Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Hallo Lineke, heb jij al je opdrachten in je portaal al af, want de meeste mensen komen geen stap verder, er word constant gezegd, maak je 2/7 dooi missie af. ik hoor heeeeel graag van je . Groetjes Ellie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei:

bedankt voor je antwoord Sylvia

omdat er nog 7 dagen staan dacht ik dat we nog meer opdrachten kregen 

fijne dag

Dat verwacht ik niet omdat het best veel werk is om alles af te krijgen en er toch best veel spelers zijn dat het ook niet gaan redden om het af te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Hallo Lineke, heb jij al je opdrachten in je portaal al af, want de meeste mensen komen geen stap verder, er word constant gezegd, maak je 2/7 dooi missie af. ik hoor heeeeel graag van je . Groetjes Ellie

Zelf ben ik ook al verder dan die opdracht die jij zegt.

Kun je vertellen wat het probleem is want je kunt gewoon verder met de opdrachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja Lineke , mijn schoondochter en ik, hadden begrepen dat jij al klaar was met de opdrachten in  het portaal,  maar wij komen niet verder, komt het misschien omdat de race wel klaar is , maar we zijn nog niet aan het eind van de opdrachten bij de race.  En dat we daarom de portaal opdrachten niet kunnen afmaken. groetjes Ellie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Ja Lineke , mijn schoondochter en ik, hadden begrepen dat jij al klaar was met de opdrachten in  het portaal,  maar wij komen niet verder, komt het misschien omdat de race wel klaar is , maar we zijn nog niet aan het eind van de opdrachten bij de race.  En dat we daarom de portaal opdrachten niet kunnen afmaken. groetjes Ellie

Nee het heeft niks met de race te maken, je kunt nog gewoon de opdrachten afmaken zolang de tijd loopt.

Heb je wel genoeg spullen op voorraad om om de opdrachten te doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja we hadden genoeg spullen, maar ik ben er uit gekomen, als ik op het prieel klikte , geeft hij ijsdingen aan , en die knipperen rood,  dus dachten we dat we niet verder konden, maar als ik op die ijs punten klik kan je die gewoon weg halen, dus nu zijn we hard bezig hahaha , toch bedankt🤣

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei:

Ja we hadden genoeg spullen, maar ik ben er uit gekomen, als ik op het prieel klikte , geeft hij ijsdingen aan , en die knipperen rood,  dus dachten we dat we niet verder konden, maar als ik op die ijs punten klik kan je die gewoon weg halen, dus nu zijn we hard bezig hahaha , toch bedankt🤣

Fijn dat het opgelost is, nog veel plezier met de opdrachten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Lineke Charm Farm zei:

hoi Ellie

ja ik ben inderdaad klaar 😀

vond het een leuke en vrij gemakkelijke missie

lees net dat je toch door kunt gaan

succes 🍀

fijne dag

Nou zo heel makkelijk vind ik hem niet hoor, je moet toch heel wat uurtjes klikken om alles bij elkaar te krijgen, pffffff.

Zonder robijnen erin te stoppen wordt het wel een hele uitdaging om het op tijd klaar te krijgen.😒

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Henk en Ada cc zei:

vraagje. had 115 of 117 robijnen en nu ineens 15, kan ik ergens zien waar die gebleven zijn of waar ik ze per ongeluk aan heb uitgegeven?

Nee dit is helaas niet te achterhalen.

Heb je toevallig niet 1 of meerdere aanbiedingen gekocht of per ongeluk iets anders gekocht?  Kijk even in je inventaris of daar toevallig iets staat wat je nog niet had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Anja zei:

waarom kan ik niet op mijn facebook landje

Omdat er storing is aan de FB kant waardoor je niet kunt inloggen met je FB op Hyves.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Nee dit is helaas niet te achterhalen.

Heb je toevallig niet 1 of meerdere aanbiedingen gekocht of per ongeluk iets anders gekocht?  Kijk even in je inventaris of daar toevallig iets staat wat je nog niet had.

nee kan niets vinden. heb daar al gekeken. jammer hoor, maar het is niet anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig ik kan weer verder...  weet iemand hoe ik aan lente wonderen kan komen verzamel inkomen van de lentemoneliet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, mannja zei:

Gelukkig ik kan weer verder...  weet iemand hoe ik aan lente wonderen kan komen verzamel inkomen van de lentemoneliet?

Als je bij de opdracht op laat zien klikt gaat die naar het juiste item toe.

Het ziet eruit als een soort kristal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Elize 3 zei:

waarom kan ik niet inloggen via facebook/

Omdat er een storing is aan de kant van FB waardoor je niet kunt inloggen met een FB account op Hyves.

• Sad 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, Yolanda ambitoys zei:

Hoi, is een vuurvaste kraal alleen maar te koop voor robijnen?

Een Drakenomheining kun je idd alleen kopen met robijnen.

Een vuurvaste kraal kun je alleen kopen in de handelstoren met goede dadentokens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen