer geprobeerd ennu geeft hij hem wel aan raar hoor Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 1 uur terug, Ida Modderman zei: ik heb het weer geprobeerd ennu geeft hij hem wel aan raar hoor Miss dat de ontwikkelaar het probleem heeft opgelost intussen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Vera's spelletjes 2 Geplaatst: 18 mei welk level heb je nodig dan om die ijzeren plaat te maken. ik ben level 97 en kan hem niet maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 mei 2 uren geleden, Vera's spelletjes zei: welk level heb je nodig dan om die ijzeren plaat te maken. ik ben level 97 en kan hem niet maken. Dat weet ik ook niet precies, maar ik weet wel dat het in het spel komt wanneer je er een opdracht voor hebt gehad in de verhaal opdrachten. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites