Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 18 januari 2022 Zo is dat. Het is niet anders. Ik vermaak me nu met kijken naar tennis. THe Austalian open. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina 14 Geplaatst: 18 januari 2022 Dat word vandaag ook weer niets denk? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 18 januari 2022 Ben bang van niet Rina, balen hoor! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 34 minuten geleden, Rina zei: Dat word vandaag ook weer niets denk? Nee en als je het bericht van Plinga leest dan vrees ik dat het ook nog wel een aantal dagen gaat duren voor de spelen het weer doen.😢 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 18 januari 2022 Geen leuk bericht! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 18 januari 2022 Komt het spel nog wel terug want het zijn alleen de spellen van plinga die het niet doen Inmiddels is bekend geworden dat de spellen moeten worden omgezet naar GD+ maar moet wel gaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 30 minuten geleden, Bo zei: Komt het spel nog wel terug want het zijn alleen de spellen van plinga die het niet doen Inmiddels is bekend geworden dat de spellen moeten worden omgezet naar GD+ maar moet wel gaan Plinga is alleen de beheerder hoor niet de ontwikkelaar van de spelen, en ja de spelen komen gewoon weer terug, het is alleen een erg moeilijk probleem om op te lossen en dat vergt helaas de nodige tijd, maar ze werken er keihard aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 19 januari 2022 Bo. wat is GD+ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 27 minuten geleden, Rin@33 zei: Bo. wat is GD+ Wat ik ervan begrepen heb is het een soort van licentie. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 @All, langzaamaan komen de spelen weer tot leven, maar er wordt nog hard aan gewerkt en we moeten nog steeds geduld hebben want er klopt een heleboel nog niet in de spelen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 19 januari 2022 kan er wel weer op maar heb geen buren meer, moet je die opnieuw uitnodigen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 13 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei: kan er wel weer op maar heb geen buren meer, moet je die opnieuw uitnodigen? Lees mijn vorige bericht even 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lineke Charm Farm 16 Geplaatst: 19 januari 2022 had ik gelezen, wacht geduldig af, tot ze weer komen 😅 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 13 minuten geleden, Lineke Charm Farm zei: had ik gelezen, wacht geduldig af, tot ze weer komen 😅 Er wordt nog hard gewerkt om alles weer normaal te krijgen dus het spel kan ook nog flink haperen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 @All, voor degene die het spel starten en opnieuw moeten beginnen graag eerst de volgende stappen doorlopen. 1: Leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in 2: Probeer een andere browser 3: Controleer of de uid die onder je spel staat en je uid die rechts bovenin je spel staat dezelfde zijn Als je dit alleemaal gedaan hebt en je krijgt dan nog steeds het beginspel te zien geef dan even je uid hier door. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
fran 0 Geplaatst: 19 januari 2022 UID: a42b5c2c752e4612a1a890df38470559 Helaas krijg ik nog steeds het beginspel te zien na de bovenstaande stappen. groet Fran Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 19 januari 2022 ik krijg geen full screen alleen klijn beeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 1 uur terug, Gerrie :supporter: zei: ik krijg geen full screen alleen klijn beeld Aan de linkerkant zie je een balk met daarin ook een kruis en daaronder staat expant, als je daar op klikt ga je naar groot scherm en ook zie je nog steeds aan de rechterkant het oude vertrouwde icoontje om je spel in groot scherm te zetten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 1 uur terug, fran zei: UID: a42b5c2c752e4612a1a890df38470559 Helaas krijg ik nog steeds het beginspel te zien na de bovenstaande stappen. groet Fran Ik heb je uid doorgegeven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 19 januari 2022 Moet je je naam zelf aanpassen, net als de taal, of wordt dit later automatisch weer gedaan als alles weer normaal werkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 19 januari 2022 19 minutes ago, Sylvia! speelt CF said: Aan de linkerkant zie je een balk met daarin ook een kruis en daaronder staat expant, als je daar op klikt ga je naar groot scherm en ook zie je nog steeds aan de rechterkant het oude vertrouwde icoontje om je spel in groot scherm te zetten. heb ik allemaal gedaan bij groot scherm heb ik de helft het spel andere helft wit voor die storing had ik dat niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 20 minuten geleden, Delisa zei: Moet je je naam zelf aanpassen, net als de taal, of wordt dit later automatisch weer gedaan als alles weer normaal werkt. Nieuw is dat je nu zelf de taal kunt instellen die je zelf wilt, verder zou ik niks veranderen tot alle problemen opgelost zijn en dat is voorlopig nog niet zo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 18 minuten geleden, Gerrie :supporter: zei: heb ik allemaal gedaan bij groot scherm heb ik de helft het spel andere helft wit voor die storing had ik dat niet Dan zit er niets anders op dan geduld hebben tot alle problemen opgelost zijn, want dat moet dan wss nog opgelost worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 19 januari 2022 35 minutes ago, Gerrie :supporter: said: heb ik allemaal gedaan bij groot scherm heb ik de helft het spel andere helft wit voor die storing had ik dat niet ik heb het zelfde probleem . ondanks alle handelingen ook nog geen vrienden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 14 minuten geleden, Min@ zei: ik heb het zelfde probleem . ondanks alle handelingen ook nog geen vrienden. Daar is voor nu niets aan te doen en rustig afwachten tot alle problemen opgelost zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites