Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 10 uren geleden, Rien&Lucie zei: Voor de nieuwe opdracht moet ik 10 esdoorntransformaties toepassen op bomen ,maar ik heb er maar 6.Waar kan ik er meer maken? Deze kun je maken in de wonderwerkplaats. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 30 minuten geleden, Rina zei: Kunnen ze niet wat meer perziken erin doen Ben nu al 4 dagen bezig om 6 zandkastelen bij elkaar te krijgen maar de huisjes geven er aldoor 1 tegelijk en dan krijg je nu alweer een nieuwe opdracht. Helaas hebben we daar geen invloed op, maar ze zouden normaal uit je huisjes moeten komen als je ze oogst. Als je 4 huisjes hebt zou er uit ieder huisje iets kunnen komen maar helaas is het random, je zou even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste moment kunnen legen dat wil nog wel eens helpen. De updates gaan gewoon door, die komen elke 2 weken daar veranderd de ontwikkelaar niets aan helaas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 6 oktober 2021 Ik heb er 3 huisjes en leeg heel regelmatig mijn cache . maar als ik 3 huisjes leeg heb ik meestal maar 1 perzik en dan maar weer wachten tot de huisjes weer klaar zijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 6 oktober 2021 39 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Deze kun je maken in de wonderwerkplaats. Daar staat bij mij alleen de paddenstoelenoproep,geen esdoorntransformatie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 11 minuten geleden, Rien&Lucie zei: Daar staat bij mij alleen de paddenstoelenoproep,geen esdoorntransformatie Sorry mijn fout, was nog niet helemaal wakker en dringend aan koffie toe. Deze krijg je door je winkel te oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 44 minuten geleden, Rina zei: Ik heb er 3 huisjes en leeg heel regelmatig mijn cache . maar als ik 3 huisjes leeg heb ik meestal maar 1 perzik en dan maar weer wachten tot de huisjes weer klaar zijn Je kan nog proberen om een spreuk te gebruiken op je huisjes, je kunt elke spreuk gebruiken tis maar net waar je er veel van op voorraad hebt. Dan kun je sneller je huisjes oogsten en het wil ook nog wel eens helpen om vaker de items te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rien&Lucie 1 Geplaatst: 6 oktober 2021 29 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Sorry mijn fout, was nog niet helemaal wakker en dringend aan koffie toe. Deze krijg je door je winkel te oogsten. Dank je wel voor t antwoord,ga de winkels oogsten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 8 minuten geleden, Rien&Lucie zei: Dank je wel voor t antwoord,ga de winkels oogsten Graag gedaan, en gewoon je winkels blijven oogsten hoor, je hebt er nog genoeg nodig 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 oktober 2021 4 uren geleden, Rina zei: Ik heb er 3 huisjes en leeg heel regelmatig mijn cache . maar als ik 3 huisjes leeg heb ik meestal maar 1 perzik en dan maar weer wachten tot de huisjes weer klaar zijn Ik ben het eens gaan testen naar aanleiding van jou en idd het klopt niet. Ik heb het doorgegeven en hopelijk lossen de ontwikkelaars het snel op. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 6 oktober 2021 hoe kom ik aan smargradblokken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 oktober 2021 10 uren geleden, Laura 13 zei: hoe kom ik aan smargradblokken De spreuk kun je maken in de Universiteit van magie, en de rotsblokken kun je kopen in de Handelstoren. Om de blokken te ruimen heb je pikhouweel nodig en deze koop je ook in de Handelstoren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 9 oktober 2021 Hoe kan ik aan deze sleutels komen? Ooit kreeg ik ze van de gaai, maar die geeft ze niet meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 oktober 2021 2 uren geleden, baukje zei: Hoe kan ik aan deze sleutels komen? Ooit kreeg ik ze van de gaai, maar die geeft ze niet meer. Helaas kunnen we op dit moment niet aan de sleutels komen voor het verlaten paleis. Hopelijk komt daar in de toekomst nog een oplossing voor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Janneke 0 Geplaatst: 10 oktober 2021 waar vind ik amberrotsblok? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2021 5 uren geleden, Janneke zei: waar vind ik amberrotsblok? De spreuk kun je maken in de Universiteit van Magie De rotsen kun je kopen in de Handelstoren net als de pikhouweel die je nodig hebt om de rotsen te ruimen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 10 oktober 2021 20 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Helaas kunnen we op dit moment niet aan de sleutels komen voor het verlaten paleis. Hopelijk komt daar in de toekomst nog een oplossing voor. Jammer, had gehoopt dat jij het wist. Afwachten dus. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2021 12 minuten geleden, baukje zei: Jammer, had gehoopt dat jij het wist. Afwachten dus. Ja dat we niet aan die sleutels kunnen komen en dat er mss in de toekomst wel een mogelijkheid komt. Dat was het antwoord van de ontwikkelaars. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 10 oktober 2021 Ik heb 5 van die groene kristallen gebouwd. Resultaat: 1 shomo erbij, maar bij mijn punten ben ik gekelderd van 5000 naar 3000. Vreemd hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2021 13 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik heb 5 van die groene kristallen gebouwd. Resultaat: 1 shomo erbij, maar bij mijn punten ben ik gekelderd van 5000 naar 3000. Vreemd hoor. Je bedoeld dat je 5 geconcentreerd kristal hebt gebouwd? Als je die bedoeld dan krijg je er geen shmoo bij die krijg je er alleen bij als je huizen bouwt, maar verhoog je je manna opslag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 10 oktober 2021 O maar de manna opslag is van 5000 naar 3000 gegaan ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2021 6 minuten geleden, Rin@33 zei: O maar de manna opslag is van 5000 naar 3000 gegaan ! Heb je je spel al opnieuw opgestart? Je kunt ook ven je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste moment legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Een geconcentreerd kristal verhoogd je manna opslag met 100 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 11 oktober 2021 Sorry Sylvia, ik zat fout. Ik had 2500 manna en nu dus 3000. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 oktober 2021 1 uur geleden, Rin@33 zei: Sorry Sylvia, ik zat fout. Ik had 2500 manna en nu dus 3000. Geeft niks, fouten maken is menselijk 😉 Fijn te horen dat het opgelost is 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Riet 13 Geplaatst: 11 oktober 2021 goedemiddag , even een vraagje als je de herfstopdrachten af heb wat is dan het cadeau wat je krijgt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 oktober 2021 59 minuten geleden, Riet zei: goedemiddag , even een vraagje als je de herfstopdrachten af heb wat is dan het cadeau wat je krijgt 1200 ervaring, 5 premium energie, 3 magische gieters, 5 vriendelijk cadeau Dat is de beloning van de laatste opdracht, je krijgt niets anders dan de beloningen die bij de opdrachten staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites