maris speelt rs 2 Geplaatst: 2 mei 2020 (aangepast) sterkte marga 2 mei 2020 aangepast door maris Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marij 3 Geplaatst: 3 mei 2020 Maja heel veel sterkte Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jaap 0 Geplaatst: 23 mei 2020 wiesje graag cadeaus terug. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
derk en monique 0 Geplaatst: 23 mei 2020 (aangepast) maja gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd 23 mei 2020 aangepast door derk en monique Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 26 mei 2020 Dank jullie wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willemieke 4 Geplaatst: 27 mei 2020 Op 1/4/2019 om 1:34 PM, HyvesGamesAdmin zei: Hier kun je gezellig kletsen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 22 augustus 2020 hallo even een vraagje hoe kom ik aan het token van glorie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 augustus 2020 20 uren geleden, Rieky zei: hallo even een vraagje hoe kom ik aan het token van glorie Waar heb je die voor nodig? Kan het zo gauw ff niet vinden, als ik weet waar je hem voor nodig hebt is het wat makkelijker zoeken. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 28 augustus 2020 Wie weet hoe je charmante essente krijg er staat in de kerker maar die kan ik niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 augustus 2020 32 minuten geleden, Maja zei: Wie weet hoe je charmante essente krijg er staat in de kerker maar die kan ik niet vinden Deze vind je helemaal rechts achterin in de kerker. Het is die wittige bol die je daar ziet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 28 augustus 2020 Ik kan die kerker niet vinden weet ook niet wat ik moet zoeken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 augustus 2020 12 uren geleden, Maja zei: Ik kan die kerker niet vinden weet ook niet wat ik moet zoeken Helemaal rechts bovenin net naast je land staat het portaal waardoor je moet reizen naar de kerker. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 29 augustus 2020 Gevonden dank je wel groetjes Maja 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 augustus 2020 34 minuten geleden, Maja zei: Gevonden dank je wel groetjes Maja Graag gedaan 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 29 augustus 2020 hallo Sylvia, Ik heb een vraagje over het upgraden van de" Stalagmieten van Concentratie " in de laatste update. Er staat bij het upgraden naar een hoger level dat de beloning is dat je maximum aan manna verhoogd wordt met b.v .600 bij upgraden naar l level 7 .Maar er komt maar 200 aan extra manna bij. Dit is ook het geval bij upgraden naar level 8 en naar level 9. Lees ik iets anders dan dat er bedoeld word of is het toch een foutje ? Ik hoop dat je me kunt helpen. Groetjes Wiesje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 augustus 2020 15 minuten geleden, wiesje zei: hallo Sylvia, Ik heb een vraagje over het upgraden van de" Stalagmieten van Concentratie " in de laatste update. Er staat bij het upgraden naar een hoger level dat de beloning is dat je maximum aan manna verhoogd wordt met b.v .600 bij upgraden naar l level 7 .Maar er komt maar 200 aan extra manna bij. Dit is ook het geval bij upgraden naar level 8 en naar level 9. Lees ik iets anders dan dat er bedoeld word of is het toch een foutje ? Ik hoop dat je me kunt helpen. Groetjes Wiesje. Hoi Wiesje, Ik vermoed dat het gaat om een taal foutje. Ik denk dat het totaal moet zijn en dat ze het dan in fases hebben opgedeeld. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 30 augustus 2020 Dank je wel Sylvia voor je reactie. Dat zal het waarschijnlijk zijn. Groetjes Wiesje. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 29 september 2020 wanneer zal het thema Halloween komen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 1 oktober 2020 hoe krijg ik de zeevocher in de handelstoren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 6 oktober 2020 On 10/1/2020 at 5:03 PM, Rieky said: hoe krijg ik de zeevocher in de handelstoren Die kun je maken in de universiteit van magie maar dan moet je wel de handige shmoo 3/3 missie af hebben. en je kan hem krijgen bij het volbrennegen van missie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 7 oktober 2020 (aangepast) dank je wel voor de reactie min@ 7 oktober 2020 aangepast door Rieky Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 8 oktober 2020 Hallo Sylvia, Hoe kom ik aan meer vrienden ? Ben van de 68 vrienden er inmiddels 38 kwijt. Kan ze niet alsnog toevoegen of een uitnodiging sturen , want dan krijg ik de melding dat ik al vrienden ben met die persoon. Zijn er dan zoooveel spelers afgehaakt ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hyvesgames42 1 Geplaatst: 9 oktober 2020 ik heb nog maar 23 vrienden over😭 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 oktober 2020 18 uren geleden, wiesje speelt charm farm zei: Hallo Sylvia, Hoe kom ik aan meer vrienden ? Ben van de 68 vrienden er inmiddels 38 kwijt. Kan ze niet alsnog toevoegen of een uitnodiging sturen , want dan krijg ik de melding dat ik al vrienden ben met die persoon. Zijn er dan zoooveel spelers afgehaakt ? Ik denk dat wel het geval is idd, er zijn volgens mij ook niet zoveel actieve spelers meer.😕 De enigste optie om nieuwe buren is om hier bij buren gezocht een oproepje te plaatsen, maar vrees dat dat ook niet veel oplevert. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 9 oktober 2020 hier een paar namen misschien heb je er wat aan. heb ook nog maar 22 vrienden. en hou zo van dit spel. Helena, maris , *IneM, **Phoenix**, mannja , Sandra12, Jaap marij, derk en monique, Tovias Rieky, Pamsje Peternella Charita , pamela Elly ,Lois, Iris Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites