Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 december 2021 3 uren geleden, Rina zei: als je geluk heb Klopt, ze komen random uit het vuurwerk. Dit is een update dat ongeveer alles random komt helaas. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 december 2021 20 minuten geleden, danielle zei: Dank jullie wel voor het antwoorden. Fijne feestdagen Graag gedaan, jij ook fijne kerstdagen 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 27 december 2021 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: ik ik krijg sinds gister geen nieuwe opdrachten meer in de feestelijke race ik krijg sinds gisteravond geen nieuwe opdrachten meer in het feestelijke race Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 december 2021 17 minuten geleden, emmie zei: ik krijg sinds gisteravond geen nieuwe opdrachten meer in het feestelijke race Ik zag op je landje dat je de kerstboom ook al op level 4 hebt, dus wss heb je alle opdrachten af en zul je moeten wachten tot er weer een update komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 27 december 2021 oke bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 december 2021 54 minuten geleden, emmie zei: oke bedankt Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 27 december 2021 Hoi Sylvia, ik kan de seizoenenmunten niet omruilen in de Handelstoren want die staat er niet in? Alleen de Goede-Daadtoken en Zeevoucher Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 27 december 2021 Hierbij de screenshot Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 december 2021 20 minuten geleden, Lilian zei: Hoi Sylvia, ik kan de seizoenenmunten niet omruilen in de Handelstoren want die staat er niet in? Alleen de Goede-Daadtoken en Zeevoucher Klopt dat kan ook nog niet, er moet nog een update komen waarbij je de munten kan gaan omruilen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Saar 0 Geplaatst: 27 december 2021 Ben weer eens te snel hahaha dan wacht ik het rustig af. Bedankt!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 december 2021 4 minuten geleden, Saar zei: Ben weer eens te snel hahaha dan wacht ik het rustig af. Bedankt!! Waahaa, geeft niks hoor, en graag gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 28 december 2021 hoi silvia hoe kom ik aan de feestelijke koerier Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 december 2021 1 uur terug, Rieky zei: hoi silvia hoe kom ik aan de feestelijke koerier Deze krijg je door feestelijk vuurwerk, stapel sokken, knus huisje en ijvriendschap te oogsten. Let wel; je krijgt het random, dus het is niet zo dat je bijv, 5 feestelijk vuurwerk oogst je ook 5 feestelijke koerier krijgt, het kan dan zomaar zijn dat je maar 1 feestelijke koerier krijgt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 29 december 2021 dank je wel silvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 december 2021 1 uur geleden, Rieky zei: dank je wel silvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marijke 0 Geplaatst: 29 december 2021 Hoe kom ik aan creatieve transformatie ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 29 december 2021 Ik zit met het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 29 december 2021 gevonden die krijg je via de smidse of niemandssmidse Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marijke 0 Geplaatst: 29 december 2021 oke dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 29 december 2021 59 minuten geleden, marijke zei: oke dank je wel Graag gedaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 30 december 2021 Hallootjes Ik ben bezig met opdracht vroege dooi 2/7 Nu mag ik 6x de inkomsten van de lentesprieel verzamelen in de landen van Seizoenen om Lentebloemen te krijgen. Echter als ik daar ben en ik klik op het prieel dan moet ik sneeuwpoppen verwijderen. Op zich is dat geen probleem maar dan geeft hij aan maak eerst vroege dooi 4/7 mwhahahahaa Dus hoe krijg ik nu de inkomsten van de lenteprieel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2021 1 uur terug, Jans CF zei: Hallootjes Ik ben bezig met opdracht vroege dooi 2/7 Nu mag ik 6x de inkomsten van de lentesprieel verzamelen in de landen van Seizoenen om Lentebloemen te krijgen. Echter als ik daar ben en ik klik op het prieel dan moet ik sneeuwpoppen verwijderen. Op zich is dat geen probleem maar dan geeft hij aan maak eerst vroege dooi 4/7 mwhahahahaa Dus hoe krijg ik nu de inkomsten van de lenteprieel? Je moet eerst de weg vinden door de kleine sneeuwhoop verder te verwijderen naar het lenteprieel. Het is met dit soort dingen altijd flink zoeken naar de items die je moet verwijderen voor je weer verder kunt. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 30 december 2021 Zojuist, Desirée zei: Voor zover ik weer moet je op de eindeloze sneeuwbank klikken, die geeft je 1 of 2 sneeuwballen, en dat kost je een wenskaart 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 30 december 2021 (aangepast) Sylvia Ik klik mij wezenloos op die sneeuwhopen maar dat werkt niet pfffff Ik zal dus ff kijken of ik items mis om deze weg te halen. Thnxxx Desiree Thnx ik ga zo even kijken. P.s ik ga morgen wel ff kijken mwhahahahaa Mijn lieverds hebben het druk in de winkel en ze willen graag met zijn 4-en op pad. 30 december 2021 aangepast door Jans CF Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Desirée 9 Geplaatst: 30 december 2021 Ik zit vast bij opdracht 7/7 verbeter herfst in de landen van seizoenen naar level 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites