Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Even iets raars: als ik iets schrijf dan staat mijn foto er niet bij (steenbok in blauw), maar zie ik een foto van een ander account van mij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Daan zei:

Even iets raars: als ik iets schrijf dan staat mijn foto er niet bij (steenbok in blauw), maar zie ik een foto van een ander account van mij!

Dat is een veel voorkomend feit helaas, net als dat je wisseld van account en dan ineens niet op het forum kunt schrijven. 

Dit is helaas een heel lastig probleem waar ze al heel lang mee bezig zijn om een definitieve oplossing voor te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had er nooit last van.

Wat vervelend dat je niet op het spel kan komen, Nu al een halve dag kwijt! De opdrachten kunnen we wel vergeten (mocht het spel wel weer kan worden geladen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, even een update over de storing; Het is een gecompliceerd probleem en het is nog vooralsnog onbekend wanneer het opgelost zal zijn, maar er wordt keihard aan gewerkt om het op te lossen!

• Like 4
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je wel Sylvia een fijne avond en we zullen duimen dat het morgenochtend weer werkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal, het is een ingewikkeld probleem dat moeilijk op te lossen is , maar er wordt keihard gewerkt om het probleem op te lossen. Wanneer het probleem opgelost zal zijn is helaas ook onbekend en zullen we tot die tijd geduld moeten hebben. We worden iig op de hoogte gehouden.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei:

Niet leuk , maar we zullen geduld moeten hebben.

Sylvia fijn dat je ons op de hoogte houd.

Tis idd niet leuk en iedereen op de hoogte houden is het minste wat ik nu kan doen, iedere keer als ik een update krijg laat ik het weten en tot we weer kunnen spelen doen we maar andere dingen, haha.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen