Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik de taal weer in het Nederlands of moeten we nog gewoon afwachten tot het weer normaal is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, Rina zei:

Hoe krijg ik de taal weer in het Nederlands of moeten we nog gewoon afwachten tot het weer normaal is

Die kan je aanpassen bij instellingen in de wit/grijze balk aan de linkerkant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
44 minuten geleden, Rina zei:

Aan de linkerkant zie je een witte balk en daarin zie je een tandwieltje met daaronder de tekst settings, als je daarop klikt opent er een venster en kun je de taal aanpassen naar het Nederlands, daarna klik je op save en dan gaat je spel opnieuw laden en is je spel weer gewoon in het Nederlands.😉

Alle andere ongemakken in het spel daar moeten we nog geduld mee hebben want er wordt nog steeds keihard gewerkt om alles op te lossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. maar ik kom hier niets verder mee ik zie geen tandwieltje  als ik mijn uid naar jouw toestuur zou jij het dan voor mij willen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Nieuw is dat je nu zelf de taal kunt instellen die je zelf wilt, verder zou ik niks veranderen tot alle problemen opgelost zijn en dat is voorlopig nog niet zo.

Zal ik doen, bedankt voor je antwoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat stukje met die G erin links heb ik geprobeerd te openen maar alles wat er gebeurt dat niet, Ik ben een anafalbeet op het gebied van de computer zal wel in mijnleeftijd zitten maar ik krijg geen Nederlands.

Dan zit er voor mij niet anders op dan maar met het spel te stoppen wat ik erg jammer vind want het was voor mij met mijn ziekte een mooie afleiding.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik log in zoals altijd maar krijg continueu het landje te zien  dat ik hele tijd helemaal opnieuw moet beginnen mijn uid is 0do296F12ffb9d22 . ik heb hem wel naar het nederlands kunnen zetten maar blijf het zelfde krijgen dat ik opnieuw moet beginnen wat nu sylvia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Rina zei:

Dat stukje met die G erin links heb ik geprobeerd te openen maar alles wat er gebeurt dat niet, Ik ben een anafalbeet op het gebied van de computer zal wel in mijnleeftijd zitten maar ik krijg geen Nederlands.

Dan zit er voor mij niet anders op dan maar met het spel te stoppen wat ik erg jammer vind want het was voor mij met mijn ziekte een mooie afleiding.   

Ik heb je een berichtje gestuurd 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Diana1 zei:

ik log in zoals altijd maar krijg continueu het landje te zien  dat ik hele tijd helemaal opnieuw moet beginnen mijn uid is 0do296F12ffb9d22 . ik heb hem wel naar het nederlands kunnen zetten maar blijf het zelfde krijgen dat ik opnieuw moet beginnen wat nu sylvia

Je kunt voor nu net als ik niets doen dan afwachten en verder niets met dat landje doen.

Ik heb je uid direct doorgegeven en ze gaan ook met jou landje aan de slag en tot die tijd zullen we geduld moeten hebben tot we ons eigen landje weer terug hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Ik heb je een berichtje gestuurd 

Heb een berichtje teruggestuurd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
47 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Klopt wordt ook nog hard aan gewerkt.

Oke dank je wel Sylvia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoe krijg ik mijn spel charm farm terug. al 1 week zonder charm farm .

ze willen dat ik overnieuw begin. 3000 robijnen weg en level 1 ipv level 100

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, er is zojuist een fix geweest en voor degene die hun spel nog niet terug hebben het volgende;

Leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in, start het spel en als het goed is heb je dan je eigen vertrouwde spel weer terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Jaap zei:

hoe krijg ik mijn spel charm farm terug. al 1 week zonder charm farm .

ze willen dat ik overnieuw begin. 3000 robijnen weg en level 1 ipv level 100

Lees even mijn berichtje hierboven.

Tip; plaatst een profielfoto/plaatje zodat je buren je makkelijker kunnen vinden 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zal wel goed komen met het spel, maar het spookt nu nog verschrikkelijk....🙈, zo heb je aardig wat buurtjes en zo zijn ze weer foetsie😂, tot die tijd maar op halve kracht spelen en hopen dat het voor iedereen binnen korte tijd opgelost is, fijne dag verder en thanks voor alle info Sylvia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Je kunt voor nu net als ik niets doen dan afwachten en verder niets met dat landje doen.

Ik heb je uid direct doorgegeven en ze gaan ook met jou landje aan de slag en tot die tijd zullen we geduld moeten hebben tot we ons eigen landje weer terug hebben.

dank je wel lieve Sylvia zo is dat ik kan niet anders superlief

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Het zal wel goed komen met het spel, maar het spookt nu nog verschrikkelijk....🙈, zo heb je aardig wat buurtjes en zo zijn ze weer foetsie😂, tot die tijd maar op halve kracht spelen en hopen dat het voor iedereen binnen korte tijd opgelost is, fijne dag verder en thanks voor alle info Sylvia

Dat zal denk ik komen omdat er nog steeds aan oplossingen gewerkt wordt. Zal denk ik nog wel een paar dagen duren voor ze alle problemen helemaal opgelost hebben, maar ik ga ervanuit dat ergens volgende week alles wel opgelost zal zijn. 😉

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen