Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 november 2021 13 uren geleden, Monique/ stormachtig gebied zei: super........DANKJEWEL!! Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Fantjes charmfarm 7 0 Geplaatst: 3 november 2021 bijgevoegd foto geen smoos vrij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 november 2021 1 uur terug, Fantjes charmfarm 7 zei: bijgevoegd foto geen smoos vrij Even je spel verversen, dit is een glitch die wel vaker voorkomt en opgelost is met het verversen van je spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 3 november 2021 3 uren geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei: Even je spel verversen, dit is een glitch die wel vaker voorkomt en opgelost is met het verversen van je spel. UID: b9a4adb2f2af087d Ja maar dat lukt dus niet ook al cookies en alles verwijderd is al paar weken zo ben niet dom dus aub op account aanpassen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 november 2021 35 minuten geleden, FANTJES CHARM FARM zei: UID: b9a4adb2f2af087d Ja maar dat lukt dus niet ook al cookies en alles verwijderd is al paar weken zo ben niet dom dus aub op account aanpassen Ik heb het doorgeven, maar wanneer de ontwikkelaar het gaat oplossen dat is altijd maar weer de vraag, ze zijn helaas niet zo snel met problemen oplossen. ☹️ Laat even weten als het is opgelost, ik blijf er achteraan zitten tot het opgelost is. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 november 2021 Op 11/3/2021 om 12:22 PM, Fantjes charmfarm 7 zei: bijgevoegd foto geen smoos vrij Er is gevraagd of je even een Help formulier wil insturen met een duidelijke uitleg van het probleem en een duidelijke screen want met deze screen is er niets duidelijk en daar kunnen ze niets mee. Het moet dus heel duidelijk zijn dat Shmoo's mist en dat is niet duidelijk op deze screen. Als het mogelijk is kun je er ook een filmpje van maken. Zodra ze je ticket binnen hebben gaan ze het doorzetten naar de ontwikkelaar en dan is het afwachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Fantjes charmfarm 3 0 Geplaatst: 5 november 2021 Op 11/3/2021 om 5:28 PM, Sylvia! speelt LL&CF zei: Ik heb het doorgeven, maar wanneer de ontwikkelaar het gaat oplossen dat is altijd maar weer de vraag, ze zijn helaas niet zo snel met problemen oplossen. ☹️ Laat even weten als het is opgelost, ik blijf er achteraan zitten tot het opgelost is. 😉 UID: e9bc490c55e727bd Op 6 fantjes hetzelfde probleem kun je dit ook doorgeven hier blijven 3 smoos op land en kan geen planten zaaien en oogsten probleem op 7 fantjes nog niet opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 november 2021 58 minuten geleden, Fantjes charmfarm 3 zei: UID: e9bc490c55e727bd Op 6 fantjes hetzelfde probleem kun je dit ook doorgeven hier blijven 3 smoos op land en kan geen planten zaaien en oogsten probleem op 7 fantjes nog niet opgelost Er is gevraagd of je even een Help formulier wil insturen met een duidelijke uitleg van het probleem en een duidelijke screen want met deze screen is er niets duidelijk en daar kunnen ze niets mee. Het moet dus heel duidelijk zijn dat Shmoo's mist en dat is niet duidelijk op deze screen. Als het mogelijk is kun je er ook een filmpje van maken. Zodra ze je ticket binnen hebben gaan ze het doorzetten naar de ontwikkelaar en dan is het afwachten. Ik heb je op 1 van je accounts een pm gestuurd lees die even.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 7 november 2021 krijg je alleen bleke kaars in de niemandshut of ook in je tweede niemands smidse. heb ruim 100 nodig x 5 minuut anders haal ik de missie niet met nog maar een paar dagen gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 november 2021 1 uur geleden, Tobias zei: krijg je alleen bleke kaars in de niemandshut of ook in je tweede niemands smidse. heb ruim 100 nodig x 5 minuut anders haal ik de missie niet met nog maar een paar dagen gr T Die krijg je alleen van de niemandshut, de niemandssmidse geeft weer iets anders. Zou het heel knap vinden als je de gehele update uit te spelen, de meeste spelers hebben de handdoek allang in de ring gegooid. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 7 november 2021 m"n handdoek ligt al klaar 😃 nog ff aanzien dank je gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 november 2021 12 uren geleden, Tobias zei: m"n handdoek ligt al klaar 😃 nog ff aanzien dank je gr T Succes, mijn handdoek lag al heel snel in de ring, haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 8 november 2021 heb nu 5 dagen erbij wordt het ff makkelijker van gr T Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Agnes 5 Geplaatst: 12 november 2021 Ben net begonnen met dit spel. Lijkt wel leuk, denk dat ik wel door ga. Maar ik heb ook cadeaus gevraagd, maar waar kan ik die terug vinden Groetjes Agnes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 november 2021 10 uren geleden, Agnes zei: Ben net begonnen met dit spel. Lijkt wel leuk, denk dat ik wel door ga. Maar ik heb ook cadeaus gevraagd, maar waar kan ik die terug vinden Groetjes Agnes Als je het spel opent krijg je een pop up waar de cadeau's in staan, deze komt alleen tevoorschijn als je je spel iedere keer opent. http://prntscr.com/1ze0p8p Verzoeken dat zijn hulp verzoeken van je buren, het wordt zeer gewaardeerd als als spelers elkaar daarmee helpen voor zover dat kan natuurlijk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 13 november 2021 hoe moet ik angst of griezel aan poppenheer of poppendame geven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 november 2021 1 uur terug, Annemie zei: hoe moet ik angst of griezel aan poppenheer of poppendame geven Deze kun je vinden tijdens het opruimen van onkruid, bij jezelf en bij de buren. Het is kans op, dus niet altijd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 14 november 2021 ik ben bang dat ik het niet ga halen ... de Halloween opdracht. was er nog een mooi cadeau te vergrijgen op het einde ? wie weet dat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 november 2021 10 uren geleden, Min@ zei: ik ben bang dat ik het niet ga halen ... de Halloween opdracht. was er nog een mooi cadeau te vergrijgen op het einde ? wie weet dat Nee hoor je mist er niks aan, er komt ook geen speciaal cadeau aan het einde, gewoon de beloningen die al constant krijgt bij de opdrachten. Knap dat je er nog mee bezig bent, ik weet dat heel veel spelers op verschillende platforms er al heel snel mee gestopt zijn omdat het zo'n vreselijke update is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 14 november 2021 Heb vandaag ook de handdoek uit de kast gehaald en in de ring gegooid, deze missie is onhaalbaar met al die kaarsen en honderden kristallen van diepte. Ben nu alles aan het opruimen om munten te krijgen. Daarvoor koop ik deco's met een missie. Is er weer iets leuks te doen omdat ik geen nieuwe opdrachten heb. Misschien een tip voor anderen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 november 2021 4 minuten geleden, baukje zei: Heb vandaag ook de handdoek uit de kast gehaald en in de ring gegooid, deze missie is onhaalbaar met al die kaarsen en honderden kristallen van diepte. Ben nu alles aan het opruimen om munten te krijgen. Daarvoor koop ik deco's met een missie. Is er weer iets leuks te doen omdat ik geen nieuwe opdrachten heb. Misschien een tip voor anderen? De deco's met opdrachten zijn meestal zo klaar, zijn meestal maar 3 opdrachten die heel simpel vaak ook samen met de dagelijkse opdrachten weg te werken zijn. Ze zijn idd wel handig om achter de hand te hebben voor als je echt geen opdrachten meer hebt, al zijn de meeste spelers naast de tijdelijke opdrachten ook nog met de basis opdrachten bezig. Zelf heb ik ook nog basis opdrachten, heb ook geen haast om die snel af te ronden want zo blijf je lekker bezig in het spel. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 14 november 2021 10 hours ago, Sylvia! speelt CF said: Nee hoor je mist er niks aan, er komt ook geen speciaal cadeau aan het einde, gewoon de beloningen die al constant krijgt bij de opdrachten. Knap dat je er nog mee bezig bent, ik weet dat heel veel spelers op verschillende platforms er al heel snel mee gestopt zijn omdat het zo'n vreselijke update is. dan stop ik er mee... kost me ook te veel tijd. Wel jammer hou zo van de Halloween. Hij was ook echt saai op naar volgend jaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 november 2021 20 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: De deco's met opdrachten zijn meestal zo klaar, zijn meestal maar 3 opdrachten die heel simpel vaak ook samen met de dagelijkse opdrachten weg te werken zijn. Ze zijn idd wel handig om achter de hand te hebben voor als je echt geen opdrachten meer hebt, al zijn de meeste spelers naast de tijdelijke opdrachten ook nog met de basis opdrachten bezig. Zelf heb ik ook nog basis opdrachten, heb ook geen haast om die snel af te ronden want zo blijf je lekker bezig in het spel. 😉 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 november 2021 11 uren geleden, Min@ zei: dan stop ik er mee... kost me ook te veel tijd. Wel jammer hou zo van de Halloween. Hij was ook echt saai op naar volgend jaar. Ruim zoveel mogelijk de landjes leeg, levert toch de muntjes op en dan kun je in de handelstoren toch weer leuke dingen kopen 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 15 november 2021 1 uur terug, Sylvia! speelt CF zei: Ruim zoveel mogelijk de landjes leeg, levert toch de muntjes op en dan kun je in de handelstoren toch weer leuke dingen kopen 😉 Doe ik inderdaad. Nog een paar munten en dan kan ik de pinata kopen. En dan hoppa ... geen gedoe meer met portalen. 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites