Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 @All, het is doorgegeven dat de spelen niet laden het is nu afwachten tot het opgelost is! 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 17 januari 2022 De puzzels doen het wel! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 17 januari 2022 Even iets raars: als ik iets schrijf dan staat mijn foto er niet bij (steenbok in blauw), maar zie ik een foto van een ander account van mij! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 3 minuten geleden, Daan zei: Even iets raars: als ik iets schrijf dan staat mijn foto er niet bij (steenbok in blauw), maar zie ik een foto van een ander account van mij! Dat is een veel voorkomend feit helaas, net als dat je wisseld van account en dan ineens niet op het forum kunt schrijven. Dit is helaas een heel lastig probleem waar ze al heel lang mee bezig zijn om een definitieve oplossing voor te vinden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 17 januari 2022 Had er nooit last van. Wat vervelend dat je niet op het spel kan komen, Nu al een halve dag kwijt! De opdrachten kunnen we wel vergeten (mocht het spel wel weer kan worden geladen) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 17 januari 2022 het duurt wel lang voor dat het spel doet😒😒 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 17 januari 2022 Een verloren dag. Hopelijk morgen weer? 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Daan 0 Geplaatst: 17 januari 2022 Inderdaad heel lang! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 17 januari 2022 Hahah ja ik verveel me kapot pffff 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 @All, even een update over de storing; Het is een gecompliceerd probleem en het is nog vooralsnog onbekend wanneer het opgelost zal zijn, maar er wordt keihard aan gewerkt om het op te lossen! 4 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 17 januari 2022 dank je wel sylvia voor je info.🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 17 januari 2022 dank je silvia voor de informatie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 17 januari 2022 Dank voor de info Sylvia, gaan we maar tv kijken, fijne avond! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Riet 13 Geplaatst: 17 januari 2022 dankjewel voor de informatie Sylvia iedereen een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 17 januari 2022 dankjewel sylvia voor de informatie fijne avond nog iedereen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 17 januari 2022 Dank je wel Sylvia een fijne avond en we zullen duimen dat het morgenochtend weer werkt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 17 januari 2022 thxx voor de info , en welterusten . tot morgen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
LL stopt! Kijk op het Forum! 34 Geplaatst: 18 januari 2022 Ik heb de oplossing.... wahaha...... sinds Landleven hier verdwenen is... komen er nog maar weinig menden voor het spel te spelen, ook hier bij dit spel... te iingewikkeld... Dus ik zeg/// einde Hyvesgakes... eindelijk gelukt wat ze al jaren wilden... We meet again 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 18 januari 2022 Is het probleem nog steeds niet opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 Goedemorgen allemaal, het is een ingewikkeld probleem dat moeilijk op te lossen is , maar er wordt keihard gewerkt om het probleem op te lossen. Wanneer het probleem opgelost zal zijn is helaas ook onbekend en zullen we tot die tijd geduld moeten hebben. We worden iig op de hoogte gehouden. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lenie 17 Geplaatst: 18 januari 2022 Dank je wel Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 18 januari 2022 Dank je wel Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
martje 2 Geplaatst: 18 januari 2022 nog maar even geduld goedemorgen fijne dag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 18 januari 2022 Niet leuk , maar we zullen geduld moeten hebben. Sylvia fijn dat je ons op de hoogte houd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 23 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Niet leuk , maar we zullen geduld moeten hebben. Sylvia fijn dat je ons op de hoogte houd. Tis idd niet leuk en iedereen op de hoogte houden is het minste wat ik nu kan doen, iedere keer als ik een update krijg laat ik het weten en tot we weer kunnen spelen doen we maar andere dingen, haha. 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites