Riet 13 Geplaatst: 11 oktober 2021 dank je voor je antwoord fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 12 oktober 2021 Goede middag, hoe kom ik aan betoverde bosjes? Bij voorbaat Dank, Helena Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 oktober 2021 7 minuten geleden, Helena zei: Goede middag, hoe kom ik aan betoverde bosjes? Bij voorbaat Dank, Helena Waar heb je deze voor nodig? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 12 oktober 2021 Sorry het moeten magische bosjes zijn, deze heb je nodig om mysterieuze berichten te krijgen, nogmaals alvast vriendelijk bedankt. Helena. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 oktober 2021 14 minuten geleden, Helena zei: Sorry het moeten magische bosjes zijn, deze heb je nodig om mysterieuze berichten te krijgen, nogmaals alvast vriendelijk bedankt. Helena. Volgens mij is dat nu niet in het spel aanwezig. Voor welke opdracht heb je dat nodig? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 12 oktober 2021 Gevonden.....kreupeltoverwoud.....pffff 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 12 oktober 2021 Het is voor de opdracht, tropische tempel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 oktober 2021 3 minuten geleden, Helena zei: Gevonden.....kreupeltoverwoud.....pffff 1 minuut geleden, Helena zei: Het is voor de opdracht, tropische tempel Oh gelukkig, zat me al suf te zoeken. Moet zelf nog 24h wachten voor me papagaai klaar is en ik door kan gaan naar de tempel opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 12 oktober 2021 Oke, succes 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 17 oktober 2021 Wie weet hoe ik aan zoete koekjes kom voor de opdracht tropische tempel... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 oktober 2021 36 minuten geleden, mannja zei: Wie weet hoe ik aan zoete koekjes kom voor de opdracht tropische tempel... Die krijg je door je geluksvogels te voeren. De plaatjes in de opdrachten zijn altijd leidend 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 18 oktober 2021 Okey dank je Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 oktober 2021 49 minuten geleden, mannja zei: Okey dank je Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 oktober 2021 facebook land doet het weer niet en facebook is wel actief alleen niet bij plinga Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 oktober 2021 heb gegoogeld en er zijn geen storingen bij facebook Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 20 oktober 2021 ligt aan plinga het spel op hyves doet ook weer raar , ben net weer tokens kwijt omdat het weer foute boel is bij plinga en dat is zo al weken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 oktober 2021 19 uren geleden, Anja zei: facebook land doet het weer niet en facebook is wel actief alleen niet bij plinga 18 uren geleden, Anja zei: heb gegoogeld en er zijn geen storingen bij facebook Dat kan ook aan de kant van FB liggen. Er zijn meerdere spelen die niet die op dit moment al voor een langere tijd niet te spelen zijn vanwege een storing, en er zijn ook meerdere applicaties waar je niet met fb op kunt inloggen. FB is hard bezig om dat allemaal op te lossen alleen is het onbekend wanneer dat allemaal opgelost zal zijn. Update: we zijn er ff ingedoken vandaag en er blijkt idd een probleem met inloggen via FB geweest te zijn. Dit was vanmorgen vroeg weer opgelost. 18 uren geleden, Anja zei: ligt aan plinga het spel op hyves doet ook weer raar , ben net weer tokens kwijt omdat het weer foute boel is bij plinga en dat is zo al weken Ik heb nog niks gemerkt van problemen in het spel, zal het even in de gaten houden. Mocht er idd een probleem zijn dan zal ik dit melden en wordt het doorgezet naar de ontwikkelaar zodat die het kan uitzoeken. Plinga is niet de ontwikkelaar enkel een aanbieder van het spel en doet verder helemaal niets met het spel dus als er problemen in het spel zijn ligt dat niet aan Plinga maar aan het spel zelf. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 21 oktober 2021 Log net weer in, maar het spel laad niet bij mij, meer buurtjes hier last van? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 21 oktober 2021 23 minuten geleden, Coby charm farm zei: Log net weer in, maar het spel laad niet bij mij, meer buurtjes hier last van? Zeker een kleine storing geweest , kan nu weer spelen, fijne avond all Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
diana 2 0 Geplaatst: 21 oktober 2021 op het moment nog niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 oktober 2021 1 uur geleden, Coby charm farm zei: Log net weer in, maar het spel laad niet bij mij, meer buurtjes hier last van? 1 uur terug, Coby charm farm zei: Zeker een kleine storing geweest , kan nu weer spelen, fijne avond all 20 minuten geleden, diana 2 zei: op het moment nog niet Er is GEEN storing met het inloggen via FB, dit probleem is vanmorgen vroeg opgelost en werkt de hele dag alweer normaal. Ik heb het zelf net nog even getest en kan normaal met FB inloggen en spelen. Het advies; Leeg je cache vanaf het allereerste moment met deze instelling http://prntscr.com/1wzdycq , sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 22 oktober 2021 Sylvia , ik kan je mysterieuze tempel niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 oktober 2021 1 uur geleden, Anja zei: Sylvia , ik kan je mysterieuze tempel niet vinden Die staat links onderin op zijn originele plaats Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 24 oktober 2021 Hoi Sylvia, heb net de zeeopdracht af maar krijg geen nieuwe opdracht? Er stond laten we meteen aan een nieuwe beginnen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2021 46 minuten geleden, Lilian zei: Hoi Sylvia, heb net de zeeopdracht af maar krijg geen nieuwe opdracht? Er stond laten we meteen aan een nieuwe beginnen? Hoi Lilian, Als je laatste opdracht was dat je de 2 Meerman moest kopen en 16x moest voeren en inkomsten van 60 huisjes moest verzamelen dan ben je idd klaar. Er zijn dan voor dat gedeelte iig geen opdrachten meer, wie weet dat er in de toekomst nog opdrachten voor komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites