Coby charm farm 11 Geplaatst: 30 september 2021 8 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Zelf ervaar ik geen problemen met het laden van het spel. Ben je al helemaal terug gegaan naar de home pagina en dan weer geprobeerd om het spel te laden? Ja, heb ik gedaan en ook incognito, maar het spel laad niet verder op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Diana1 0 Geplaatst: 30 september 2021 ook ij mij kom ik niet verder als 5 laad niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 september 2021 Zojuist, Coby charm farm zei: Ja, heb ik gedaan en ook incognito, maar het spel laad niet verder op Je kan dan nog even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Kijk tijdens het laden ook even rechts onderin daar staat V1 of V2, als die op V2 staat klik je erop en zet hem dan op V1. V1 is de beste versie, de V2 versie heeft de nodige problemen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Diana1 0 Geplaatst: 30 september 2021 sylvia allemaal gedaan ook op v1 mar mog niks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 30 september 2021 Gaat niet verder dan Toverpaddestoelen laden 5/12 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Leanne 1 Geplaatst: 30 september 2021 Hier hetzelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 september 2021 @All, ik begrijp dat er spelers zijn die laad problemen ervaren. Helaas heb ik er zelf geen last van en ik heb inmiddels al contact gehad met een plinga collega en ook zij kan het niet reproduceren Helaas heb ik nog geen contact kunnen krijgen met de Hyves afdeling en ik ben bang dat die inmiddels al naar huis zijn en er morgen pas weer zijn, maar ik blijf het proberen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 30 september 2021 24 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Je kan dan nog even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Kijk tijdens het laden ook even rechts onderin daar staat V1 of V2, als die op V2 staat klik je erop en zet hem dan op V1. V1 is de beste versie, de V2 versie heeft de nodige problemen. Alles geprobeerd, maar zie geen v1 of v2, nu mail naar plinga gestuurd. wacht het wel af, er zijn meerdere die problemen hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 september 2021 5 minuten geleden, Coby charm farm zei: Alles geprobeerd, maar zie geen v1 of v2, nu mail naar plinga gestuurd. wacht het wel af, er zijn meerdere die problemen hebben. Tijdens het laden zie je het rechts onderin https://prntscr.com/1u8jl75 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 30 september 2021 39 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Tijdens het laden zie je het rechts onderin https://prntscr.com/1u8jl75 Het spel doet het weer Sylvia 👍 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 30 september 2021 Hier ook😀Bedankt en een gezellige avond! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Leanne 1 Geplaatst: 30 september 2021 Hier doet het spel het ook weer! Fijne avond! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 2 oktober 2021 Goedemorgen, is er weer wat met het spel aan de hand? Ik kom er niet op en meerdere naar wat ik hoor ook niet..... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 2 oktober 2021 Kom er ook niet op ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 oktober 2021 @All, ook ik kom idd niet op het spel, heb er al een melding van gemaakt nu hopen dat het snel opgepakt wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
eva. 0 Geplaatst: 2 oktober 2021 Ik kan er ook niet op... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 oktober 2021 @All, het is bekend dat alle spelen niet meer werken, er wordt inmiddels hard gewerkt om het probleem op te lossen, tot die tijd zullen we helaas allemaal geduld moeten hebben. Update; alle spelen doen het weer! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 4 oktober 2021 Wat is social.pl.currency? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2021 1 uur terug, baukje zei: Wat is social.pl.currency? Dit is een fout en je kunt er helemaal niets mee, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 4 oktober 2021 facebook doet het weer niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2021 9 minuten geleden, Anja zei: facebook doet het weer niet Daar kunnen we van hyves niets aan doen, maar het is ook niet zo raar dat fb het niet doet want er is een mega storing gaande bij fb en die storing is gaande op alle onderdelen van fb, dus ook op instgram, whatsapp, alles wat van fb is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 4 oktober 2021 oh , oke dan weet ik voldoende 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 4 oktober 2021 3 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Dit is een fout en je kunt er helemaal niets mee, 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 5 oktober 2021 Voor de nieuwe opdracht moet ik 10 esdoorntransformaties toepassen op bomen ,maar ik heb er maar 6.Waar kan ik er meer maken? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 6 oktober 2021 Kunnen ze niet wat meer perziken erin doen Ben nu al 4 dagen bezig om 6 zandkastelen bij elkaar te krijgen maar de huisjes geven er aldoor 1 tegelijk en dan krijg je nu alweer een nieuwe opdracht. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites