Rina cf3 11 Geplaatst: 17 oktober 2021 Je kunt de gebouwen heel moeilijk plaatsen en het is erg irritant dat die prinses of prins zich bemoeien met het planten en oogsten! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jetoloko 1,504 Geplaatst: 13 november 2021 Hallo, Ik speel dit spel pas sinds gisteren, wat kan ik met de grijze druppels doen? Er wordt steeds aangegeven grijze druppels in overvloed. Vr gr Jetoloko Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 13 november 2021 2 uren geleden, jetoloko zei: Hallo, Ik speel dit spel pas sinds gisteren, wat kan ik met de grijze druppels doen? Er wordt steeds aangegeven grijze druppels in overvloed. Vr gr Jetoloko Wat ik zover heb begrepen kan je het gebruiken in Elven Ruilpost. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jetoloko 1,504 Geplaatst: 13 november 2021 Thanks Hetty, ik ga het bekijken! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 13 november 2021 42 minuten geleden, jetoloko zei: Thanks Hetty, ik ga het bekijken! Graag gedaan. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
C@rl@ 15 Geplaatst: 16 november 2021 ik speel ook landleven en die stopt er mee ,gaat royal story wel gewoon door ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 16 november 2021 7 uren geleden, C@rl@ zei: ik speel ook landleven en die stopt er mee ,gaat royal story wel gewoon door ? Volgens plinga gaat het gewoon door. Plinga stopt ook niet, maar de ontwikkelaars met LL alhoewel we nu nog steeds geen duidelijk antwoord hebben. Denk afwachten, maar andere spellen van plinga gaan gewoon door. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
C@rl@ 15 Geplaatst: 17 november 2021 dank je wel Hetty Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 17 november 2021 2 uren geleden, C@rl@ zei: dank je wel Hetty Graag gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 november 2021 3 uren geleden, Hetty Ambi LL zei: Graag gedaan. Hallo hetty ,ik speel nu Royal Store maar hoe moet ik de wens zo als bij ll sturen groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 17 november 2021 8 minuten geleden, Bo zei: Hallo hetty ,ik speel nu Royal Store maar hoe moet ik de wens zo als bij ll sturen groetjes Bo Hoi Bo, je kan niet echt een wens sturen zoals in LL, maar rechts bovenin zie je een envelopje, als je daar op klikt kan je wat je krijgt binnenhalen en ook het verzoek van je buren versturen. In diezelfde balk zit ook een soort cadeau, daar kan je ook nog je buren een cadeau sturen. De geschenken veranderen vaak per dag. Als je iets neerzet (bv. machine) en je klikt erop kan je van daaruit hetgeen vragen aan je buren wat je nodig hebt, er komt dan een lijst met buren, wel even op letten wat bv. je buren zijn van royal story. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 november 2021 Zojuist, Hetty Ambi LL zei: Hoi Bo, je kan niet echt een wens sturen zoals in LL, maar rechts bovenin zie je een envelopje, als je daar op klikt kan je wat je krijgt binnenhalen en ook het verzoek van je buren versturen. In diezelfde balk zit ook een soort cadeau, daar kan je ook nog je buren een cadeau sturen. De geschenken veranderen vaak per dag. Als je iets neerzet (bv. machine) en je klikt erop kan je van daaruit hetgeen vragen aan je buren wat je nodig hebt, er komt dan een lijst met buren, wel even op letten wat bv. je buren zijn van royal story. dank je wel het is wel wennen hahahahaha fijne dag nog en veel plezier Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 17 november 2021 10 minuten geleden, Bo zei: dank je wel het is wel wennen hahahahaha fijne dag nog en veel plezier Ik heb het ooit wel eens gespeeld maar idd was wel weer ff uitzoeken, dank je jij ook een fijne dag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 18 november 2021 Vraagje, we hebben een koningskoe nodig die we moeten voeren maar dat beest moet ontsnapt zijn want hij is nergens te vinden in de winkel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 november 2021 1 uur geleden, Flappie zei: Vraagje, we hebben een koningskoe nodig die we moeten voeren maar dat beest moet ontsnapt zijn want hij is nergens te vinden in de winkel Die kun je ook niet kopen, dat is een kwestie van je koe groot brengen en dan wordt die vanzelf een koningskoe. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 18 november 2021 5 minutes ago, Sylvia! speelt CF said: Die kun je ook niet kopen, dat is een kwestie van je koe groot brengen en dan wordt die vanzelf een koningskoe. Oke dan moeten we Klara zoveel voeren tot die groot genoeg is, dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 november 2021 1 uur terug, Flappie zei: Oke dan moeten we Klara zoveel voeren tot die groot genoeg is, dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 19 november 2021 Het energie limiet waarbij je om de paar minuten 1 energie krijgt is nu 39, kan je dat limiet ook verhogen waardoor je meer gratis energie krijgt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 november 2021 12 minuten geleden, Flappie zei: Het energie limiet waarbij je om de paar minuten 1 energie krijgt is nu 39, kan je dat limiet ook verhogen waardoor je meer gratis energie krijgt Hier kun je niets aan doen, dit gaat heel erg langzaam iets omhoog met levelen van het spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 21 november 2021 (aangepast) Goedeavond\ Op het land van Royal staat een plaatje als je daar op druk kom je bij wereldkaart, Daar staan op drachten maar ook leuke dingen zo als de geelroos Kan je dat ook op staal bij het Royal zelf ? er staat wel inventares . Maar je kunt die gel rozen en theepot niet over zetten , bij de royal inventaris zeg maar het beginland weten jullie of dat kan ? En ik krijg het hek niet weg zo dat de beer verder kan na het volgende stukje land , 21 november 2021 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 november 2021 11 uren geleden, Bo zei: Goedeavond\ Op het land van Royal staat een plaatje als je daar op druk kom je bij wereldkaart, Daar staan op drachten maar ook leuke dingen zo als de geelroos Kan je dat ook op staal bij het Royal zelf ? er staat wel inventares . Maar je kunt die gel rozen en theepot niet over zetten , bij de royal inventaris zeg maar het beginland weten jullie of dat kan ? En ik krijg het hek niet weg zo dat de beer verder kan na het volgende stukje land , Goedemorgen, nee helaas dat is niet mogelijk. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 22 november 2021 1 uur terug, Sylvia! speelt CF zei: Goedemorgen, nee helaas dat is niet mogelijk. goedemorgen dank je wel voor het antwoord fijne dag nog Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 23 november 2021 goedemorgen, hoe voeg je ook alweer buren toe?😅 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 23 november 2021 2 uren geleden, Miss Rose zei: goedemorgen, hoe voeg je ook alweer buren toe?😅 Goedemorgen, kijk even op Landleven daar staat een topic hoe voeg ik buren toe. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 23 november 2021 fijne avond,ik heb op Royal store geen zoek balk als ik iets wil zoeken,zo alsop landleven,of zit dat niet in het spel.? Dan heb ik nog als ik mijn buurtjes wil helpen dat ik op klein beeld moet spelen, heb alles al gedaan cash ccleaner enz Grpetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites