Elize 2 0 Geplaatst: 7 januari 2022 hoe lang duurt het voor ik weer via facebook kan inloggen? ????????/??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 januari 2022 5 uren geleden, Elize 4 zei: hoe lang duurt het voor ik weer via facebook kan inloggen? ????????/??? Dat is helaas onbekend. Er zijn spelers die er last van hebben sinds vorig jaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 8 januari 2022 Hoe kom ik aan zoete koekjes? Er staat van de geluksvogel, maar deze geven niets als ik deze voer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 8 januari 2022 Zijn er meer die sinds vanochtend problemen ervaren om naar een buurtje te gaan en dat het spel dan blijft hangen?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 januari 2022 33 minuten geleden, Rina zei: Hoe kom ik aan zoete koekjes? Er staat van de geluksvogel, maar deze geven niets als ik deze voer Deze krijg je idd van de Geluksvogels maar je krijgt ze random. Hoe meer je er hebt staan hoe groter de kans dat je de koekjes krijgt. Als je maar bijv een hok van 4 hebt staan dan is de kans erg klein dat je koekjes krijgt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 januari 2022 21 minuten geleden, Coby charm farm zei: Zijn er meer die sinds vanochtend problemen ervaren om naar een buurtje te gaan en dat het spel dan blijft hangen?? Ik ben de hele ochtend al aan het reizen naar buren en ervaar geen problemen, ook niet dat het spel vast loopt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 9 januari 2022 wat kunnen we met al die ijzige sneeuw Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 januari 2022 31 minuten geleden, Annemie zei: wat kunnen we met al die ijzige sneeuw Die kun je gebruiken in de Avontuurlijke pret. Je kunt ze daar gebruiken om deco's te maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 9 januari 2022 dankjewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 januari 2022 10 uren geleden, Annemie zei: dankjewel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 januari 2022 @All, goed nieuws, de storing van het niet kunnen inloggen met je FB account is opgelost. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
cornelis1951 17 Geplaatst: 13 januari 2022 kan niet inlogen krijg 404 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2022 1 uur terug, cornelis1951 zei: kan niet inlogen krijg 404 Ik heb het net even getest en het spel laad bij mij normaal. Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
cornelis1951 17 Geplaatst: 13 januari 2022 2 uren geleden, cornelis1951 zei: kan niet inlogen krijg 404 gaat nog niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2022 26 minuten geleden, cornelis1951 zei: gaat nog niet Welke browser gebruik je? Je kunt ook een andere browser proberen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 13 januari 2022 Goeiedagsssss Vanmorgen spel opgestart en mijn missie van de kerstboom is weg mwhahahahaa Deze stond gisteren nog op 11 dagen. Yep cachee i geleegd en de 2 missies zijn hokus pokus weg 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2022 2 uren geleden, Jans CF zei: Goeiedagsssss Vanmorgen spel opgestart en mijn missie van de kerstboom is weg mwhahahahaa Deze stond gisteren nog op 11 dagen. Yep cachee i geleegd en de 2 missies zijn hokus pokus weg 🙂 Dat klopt, ze hebben de wel de tijd van het portaal verlengt en de tijd van de bekers, maar niet de tijd van de opdrachten. Het zijn hele rare wezens die ontwikkelaars van dit spel 😂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 13 januari 2022 Ik wil een gebied kopen met 15000 rode lachende kopjes. Ik heb er veel meer, maar het lukt niet om dat gebied te kopen. Er staat dan: OH OH. wat moet ik doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 januari 2022 1 uur geleden, Daan zei: Ik wil een gebied kopen met 15000 rode lachende kopjes. Ik heb er veel meer, maar het lukt niet om dat gebied te kopen. Er staat dan: OH OH. wat moet ik doen? Dan moet je eerst andere gebieden openen, je kunt niet random gebieden openen. Ik heb even op je land gekeken en ik vermoed dat je rechts onderin verder moet gaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 januari 2022 1 uur geleden, Daan zei: Bedankt! Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 17 januari 2022 (aangepast) goedemorgen ,kom al een half uur niet meer op het spel....een storing bekend ? 17 januari 2022 aangepast door Coby charm farm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 17 januari 2022 Ik kom er ook niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 17 januari 2022 goedemorgen ik kom er ook niet op! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 17 januari 2022 hier het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites