Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 november 2021 21 minuten geleden, Lenie alleen landleven zei: oke dank je wel Graag gedaan ☺️ 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 27 november 2021 Ik wilde iets vragen, dat oranje poesje wat door de lucht vliegt, wat kan je daar mee, ik zie rechtsonder een vierkantje met het icoontje van het poesje, en een plusje, dus moet ik daar iets mee doen, misschien kan iemand dat zeggen. Groetjes Ellie1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 november 2021 12 uren geleden, Ellie1 CharmFarm zei: Ik wilde iets vragen, dat oranje poesje wat door de lucht vliegt, wat kan je daar mee, ik zie rechtsonder een vierkantje met het icoontje van het poesje, en een plusje, dus moet ik daar iets mee doen, misschien kan iemand dat zeggen. Groetjes Ellie1 Goedemorgen, daar kan je helemaal niets mee, is gewoon een leuk iets wat in het spel hoort, zo zijn er wel meer, zo loopt er ook een leuk zwart/wit poesje over het land Dat vierkantje met met plusje aan de rechterkant behoort bij de Hemelskade, daar kun je dieren maken die dan rondvliegen op je land en items geven. De Hemelskade staat op een gesloten landje wat je uiteindelijk een keer vrijspeelt waar ook opdrachten bij horen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 28 november 2021 Bedankt Sylvia, ik vroeg het me af. Groetjes Ellie1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 november 2021 17 minuten geleden, Ellie1 CharmFarm zei: Bedankt Sylvia, ik vroeg het me af. Groetjes Ellie1 Graag gedaan, en daar is het vragen forum voor hoor 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 29 november 2021 waar vind ik de transformatie die ik nodig heb bij level 12 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 29 november 2021 annemie die kan je ruilen bij de pot als je kleine deugniet is voltooid krijg je een pot je moet er drie hebben voor een ruil sucses Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 1 december 2021 Ik zit weer met een vraag, eigenlijk 2 . waarom kan ik de marmeren plaat niet draaien of verplaatsen, bij anderen zag ik dat ze gedraaid waren. en de 2é vraag, als ik inlog staat er over het herfsthuis, ga verder, en als ik op verder druk gebeurt en niks nada hahahha. bij voorbaat dank Groetjes Ellie1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 december 2021 55 minuten geleden, Ellie1 CharmFarm zei: Ik zit weer met een vraag, eigenlijk 2 . waarom kan ik de marmeren plaat niet draaien of verplaatsen, bij anderen zag ik dat ze gedraaid waren. en de 2é vraag, als ik inlog staat er over het herfsthuis, ga verder, en als ik op verder druk gebeurt en niks nada hahahha. bij voorbaat dank Groetjes Ellie1 Als je de marmeren plaat aanschaft kun je die op verschillende manieren neerleggen maar alleen dan, zodra die eenmaal ligt kun je hem niet meer draaien. Ik heb even op je landje gekeken maar kan nergens je herfsthuis vinden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 1 december 2021 Dat klopt , ik heb hem ook niet, maar als ik inlog word het aangegeven, dan staat er verder, maar ik kan hem niet kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 december 2021 40 minuten geleden, Ellie1 CharmFarm zei: Dat klopt , ik heb hem ook niet, maar als ik inlog word het aangegeven, dan staat er verder, maar ik kan hem niet kopen. Oh zo dat zal denk ik een foutje in het systeem zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 2 december 2021 nu heb ik mijn transformatie al gebruikt 😯 en nu moet ik die voor opdracht 12 8 x gebruiken ....anders kan ik opdracht 12 niet afmaken en verder. Wat nu ? moet er nog 5 hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 december 2021 3 uren geleden, Min@ zei: nu heb ik mijn transformatie al gebruikt 😯 en nu moet ik die voor opdracht 12 8 x gebruiken ....anders kan ik opdracht 12 niet afmaken en verder. Wat nu ? moet er nog 5 hebben. De kleine rode deugniet blijven opkweken en verkopen dan krijg je pot met verrassing en als je die opent dan krijg je transformatie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 2 december 2021 4 hours ago, Sylvia! speelt CF said: De kleine rode deugniet blijven opkweken en verkopen dan krijg je pot met verrassing en als je die opent dan krijg je transformatie ach ja ... is ook zo .... dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 december 2021 11 uren geleden, Min@ zei: ach ja ... is ook zo .... dank je wel Geeft niks hoor, soms raak ik zelf ook ff de kluts kwijt met al die dingen, haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 5 december 2021 Geen vraag, maar een melding: De gegevens voor het juweliershuis kloppen niet. Dit moet zijn: 8 kennis/10 inkt/2 toverstaf/10 gereedschapskist/12 baksteen/12 spijkers Misschien kan het worden aangepast zodat anderen de juiste info krijgen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lenie 17 Geplaatst: 5 december 2021 hallo ik speel ff voor mijn oma maar ik weet niet hoe ik kado's voor haar kan vragen willen jullie dat uitleggen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 december 2021 1 uur geleden, Lenie alleen landleven zei: hallo ik speel ff voor mijn oma maar ik weet niet hoe ik kado's voor haar kan vragen willen jullie dat uitleggen? Er is geen wensenlijst in dit spel. Als je ergens een tekort aan hebt, bijv. toverstof dan kun je dat vragen. Het makkelijkst werkt dat door even in bijv. het laboratorium te kijken bij de recepten waar je een tekort van het en als je het aan je buren kunt vragen dan klik je op vragen en dan klik je opde buren aan wie je het wilt vragen of je klikt alle buren aan. Soms is er ook bij de goeden daden opdrachten een opdracht dat je cadeau's van je buren moet krijgen en dan kun je ook daar op vragen klikken. Andere manieren zijn er helaas niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lenie 17 Geplaatst: 5 december 2021 oke dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 december 2021 34 minuten geleden, Lenie alleen landleven zei: oke dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 7 december 2021 Goedemorgen, ik kan niet op het spel komen, laad niet en geeft script error aan......is hier meer over bekend? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 7 december 2021 (aangepast) 13 minuten geleden, Coby charm farm zei: Goedemorgen, ik kan niet op het spel komen, laad niet en geeft script error aan......is hier meer over bekend? Ik kom er ook niet op, krijg een error melding. Oh, haha, verkeerde game. Maar is dus blijkbaar bij alle games op dit moment. Algehele storing? 7 december 2021 aangepast door Sam (Royal Story) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 december 2021 @All, dat de spelen niet laden is al doorgegeven, dus even geduld tot het opgelost is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Helena 3 Geplaatst: 7 december 2021 Ik kan helaas niet op mijn spelletjes hij geeft in rode letters error aan Groetjes Helena Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites