Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 14 oktober 2020 Hoi Min@ , dank je wel voor het doorgeven van namen. helaas zitten er voor mij geen nieuwe namen bij. Deze spelers behoren ook al tot mijn speelvrienden. Groetjes Wiesje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 18 oktober 2020 On 10/14/2020 at 1:19 PM, wiesje speelt charm farm said: Hoi Min@ , dank je wel voor het doorgeven van namen. helaas zitten er voor mij geen nieuwe namen bij. Deze spelers behoren ook al tot mijn speelvrienden. Groetjes Wiesje. graag gedaan, jij hebt ook geen namen neem ik aan ! anders had je e geplaatst toch Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 23 oktober 2020 hallo Zit er een bug in de missie geestenmarkt , pc loopt telkens vast als daar speel . Meer buren hier last van gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 oktober 2020 1 uur terug, Tobias zei: hallo Zit er een bug in de missie geestenmarkt , pc loopt telkens vast als daar speel . Meer buren hier last van gr T Heb je al je cache vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd? Welke browser gebruik je? Start je het spel in Flash of in HTML5? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 24 oktober 2020 23 uren geleden, Sylvia! LL&DV zei: Heb je al je cache vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd? Welke browser gebruik je? Start je het spel in Flash of in HTML5? gefixt dank je wel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 24 oktober 2020 Hoe maak ik de visvijver in geestenmarkt , moet naar donkere bos en die stuurt me weer terug gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Maja 3 Geplaatst: 25 oktober 2020 Hoe of waar krijg je die Giftige Paddenstoel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 oktober 2020 Op 10/25/2020 om 12:06 PM, Maja zei: Hoe of waar krijg je die Giftige Paddenstoel Deze kun je vinden in de blauwe poort Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 oktober 2020 @All, vragen over het spel graag stellen in het vragen topic i.p.v. in de chat. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Shona DV 2 Geplaatst: 31 oktober 2020 Vragen Topic !!! 🔎 ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 6 november 2020 On 10/25/2020 at 12:06 PM, Maja said: Hoe of waar krijg je die Giftige Paddenstoel lees het nu pas , maar denk dat je er al achter bent ... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 17 december 2020 Hoi Monique , ik zie dat jij ook bezig bent met een missie waarbij je buurtjes nodig hebt om 12 smaragdrotsen op jouw landje te verwijderen. Mijn tip is om zelf te hakken totdat je bij 8/8 bent en dan hoeft een buurtje maar 1 x te klikken om de rots te verwijderen. Ik heb het uitgeprobeerd en dit lukte. Hoop dat je wat hebt aan deze tip.. Groetjes Wiesje. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 26 december 2020 Hoi, speel het spel net, maar hoe kom ik aan water als 1 van mn planten is verwelkt? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 1 uur terug, Coby zei: Hoi, speel het spel net, maar hoe kom ik aan water als 1 van mn planten is verwelkt? Vragen graag in het daarvoor bestemde vragen topic stellen aub, niet in de chat. Verwelkte planten kun je weer tot leven wekken door een verzoek aan je buren, je kunt de dode planten ruimen of je kunt zelf met een speciale gieter de planten weer tot leven wekken. Deze speciale gieter kun je alleen als beloning krijgen en anders niet. http://prntscr.com/wagjt7 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 26 december 2020 oke, djw Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
derk en monique 0 Geplaatst: 1 januari 2021 hoi hoi allemaal ik wens al mijn buurtjes een heel gelukkig en gezond 2021 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 januari 2021 Ik wens iedereen heel een liefdevol, gelukkig en gezond 2021. http:// Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 januari 2021 Kleine tip, als je bij de buren de sneeuwvarkens voert kun je op die manier elkaar helpen om ze te laten groeien en kost het je geen materialen.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 7 januari 2021 jullie kunnen langskomen om mijn roze vogels te voeren als je zin hebt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 17 februari 2021 Hoi Allemaal, Wat fijn dat eindelijk onze fotootjes weer terug zijn. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 23 februari 2021 zeg dat wel ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 4 april 2021 Ik moet nog 3 blauwe eitje maken maar kom niet verder waar kan ik deze vinden? Ik moet broederschap 2/7 eerst maken /klaar krijgen maar ik zie die opdracht niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 2 mei 2021 Sylvia bedankt voor de hulp. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 27 augustus 2021 sorry, ik heb niet iereen een cadeau kunnen sturen, maar ik ben aan mijn oog geopereerd . ik heb het geprobeerd maar het lukte niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 augustus 2021 10 uren geleden, Rina zei: sorry, ik heb niet iereen een cadeau kunnen sturen, maar ik ben aan mijn oog geopereerd . ik heb het geprobeerd maar het lukte niet Dat geeft toch helemaal niet. Beterschap met je oog. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites