Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Charm Farm chat

Aanbevolen berichten

Hoi Min@ ,

dank je wel voor het doorgeven van namen. 

helaas zitten er voor mij geen nieuwe namen bij. Deze spelers behoren ook al tot mijn speelvrienden.

Groetjes Wiesje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 10/14/2020 at 1:19 PM, wiesje speelt charm farm said:

Hoi Min@ ,

dank je wel voor het doorgeven van namen. 

helaas zitten er voor mij geen nieuwe namen bij. Deze spelers behoren ook al tot mijn speelvrienden.

Groetjes Wiesje.

graag gedaan, jij hebt ook geen namen neem ik aan ! anders had je e geplaatst toch 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo    Zit er een bug in de missie geestenmarkt , pc loopt telkens vast als daar speel . Meer buren hier last van  gr    T

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Tobias zei:

hallo    Zit er een bug in de missie geestenmarkt , pc loopt telkens vast als daar speel . Meer buren hier last van  gr    T

Heb je al je cache vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Welke browser gebruik je?

Start je het spel in Flash of in HTML5?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uren geleden, Sylvia! LL&DV zei:

Heb je al je cache vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Welke browser gebruik je?

Start je het spel in Flash of in HTML5?

gefixt  dank je wel

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe maak ik de visvijver in geestenmarkt  , moet naar donkere bos en die stuurt me weer terug  gr   T

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 10/25/2020 at 12:06 PM, Maja said:

Hoe of waar krijg je die Giftige Paddenstoel

lees het nu pas , maar denk dat je er al achter bent ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Monique , ik zie dat jij ook bezig bent met een missie waarbij je  buurtjes  nodig hebt om 12 smaragdrotsen op jouw landje te verwijderen.

Mijn tip is om zelf te hakken totdat je bij 8/8 bent en dan hoeft een buurtje maar 1 x te klikken om de rots te verwijderen.

Ik heb het uitgeprobeerd en dit lukte.

Hoop dat je wat hebt aan deze tip.. 

Groetjes Wiesje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Coby zei:

Hoi, speel het spel net, maar hoe kom ik aan water als 1 van mn planten is verwelkt?

Vragen graag in het daarvoor bestemde vragen topic stellen aub, niet in de chat.

Verwelkte planten kun je weer tot leven wekken door een verzoek aan je buren, je kunt de dode planten ruimen of je kunt zelf met een speciale gieter de planten weer tot leven wekken.  Deze speciale gieter kun je alleen als beloning krijgen en anders niet.  http://prntscr.com/wagjt7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kleine tip, als je bij de buren de sneeuwvarkens voert kun je op die manier elkaar helpen om ze te laten groeien en kost het je geen materialen.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet nog 3 blauwe eitje maken maar kom niet verder waar kan ik deze vinden? Ik moet broederschap 2/7 eerst maken /klaar krijgen maar ik zie die opdracht niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

sorry, ik heb niet iereen een cadeau kunnen sturen, maar ik ben aan mijn oog geopereerd . ik heb het geprobeerd maar het lukte niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Rina zei:

sorry, ik heb niet iereen een cadeau kunnen sturen, maar ik ben aan mijn oog geopereerd . ik heb het geprobeerd maar het lukte niet

Dat geeft toch helemaal niet.

Beterschap met je oog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen