Gerrit cc 1 Geplaatst: 11 januari 2022 Op 2/21/2019 om 3:54 PM, derk en monique zei: hoi hoi buurtjes wie kan me helpen met mijn hartosaurussen ivbm met de opdracht ik moet er nog zes groot brengen zoek veel vrienden 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 januari 2022 25 minuten geleden, Gerrit cc zei: zoek veel vrienden Dan kun je het beste in het topic buren gezocht een oproepje plaatsen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 12 januari 2022 16 uren geleden, Gerrit cc zei: zoek veel vrienden Heb je een uitnodiging gestuurd, dan kan ik ze voeren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 januari 2022 1 uur geleden, baukje zei: Heb je een uitnodiging gestuurd, dan kan ik ze voeren Die hartosaurussen is niet bij die persoon hé. Het is een geciteerd bericht van 2 jaar geleden 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrit cc 1 Geplaatst: 17 januari 2022 wie wil kan mijn bij spelende buren zetten stuur meestal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 1 uur terug, Gerrit cc zei: wie wil kan mijn bij spelende buren zetten stuur meestal Je kunt een oproep plaatsen in het topic buren gezocht en je kunt zelf ook nieuwe buurtjes uitnodigen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrit cc 1 Geplaatst: 17 januari 2022 waar kom ik niet op het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 3 minuten geleden, Gerrit cc zei: waar kom ik niet op het spel Als je op het vragen topic leest dan weet je waarom de spelen het niet doen 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 24 januari 2022 Lol nieuwe opdracht, voer 15 paardenbloemmuizen van je buren, die je niet meer hebt naar de update Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 24 januari 2022 Yes 2 oude buurtje terug Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maria 0 Geplaatst: 25 januari 2022 10 hours ago, Desirée said: Yes 2 oude buurtje terug Blij dat te horen. Ik nog niet en ik begon me net zorgelijk af te vragen of ik iedereen opnieuw uit moest nodigen 😄 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2022 13 uren geleden, Desirée zei: Lol nieuwe opdracht, voer 15 paardenbloemmuizen van je buren, die je niet meer hebt naar de update 13 uren geleden, Desirée zei: Yes 2 oude buurtje terug 2 uren geleden, lotte zei: Blij dat te horen. Ik nog niet en ik begon me net zorgelijk af te vragen of ik iedereen opnieuw uit moest nodigen 😄 Lees even terug op het vragen topic daar heb ik uitgelegd dat je nu je buren moet gaan toevoegen op de nieuwe manier en niet meer op de oude manier. Als je er niets mee doet dan zul je nooit buren erbij krijgen, het is op zich best makkelijk maar als je alleen de hyves buurtjes wilt dan is het wel even een zoekwerk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 25 januari 2022 Hallootjes allemaal Ik ben gestopt met het andere account (@Jans) Nu ik op dit account heel veel buren heb is het geen doen om iedereen langs te gaan. Ik ga dus alleen nog door met dit account Jans CF 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 25 januari 2022 4 uren geleden, lotte zei: Blij dat te horen. Ik nog niet en ik begon me net zorgelijk af te vragen of ik iedereen opnieuw uit moest nodigen 😄 Lotte Ik heb je een uitnodiging gestuurd. Ga naar aanvaarden en daar kan je mij accepteren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 5 februari 2022 Mijn gebruikersnaam werk niet helemaal goed ik sta als player_1642626878496 en als desiree- er wordt aan gewerkt, maar als vrienden ze alle 2 hebben staan dan die van de player verwijderen dan is de kans dat ik ze te zien krijg bij mijn goede gebruikersnaam. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 13 februari 2022 ik ben gestopt met charm farm mijn landje staat nog steeds op level 1. buurtjes bedankt voor het spelen toen het spel nog goed was. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2022 6 minuten geleden, *IneM zei: ik ben gestopt met charm farm mijn landje staat nog steeds op level 1. buurtjes bedankt voor het spelen toen het spel nog goed was. Heb je al een ticket naar Plinga gestuurd met een screen van je instellingen? Als je zelf nog geen contact met Plinga hebt opgenomen dan gaat het idd nooit goed komen. Degene waarbij het met de grote fix niet verholpen was moesten een ticket sturen met een screen van hun instellingen want daarin staan je oude uid en je nieuwe game id en dan gingen ze het handmatig oplossen. Als je dat niet gedaan hebt raad ik je aan dat alsnog te doen want dan krijg je echt je eigen spel met alles wat je had terug. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 13 februari 2022 dat heb ik gedaan maar niet gelukt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2022 1 uur terug, *IneM zei: dat heb ik gedaan maar niet gelukt. Kan je mij een screen van je instellingen geven oude uid en je nieuwe game id opstaan? Dan ga ik morgen daar even navraag over doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 2 maart 2022 Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes Vanaf donderdag avond ben ik er een lang weekend tussen uit. Ik zal proberen de cadeaus te versturen maar iedereen langs gaan is geen optie. Vanaf maandag avond ben ik er weer. Toedeledokie en tot laters Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 11 maart 2022 On 2/13/2022 at 2:49 PM, Sylvia! speelt CF said: Heb je al een ticket naar Plinga gestuurd met een screen van je instellingen? Als je zelf nog geen contact met Plinga hebt opgenomen dan gaat het idd nooit goed komen. Degene waarbij het met de grote fix niet verholpen was moesten een ticket sturen met een screen van hun instellingen want daarin staan je oude uid en je nieuwe game id en dan gingen ze het handmatig oplossen. Als je dat niet gedaan hebt raad ik je aan dat alsnog te doen want dan krijg je echt je eigen spel met alles wat je had terug. maar hoe stuur ik iets (waar is hun postvak ) en hoe maak ik een screen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 maart 2022 17 uren geleden, Iris zei: maar hoe stuur ik iets (waar is hun postvak ) en hoe maak ik een screen In de GD+ balk staat een knop Help, als je die aanklikt kun je een ticket sturen naar Plinga. Op je toetsenbord zit een knop prt sc als je deze gebruikt kun je een screen maken die sla je dan op je pc op en kun je dan als bijlage toevoegen in je ticket. Let op; op een laptop kan het ook zijn dat je de knoppen fn en prt sc tegelijk moet gebruiken. Er zijn ook diverse programma's op het internet te vinden waarmee je makkelijk een screen kunt maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 13 maart 2022 goede morgen buurtjes kan ieumand me vertellen hoe ik aan de graseltjes kom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 maart 2022 2 uren geleden, Rieky zei: goede morgen buurtjes kan ieumand me vertellen hoe ik aan de graseltjes kom Vragen volgende keer graag op het daarvoor bestemde vragen topic plaatsen aub. Door je winkel te oogsten krijg je een graseltjestransformatie, die gebruik je op een steen en die oogst je dan weer en dan krijg je een graseltje die je dan in een hok kunt plaatsen en kunt voeren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 13 maart 2022 oke is goed doe ik de volgende keer silvia en bedankt voor het antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites