Elize 1 0 Geplaatst: 4 september 2021 hoi ben er even weekje niet even in een dip Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marij 3 Geplaatst: 5 september 2021 sterkte Elize Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 23 oktober 2021 Heb zin in thema Halloween ..... kan niet wachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 oktober 2021 10 uren geleden, Min@ zei: Heb zin in thema Halloween ..... kan niet wachten. Zit ook al met smart te wachten op iets nieuws. Alles is klaar en heb geen nieuwe opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2021 10 uren geleden, Min@ zei: Heb zin in thema Halloween ..... kan niet wachten. die komt wss van de week Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2021 1 minuut geleden, baukje zei: Zit ook al met smart te wachten op iets nieuws. Alles is klaar en heb geen nieuwe opdrachten. Heb je ook alle basis opdrachten al klaar dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 oktober 2021 (aangepast) Alles is klaar, geen nieuwe opdrachten. Ben maar wat voorraden aan het maken. Dan heb ik in ieder geval iets te doen. En tokens aan het sparen om een nieuw stuk land te kopen. 24 oktober 2021 aangepast door baukje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2021 1 minuut geleden, baukje zei: Alles is klaar, geen nieuwe opdrachten. Ben maar wat voorraden aan het maken. Dan heb ik in ieder geval iets te doen. 😲 wow das knap, maar dat is idd best wel een nadeel van dit spel als je alles weg gespeeld hebt dan heb je idd niets meer te doen en is het steeds wachten tot de volgende update live komt. Normaal komt de update om de 2 weken maar heel soms duurt het ook wat langer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 oktober 2021 3 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: 😲 wow das knap, maar dat is idd best wel een nadeel van dit spel als je alles weg gespeeld hebt dan heb je idd niets meer te doen en is het steeds wachten tot de volgende update live komt. Normaal komt de update om de 2 weken maar heel soms duurt het ook wat langer. Fingers crossed dat deze week iets nieuws komt, zou erg fijn zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ikke 0 Geplaatst: 1 november 2021 goedenmorgen tuintjes Elize zijn op vakantie tot 14 nov ben van 4 tot 12 in zeeland dus geen kado die week en marijn tuin is ook op vakantie😃 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 4 november 2021 voor iedereen die niet op mijn verzoeken reageren of niets doen , mij ook geen verzoeken meer sturen AUB Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 november 2021 16 uren geleden, Anja zei: voor iedereen die niet op mijn verzoeken reageren of niets doen , mij ook geen verzoeken meer sturen AUB Kleine moeite toch om elkaar te helpen 😉 Hou er ook wel rekening mee dat er ook spelers zijn die wel langs komen via een hulp verzoek maar dan de hulp verzoek niet kunnen uitvoeren omdat bijv de opdracht al klaar is, gewassen nog niet rijp zijn of een gebouw dat nog niet klaar is.. dan willen ze wel aan het hulp verzoek voldoen maar kunnen het niet dat gebeurt best vaak. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 7 november 2021 😃😃 met een niemandshut 50 sleutels maken wordt wel een heel karwei haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 november 2021 VOOR DE GENE DIE NOOIT OP MIJN VERZOEK REAGEREN STUUR AUB GEEN VERZOEKEN MEER WANT IK GA ER TOCH NIET OP IN EN DAT GELD OOK VOOR RICKEY LAND Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 november 2021 8 uren geleden, Anja zei: VOOR DE GENE DIE NOOIT OP MIJN VERZOEK REAGEREN STUUR AUB GEEN VERZOEKEN MEER WANT IK GA ER TOCH NIET OP IN EN DAT GELD OOK VOOR RICKEY LAND Je moet er ook wel rekening mee houden dat iemand en verzoek van je heeft gekregen naar je land reist en vervolgend niet kan voldoen aan je verzoek omdat een gebouw nog in productie is of helemaal niet in productie is omdat je bijv je opdracht al klaar hebt.. Zelf doe ik iedere dag alle verzoeken die ik binnen krijg en daar zijn er ook genoeg van die niet uitvoerbaar zijn helaas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 11 december 2021 ja dat weet ik , en ik krijg nu 4 x een verzoek van jou voor die hutjes van stro klopt dat toch ? en ik heb ze al 2 x alle drie gedaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 december 2021 2 uren geleden, Anja zei: ja dat weet ik , en ik krijg nu 4 x een verzoek van jou voor die hutjes van stro klopt dat toch ? en ik heb ze al 2 x alle drie gedaan Klopt, ik krijg de ene na de andere opdracht dat me buren me huisjes moeten oogsten. Dat zijn niet alleen de hutjes van stro hoor maar alle huisjes kunnen geoogst worden voor die opdrachten.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 11 december 2021 oke vond het zo raar iedere keer dezelfde verzoek Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 december 2021 40 minuten geleden, Anja zei: oke vond het zo raar iedere keer dezelfde verzoek Ik heb nog wat oude opdrachten in de kast liggen waar ik weer mee verder ben gegaan, haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
oma Wil 0 Geplaatst: 12 december 2021 900 kerst munten ik kan er niets mee Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 december 2021 44 minuten geleden, oma Wil zei: 900 kerst munten ik kan er niets mee Munten die bij een update horen kun je alleen uitgeven ten tijde dat de update live is. Je kunt de munten dan in de handelstoren omruilen voor leuke deco's. Zodra de tijd van de update voorbij is heb je nog een paar dagen om de munten te ruilen ( meestal 2 á 3 dagen ) en daarna kun je helemaal niets meer met de munten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 december 2021 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 31 december 2021 Iedereen een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2022 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 januari 2022 1 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 10 januari 2022 Hallodiootjessssssssssss Ik kan weer spelen via facebook (jippieeeee) Ik heb nu dus 2 accounts. Beide hou ik aan om te spelen. Bij deze ga ik alle missies doen en bij @Jans zal ik inloggen en op een rustige manier omhoog levelen hihihih En bij deze kan ik op het forum iets vragen of plaatsen en bij de andere vertikt het account het pffffff Ik wens iedereen een hele fijne avond 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites