Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Ja dat was de laatste opdracht. Heb nog genoeg te doen hoor maar las iets over een mysterieuze tempel dus dacht ik dat ik die ook zou krijgen. Bedankt voor je antwoord en nog een gezellige zondag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Lilian zei:

Ja dat was de laatste opdracht. Heb nog genoeg te doen hoor maar las iets over een mysterieuze tempel dus dacht ik dat ik die ook zou krijgen. Bedankt voor je antwoord en nog een gezellige zondag!

Voor de Mysterieuze Tempel moet je A: het papagaaiennest voltooid hebben en B: moet je daarvoor het landje ontgrendelt hebben waar de tempel op staat.

Ik zag op je landje dat je die nog niet ontgrendelt hebt, maar dat geeft niet hoor. Er komt een moment dat je dat landje ontgrendelt en dan komen de opdrachten voor de Mysterieuze Tempel vanzelf in je spel. 😉

De opdrachten zijn overigens zonder tijd dus dat is wel fijn, dus je hoeft je ook niet te haasten om het landje open te spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb dus nog genoeg te doen 😂voordat ik het landje open kan maken zijn we  een tijdje verder. Bedankt en een gezellige avond!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, Lilian zei:

Heb dus nog genoeg te doen 😂voordat ik het landje open kan maken zijn we  een tijdje verder. Bedankt en een gezellige avond!!

Waahaa, ja we hebben nog genoeg te doen hoor, we hoeven ons niet te vervelen.

Jij ook nog een fijne avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rina zei:

Kan je die enge bomen alvast weghalen?

De update is inmiddels live, en je krijgt ook opdrachten om de enge bomen te kappen, dus ik zou ze niet allemaal tegelijk omhakken maar even kijken welke boom de kortste levenstijd heeft en die dan omhakken.

Een enge boom leeft 48 uur daarna verdwijnt die van je land.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rin@33 zei:

Wat krijg je eigenlijk van die heksen en wat kan je daarmee?

Die geven maanmanna die je weer nodig hebt op de landjes als je door het portaal gaat, en munt van werelden.

Je krijgt ook opdrachten dat je ze moet oogsten. Ze leven 20 dagen en je kunt ze iedere 30 min oogsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

UID: b9a4adb2f2af087d

dit is mijn account van 7fantjes hier kan ik geen planten plaatsen genoeg huisjes maar geeft geen 9 smoos aan zit dus een bug in kan dit verholpen worden kan zo niet naar de andere wereld

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Fantjes charmfarm 7 zei:

UID: b9a4adb2f2af087d

dit is mijn account van 7fantjes hier kan ik geen planten plaatsen genoeg huisjes maar geeft geen 9 smoos aan zit dus een bug in kan dit verholpen worden kan zo niet naar de andere wereld

mvg

Heb je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste moment geleegd, browser gesloten , browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?  Vaak is het probleem dan opgelost.

Zo ja, dan hebben we ook een screen van de bug nodig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey Sylvia , ik krijg een opdracht van de nieuwe missie dat ik de niemandshut moet repareren maar ik kan dat ding nergens vinden en het spel stuurt me steeds naar een hut die al klaar is en zegt dan dat ik eerst andere opdrachten af moet maken maar die zijn er niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Anja zei:

hey Sylvia , ik krijg een opdracht van de nieuwe missie dat ik de niemandshut moet repareren maar ik kan dat ding nergens vinden en het spel stuurt me steeds naar een hut die al klaar is en zegt dan dat ik eerst andere opdrachten af moet maken maar die zijn er niet

Ik denk dat jij met Spokenpad 2/16 bezig bent.

Dit moet je doen in het juiste landje NIET op je hoofdland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ik denk dat jij met Spokenpad 2/16 bezig bent.

Dit moet je doen in het juiste landje NIET op je hoofdland.

Ik zit met hetzelfde en zit in spokenreflectie portaal (Anja ook). Ook bij mij word ik steeds verwezen naar doornige bes, maar die is niet te oogsten. Daarvoor is spokenpad 6/16 nodig. We zitten dus in een vicieuze cirkel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, baukje zei:

Ik zit met hetzelfde en zit in spokenreflectie portaal (Anja ook). Ook bij mij word ik steeds verwezen naar doornige bes, maar die is niet te oogsten. Daarvoor is spokenpad 6/16 nodig. We zitten dus in een vicieuze cirkel.

Het is met dit soort updates heel vaak zoeken naar het juiste item om te verwijderen.

Dit is al zo vaak bij de ontwikkelaars aangekaart maar helaas willen de ontwikkelaars daar niets aan veranderen. ☹️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Anja zei:

dat doe ik ook niet op mijn hoofdland zit in het tweede portaal

Ik zal er ff induiken en dan kom ik er straks op terug.

Update; je moet de niemandssmidse rechts van het kampvuur repareren, daar kun je gewoon bij hoef je niets voor weg te halen.  http://prntscr.com/1xlxbp7

Tip; klik in de opdracht op de knop laat zien en je wordt er dan direct naartoe geleid.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ik zal er ff induiken en dan kom ik er straks op terug.

Update; je moet de niemandssmidse rechts van het kampvuur repareren, daar kun je gewoon bij hoef je niets voor weg te halen.  http://prntscr.com/1xlxbp7

Tip; klik in de opdracht op de knop laat zien en je wordt er dan direct naartoe geleid.😉

Jouw screenprint is van de donkere reflectie. De niemandshut in de spokenreflectie is ons "probleem".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen