Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, Lilian zei:

Goedemorgen Sylvia,als ik een opdracht af heb komen er geen andere opdrachten voor terug? ik heb nog maar 1 opdracht staan. is dat wel goed?

Als je alle basis opdrachten af hebt dan moet je idd wachten tot er een nieuwe update komt.

Je krijgt dan idd alleen nog opdrachten als er een update live gaat, is er geen update dan heb je geen opdrachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Lilian zei:

Dan wachten we maar af. Bedankt en een gezellig weekend!

Welke opdracht heb je nog dan?

Als je nog de opdrachten van de bakkerij hebt staan ben je nog wel ff zoet voor je daar klaar bent.

Ik weet niet of je de levensboom hebt, als je die hebt is dat ook nog wel een hele kluif om die naar de max te bouwen, maar niet iedereen heeft die kunnen aanschaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Lilian zei:

Heb nu nog Boer_Juwelier 2/3. Bakkerij zijn op level 3. Levensboom heb ik niet.

Oh dan ben je nog wel even zoet want de bakkerijen moeten nog naar level 4 en dan zijn er nog wat opdrachten die erachteraan komen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Lilian zei:

ja maar dat is het probleem die opdracht krijg ik niet

Nee klopt je zei al dat je met de opdrachten van Boer juwelier bezig bent. 

Die opdrachten behoren ook bij de bakkerij.

Als je die af hebt krijg je de volgende serie opdrachten genaamd Sluwe dieren, daarna krijg je de serie opdrachten Handige Shmoo  ( en daar zit de opdracht om je bakkerijen naar level 4 te upgraden ) en daar krijg je de serie opdrachten Magnata van de zee.

Als je die allemaal klaar hebt dan is het ook klaar, maar das nog wel een hele kluif hoor om je daar doorheen te werken, ben er zelf ook mee bezig.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan deze opdracht zien af te krijgen ook een heel werk haha en dan verder met de bakkerij! Ik hoef me nog niet te vervelen zie ik. Nogmaals bedankt!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Lilian zei:

Dan deze opdracht zien af te krijgen ook een heel werk haha en dan verder met de bakkerij! Ik hoef me nog niet te vervelen zie ik. Nogmaals bedankt!!

Graag gedaan, fijn weekend 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden, Annemie zei:

hoe kom ik aan smaragdrotsblokken

Rotsblokken koop je in de Handelstoren met goede daden tokens.

De Transformatie maak je in de Universiteit van magie en die gebruik je dan op die Rotsblok.

Pikhouweel om de Rotsblok te ruimen koop je in de Handelstoren voor goede daden tokens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo

Even een vraagje ik had 10 krabben op mijn landje staan voor de schep om mijn papegaaien nest te kunnen update maar nu zijn ze verdwenen geen scheppen en geen krabben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Loesje zei:

Hallo

Even een vraagje ik had 10 krabben op mijn landje staan voor de schep om mijn papegaaien nest te kunnen update maar nu zijn ze verdwenen geen scheppen en geen krabben.

Waarschijnlijk is de tijd verstreken en dan verdwijnen ze idd van je land.

Je kunt ze wel op je land plaatsen maar dan moet je wel erg hebben in de tijd en ze binnen 24 uur oogsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Lineke2-2 zei:

klopt het dat de toverervaring tot level 50 gaat?

Ja dat klopt, daar blijft die dan op staan, verder tellen dan level 50 doet het spel niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Waarschijnlijk is de tijd verstreken en dan verdwijnen ze idd van je land.

Je kunt ze wel op je land plaatsen maar dan moet je wel erg hebben in de tijd en ze binnen 24 uur oogsten.

Bedankt voor je snelle antwoord erg jammer maar heb niet hele dag te tijd om te spelen, dacht je kunt ze gewoon binnen halen net als de andere dingen op mijn landje ga nu ff kijken of ik nieuwe ga maken om opdracht af te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Loesje zei:

Bedankt voor je snelle antwoord erg jammer maar heb niet hele dag te tijd om te spelen, dacht je kunt ze gewoon binnen halen net als de andere dingen op mijn landje ga nu ff kijken of ik nieuwe ga maken om opdracht af te maken.

Voor je de krabben op je land plaatst kijk dan eerst of je genoeg spullen hebt om ze te oogsten, anders kun je ze beter pas plaatsen als je de spullen ook hebt om ze te oogsten anders is het best zonde 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Anneke zei:

Hoe kom ik aan zeevoucher?

De opdrachten die daarbij behoren volgen dan verzamel je vanzelf de zeevouchers.

De opdrachten die daarbij horen zijn o.a het bouwen en upgraden van de bakkerij en maken van de dieren in het magische verblijf.

Je krijgt de opdrachten vanzelf als je zover bent.

Aanvulling; heb even op je landje gekeken en zag dat je zover nog niet bent . Je hebt het landje waar de bakkerij en het magische verblijf op staan nog gesloten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

De opdrachten die daarbij behoren volgen dan verzamel je vanzelf de zeevouchers.

De opdrachten die daarbij horen zijn o.a het bouwen en upgraden van de bakkerij en maken van de dieren in het magische verblijf.

Je krijgt de opdrachten vanzelf als je zover bent.

Aanvulling; heb even op je landje gekeken en zag dat je zover nog niet bent . Je hebt het landje waar de bakkerij en het magische verblijf op staan nog gesloten.

Oké, bedankt voor je antwoord. Nog een fijn weekend verder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Klopt het dat het spel niet laad? Gaat bij mij tot 5 en verder komt het niet!

Zelf  ervaar ik geen problemen met het laden van het spel.

Ben je al helemaal terug gegaan naar de home pagina en dan weer geprobeerd om het spel te laden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen