Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Charm Farm chat

Aanbevolen berichten

Beste buurtjes, ik ben een paar dagen niet op het spel geweest omdat ik in het zkh heb gelegen. Ik ben erg ziek. Ik zit aan de chemo en bestralingen. Dit zal wel vaker gebeuren dat ik er een paar dagen niet op het spel ben maar nu weten jullie waarom. Groetjes Huspuppie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Huspuppie zei:

Beste buurtjes, ik ben een paar dagen niet op het spel geweest omdat ik in het zkh heb gelegen. Ik ben erg ziek. Ik zit aan de chemo en bestralingen. Dit zal wel vaker gebeuren dat ik er een paar dagen niet op het spel ben maar nu weten jullie waarom. Groetjes Huspuppie.

Hoi het spel is nu niet zo belangrijk,ik wens je veel sterkte gr Marga

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Marga zei:

Hoi het spel is nu niet zo belangrijk,ik wens je veel sterkte gr Marga

hoop alles komt oke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3/2/2019 om 5:57 PM, Huspuppie zei:

Heel veel sterkte en beterschap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi huspuppie  heel veel beterschap en sterkte toegewenst van deze kant en jou gezondheid is belangrijker dan het spel denk aan jezelf groetjes monique

aangepast door derk en monique
verkeerde naam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel veel sterkte Marga ..... ik weet verder niet wat ik zeggen moet ....erg moeilijk en zwaar voor hoop dat je beter word dikke knuffel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Helena zei:

Even een vraagje wie weet hoe je die bamboepanda kan krijgen.

door onkruid te oogsten,dan krijg je oosterse talismannen die komen in je opslag.Door deze per twee om te ruilen krijg je een bamboepanda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, *Tiny* zei:

wwaarom telt de bamboe stokken die ik verwijder niet af ?

je moet ze helemaal verwijderen dan telt het pas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uren geleden, mannja zei:

Hoe kom ik aan gele waterlelies...

Voor de volgende keer kun je dit beter onder het kopje vragen stellen. Je krijgt ze bij het afmaken van opdrachten en als je de vijver hebt geplaatst(volgens mijn) worden ze links onder aan je speelveld 4 x om de 5 uur aangeboden dan kan je ze kopen voor een geldstuk en ontvang je twee gele waterlelies

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen weet iemand al wat je nodig hebt om de heuvel van de dansende malva af te maken naar level 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Marga zei:

Goedemorgen weet iemand al wat je nodig hebt om de heuvel van de dansende malva af te maken naar level 6

voor level 5 heb je nodig : 20 hout, 11 beenderen, 7 vreemde stof, 80 steen, 4 toverstaf en 8 zaag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Desirée zei:

voor level 5 heb je nodig : 20 hout, 11 beenderen, 7 vreemde stof, 80 steen, 4 toverstaf en 8 zaag

dank je wel ,dit heb je nodig om level 5 af te maken,ik bedoelde om level  naar level 6 af te maken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Marga zei:

dank je wel ,dit heb je nodig om level 5 af te maken,ik bedoelde om level  naar level 6 af te maken

Sorry mijn fout. level 6 : 150 hout, 6 baksteen,6 drankje,100 steen,7 inkt,13 wijnrank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste buurtjes. Ik ben weer terug op het spel na een zware operatie en 2 wkn ziekenhuis. Ik ben nu aan het aansterken. Heel veel dank voor de leuke reacties die ik heb gekregen. Groetjes Huspuppie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎9‎/‎1‎/‎2019 om 9:47 AM, Huspuppie zei:

Beste buurtjes. Ik ben weer terug op het spel na een zware operatie en 2 wkn ziekenhuis. Ik ben nu aan het aansterken. Heel veel dank voor de leuke reacties die ik heb gekregen. Groetjes Huspuppie

nogmaals heel veel sterkte en fijn dat je weer terug bent groetjes monique

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi buurtjes,ben even wat minder aan het spelen.Ben afgelopen vrijdag met spoed op genomen in het ziekenhuis,ben nu wel weer thuis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 9/1/2019 om 9:47 AM, Huspuppie zei:

Heel veel sterke het spel loopt niet weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/15/2019 om 1:24 PM, Marga zei:

hoi buurtjes,ben even wat minder aan het spelen.Ben afgelopen vrijdag met spoed op genomen in het ziekenhuis,ben nu wel weer thuis

Het belangrijkste is dat je weer gezond eruit komt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen