Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 oktober 2021 1 uur terug, baukje zei: Jouw screenprint is van de donkere reflectie. De niemandshut in de spokenreflectie is ons "probleem". Anja had het over het 2de portaal, de screen is van het 2de portaal, dan bedoelen jullie het 3de portaal denk ik? Update; even in het 3de portaal gedoken en daar moet je naast de handelstoren een spokenwildernis verwijderen en dan kun je bij de niemandshut komen http://prntscr.com/1xmmmi4 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 28 oktober 2021 7 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ik zal er ff induiken en dan kom ik er straks op terug. Update; je moet de niemandssmidse rechts van het kampvuur repareren, daar kun je gewoon bij hoef je niets voor weg te halen. http://prntscr.com/1xlxbp7 Tip; klik in de opdracht op de knop laat zien en je wordt er dan direct naartoe geleid.😉 nee niet de niemands smidse de niemands hut die staat links boven in in het spokenportaal en als je op de link klikt stuurt hij je ook naar de niemands hut maar dan stuurt hij je weer door naar die struik en als je daar op klikt zegt hij dat je eerst de missie 6/10 af moet make terwijl ik in 2/10 zit van de spoken missie portaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 28 oktober 2021 Hier het zelfde moet in spookreflectie niemandshut repareren maar springt steeds naar doornbos en die kan ik niet verwijderen moet dan eerst de andere opdrachten doen maar dit is de enige opdracht die er staat bij 2e portaal(geestportaal) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 oktober 2021 11 uren geleden, Anja zei: nee niet de niemands smidse de niemands hut die staat links boven in in het spokenportaal en als je op de link klikt stuurt hij je ook naar de niemands hut maar dan stuurt hij je weer door naar die struik en als je daar op klikt zegt hij dat je eerst de missie 6/10 af moet make terwijl ik in 2/10 zit van de spoken missie portaal Lees even me berichtje boven dat van jou hierboven, daar staat de screen van het spokenportaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 oktober 2021 11 uren geleden, Loesje zei: Hier het zelfde moet in spookreflectie niemandshut repareren maar springt steeds naar doornbos en die kan ik niet verwijderen moet dan eerst de andere opdrachten doen maar dit is de enige opdracht die er staat bij 2e portaal(geestportaal) In mijn berichtje hier bovenaan staat de screen van het spokenportaal en dan zie je wat je weg moet halen om de niemandhut te repareren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 29 oktober 2021 anders als je wil kan jij in mijn accaunt gaan en zelf kijken wat er aan de hand is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 oktober 2021 8 minuten geleden, Anja zei: anders als je wil kan jij in mijn accaunt gaan en zelf kijken wat er aan de hand is Ik heb even gekeken en zoals ik al zei moeten jullie deze weghalen en dan kun je de hut repareren http://prntscr.com/1xp95h3 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 29 oktober 2021 Opgelost, Sylvia. Dat was inderdaad de oplossing, fijn dat het nu wél lukt. Bedankt 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 oktober 2021 1 uur terug, baukje zei: Opgelost, Sylvia. Dat was inderdaad de oplossing, fijn dat het nu wél lukt. Bedankt 👍 Super dat het gelukt is, en graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 29 oktober 2021 dankjewel Sylvia , probleem opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 oktober 2021 1 uur geleden, Anja zei: dankjewel Sylvia , probleem opgelost Super en graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 30 oktober 2021 Ik wil dat landje voor 13000 token kopen waar de steppeschuilplaats en baobab bomen staan, maar hij zegt koop eerst de sector hierboven en die heb ik al. Is dit een fout en kan ik dat landje toch wel kopen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 30 oktober 2021 ik zie geen enge bomen staan, kan ik nu niet verder? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 oktober 2021 1 uur terug, Susan, Baris en kids zei: Ik wil dat landje voor 13000 token kopen waar de steppeschuilplaats en baobab bomen staan, maar hij zegt koop eerst de sector hierboven en die heb ik al. Is dit een fout en kan ik dat landje toch wel kopen? Ik heb even op je landje gekeken en ik zie dat je de andere landjes nog niet open hebt gespeeld. De landjes die onder je konijnen liggen moet je eerst gaan openen voor je door kunt met die laatste landjes. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 oktober 2021 27 minuten geleden, barbara zei: ik zie geen enge bomen staan, kan ik nu niet verder? Ja hoor je kunt gewoon verder. De enge bomen komen tegelijk met een nieuwe voorraad bomen, stenen, onkruid e.d. Dus je kunt het beste ieder uur je spel verversen dan krijg je iedere keer 3 nieuwe enge bomen. Tip; hou wel de levenstijd van de bomen in de gaten want ze leven maar 48 uur en daarna verdwijnen ze van je land. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
barbara 29 Geplaatst: 30 oktober 2021 2 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ja hoor je kunt gewoon verder. De enge bomen komen tegelijk met een nieuwe voorraad bomen, stenen, onkruid e.d. Dus je kunt het beste ieder uur je spel verversen dan krijg je iedere keer 3 nieuwe enge bomen. Tip; hou wel de levenstijd van de bomen in de gaten want ze leven maar 48 uur en daarna verdwijnen ze van je land. 😉 2 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ja hoor je kunt gewoon verder. De enge bomen komen tegelijk met een nieuwe voorraad bomen, stenen, onkruid e.d. Dus je kunt het beste ieder uur je spel verversen dan krijg je iedere keer 3 nieuwe enge bomen. Tip; hou wel de levenstijd van de bomen in de gaten want ze leven maar 48 uur en daarna verdwijnen ze van je land. 😉 dankje sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 oktober 2021 18 minuten geleden, barbara zei: dankje sylvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 30 oktober 2021 6 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ik heb even op je landje gekeken en ik zie dat je de andere landjes nog niet open hebt gespeeld. De landjes die onder je konijnen liggen moet je eerst gaan openen voor je door kunt met die laatste landjes. Oké, bedankt voor je antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 oktober 2021 13 uren geleden, Susan, Baris en kids zei: Oké, bedankt voor je antwoord Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 1 november 2021 Hey Sylvia , heb een nieuw probleem heb een poppendame gekocht in de toren van die munten , en nou krijg ik een opdracht pak griezels bij buren en als ik dan aanklik laten zien stuurt hij me naar onkruid of een paddestoel en die licht dan blauw op en pak ik hem maar hij vinkt niks af , moet ik ergens op wachten of zo want griezels zijn er nergens Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 1 november 2021 het is al opgelost Sylvia ben er met toeval achter gekomen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 november 2021 33 minuten geleden, Anja zei: Hey Sylvia , heb een nieuw probleem heb een poppendame gekocht in de toren van die munten , en nou krijg ik een opdracht pak griezels bij buren en als ik dan aanklik laten zien stuurt hij me naar onkruid of een paddestoel en die licht dan blauw op en pak ik hem maar hij vinkt niks af , moet ik ergens op wachten of zo want griezels zijn er nergens 10 minuten geleden, Anja zei: het is al opgelost Sylvia ben er met toeval achter gekomen Moest er even de diepte van de archieven voor in, aangezien de poppendame en poppenheer uit de halloween update van 2017 komen. Je moet daarvoor idd het woud opruimen bij de buren en dan kun je ze vinden, gebeurt niet altijd ze komen random. Fijn te horen dat je het al bij toeval ontdekt had. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Monique/ stormachtig gebied 0 Geplaatst: 2 november 2021 hoi hoi, ik probeer de opdracht spokenpad 2\16 te doen. spokenreflectie/ repareer niemandshut. Als je dan op laatzien drukt stuurt hij je netjes naar een hutje. wat ik ook probeer ik kan hem niet openen. Op het plaatje bij de opdracht staat eigenlijk een heksen huisje dus dacht dat dat een foutje was, dus opnieuw gezocht naar een niemans hut. ook deze kon ik niet vrij spelen......is er iemand die me hierbij kan helpen? Alvast bedankt, gr mo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 november 2021 42 minuten geleden, Monique/ stormachtig gebied zei: hoi hoi, ik probeer de opdracht spokenpad 2\16 te doen. spokenreflectie/ repareer niemandshut. Als je dan op laatzien drukt stuurt hij je netjes naar een hutje. wat ik ook probeer ik kan hem niet openen. Op het plaatje bij de opdracht staat eigenlijk een heksen huisje dus dacht dat dat een foutje was, dus opnieuw gezocht naar een niemans hut. ook deze kon ik niet vrij spelen......is er iemand die me hierbij kan helpen? Alvast bedankt, gr mo Hoi hoi, je moet deze verwijderen dan kom je weer verderhttps://prntscr.com/1xp95h3 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Monique/ stormachtig gebied 0 Geplaatst: 2 november 2021 super........DANKJEWEL!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites