Jans CF 170 Geplaatst: 19 augustus 2022 Buurtjes Ik ga er van tussen voor 2 weken. Even op adem komen aan het water. Ik ben er weer vanaf 2 september. Zal wel proberen elke dag de cadeaus te doen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 augustus 2022 38 minuten geleden, Jans CF zei: Buurtjes Ik ga er van tussen voor 2 weken. Even op adem komen aan het water. Ik ben er weer vanaf 2 september. Zal wel proberen elke dag de cadeaus te doen. Geniet er lekker van 😊 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 5 oktober 2022 Hallo allemaal Je kan nu 5 robijnen krijgen voor 1 goud. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 25 december 2022 Fijne feestdagen allemaal 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 16 Geplaatst: 31 december 2022 Ik wens jullie: . 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 1 januari 2023 Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2023. 1 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
PhilipL 0 Geplaatst: 21 februari 2023 Kan je eigenlijk nog wat met die sneeuwmunten, of is dat afgelopen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 24 december 2023 Fijne feestdagen allemaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 11 februari 2024 Wat een mooie valentijn's missie 😀 mooie sprookjes achtige dingen. Ik ben er blij mee. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 februari 2024 Op 2/11/2024 om 9:47 AM, Min@ zei: Wat een mooie valentijn's missie 😀 mooie sprookjes achtige dingen. Ik ben er blij mee. 👍 De liefdesfee geeft ook regelmatig leuke dingen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans cf 2 1 Geplaatst: 24 december 2024 Ik wens iedereen hele fijne feestdagen 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 26 december 2024 ik kan niet meer spelen ,heb nog maar 1 shmoo van de 19 . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2024 2 uren geleden, Annemie zei: ik kan niet meer spelen ,heb nog maar 1 shmoo van de 19 . Dat is heel vervelend voor je, en ik snap je frustratie heel goed. Helaas kunnen we helemaal niets voor je doen. Het is bekend bij de ontwikkelaar maar helaas doet die er al jaren niets mee, hoe hard we er ook op aandringen. De ontwikkelaar is de enige die problemen in het spel kan oplossen, Plinga kan verder ook niets aan het spel veranderen helaas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 27 december 2024 dank jewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 28 december 2024 net terug van week vakantie en kan ook niet meer spelen. verbinding wordt geweigerd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 december 2024 3 uren geleden, Henk en Ada cc zei: net terug van week vakantie en kan ook niet meer spelen. verbinding wordt geweigerd. Heb je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste begin geleegd en je browser gesloten en opnieuw geopend en opnieuw ingelogd? Heb je al gekeken of er toevallig een update is van Chrome en/of Windows? Updates van Chrome en Windows kunnen je spel tegenhouden en zodra je de boel ge-update is werkt je spel ook weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 28 december 2024 cache geleegd, geen updates , .geen resultaat kom niet meer in het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 december 2024 21 uren geleden, Henk en Ada cc zei: cache geleegd, geen updates , .geen resultaat kom niet meer in het spel Gebruik je toevallig een VPN? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 30 december 2024 nee. als ik probeer op het spel te komen krijg ik de mededeling wnw20pl.servicecdn.ru heeft de toegang geweigerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2024 6 uren geleden, Henk en Ada cc zei: nee. als ik probeer op het spel te komen krijg ik de mededeling wnw20pl.servicecdn.ru heeft de toegang geweigerd Ik heb nog 1 optie wat je kunt proberen. Het kan zijn dat je antivirus programma een update heeft gehad en die het spel tegen houdt. Je kunt ff tijdelijk je antivirus uitzetten en dan proberen of je wel het spel in komt. kom je dan wel het spel in dan weet je dat je antivirus het spel tegen houdt en zul je het spel bij je antivirus op white list moeten zetten. Werkt het spel nog steeds niet als je je antivirus hebt uitgezet dan zit het probleem niet bij jou. Voor alle zekerheid heb ik je probleem al wel aangekaart bij Plinga. Vraag vanuit Plinga: heb je al andere browsers geprobeerd bijv. Firefox? en of je een printscrenn kan geven met de error. Gebruik je een adblocker zet die dan ook uit, en kijk even in je extensies welke je daar allemaal actief hebt en zet die dan ook even uit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 januari Op 12/30/2024 om 9:49 AM, Henk en Ada cc zei: nee. als ik probeer op het spel te komen krijg ik de mededeling wnw20pl.servicecdn.ru heeft de toegang geweigerd Kun je inmiddels alweer inloggen en spelen of nog steeds niet? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 13 januari nog steeds niet. Op 12/28/2024 om 3:50 PM, Henk en Ada cc zei: cache geleegd, geen updates , .geen resultaat kom niet meer in het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 1 uur terug, Henk en Ada cc zei: nog steeds niet. Heb je dit ook allemaal geprobeerd? Vraag vanuit Plinga: heb je al andere browsers geprobeerd bijv. Firefox? en of je een printscrenn kan geven met de error. Gebruik je een adblocker zet die dan ook uit, en kijk even in je extensies welke je daar allemaal actief hebt en zet die dan ook even uit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Henk en Ada cc 7 Geplaatst: 25 januari geen idee hoe dat allemaal moet, krijg binnenkort nieuwe laptop en zal eens kennis vragen te helpen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 januari 1 uur geleden, Henk en Ada cc zei: geen idee hoe dat allemaal moet, krijg binnenkort nieuwe laptop en zal eens kennis vragen te helpen Zolang we niet weten of het aan eventuele instellingen op je laptop ligt of aan je spel account kunnen we niets voor je doen. Het enige wat we van de ontwikkelaar terug hebben gehoord is dat er een groepje spelers accounts zijn die problemen hebben, maar of jou account daar wel of niet bij hoort weten we dus niet zolang we niet alles aan jouw kant hebben afgevinkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites