Willemieke 0 Geplaatst: 22 januari 2022 ik vraag hier , kan charm farm, ook in het nederlands vertaald worden,, heel graag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jaap 0 Geplaatst: 22 januari 2022 hoe kan ik de nederlands taal terug krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 22 januari 2022 2 minuten geleden, Willemieke zei: ik vraag hier , kan charm farm, ook in het nederlands vertaald worden,, heel graag. Antwoord van Sylvia op vorige pagina: Aan de linkerkant zie je een witte balk en daarin zie je een tandwieltje met daaronder de tekst settings, als je daarop klikt opent er een venster en kun je de taal aanpassen naar het Nederlands, daarna klik je op save en dan gaat je spel opnieuw laden en is je spel weer gewoon in het Nederlands. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 januari 2022 13 minuten geleden, Jaap zei: hoe kan ik de nederlands taal terug krijgen. Aan de linkerkant zie je een witte balk en daarin zie je een tandwieltje met daaronder de tekst settings, als je daarop klikt opent er een venster en kun je de taal aanpassen naar het Nederlands, daarna klik je op save en dan gaat je spel opnieuw laden en is je spel weer gewoon in het Nederlands. Tip; plaats een profielfoto/plaatje, dit is makkelijker voor je buren om je terug te vinden of voor nieuwe buren om je toe te voegen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 22 januari 2022 ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Had al een paar dagen geen internet. Wat nu? Mijn hele opgebouwde spel is verdwenen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 22 januari 2022 Er staat: speel nu Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 januari 2022 22 minuten geleden, Rin@33 zei: ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Had al een paar dagen geen internet. Wat nu? Mijn hele opgebouwde spel is verdwenen Even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluit, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Krijg je dan nog steeds het begin spel dan kun je het beste via de help knop https://prntscr.com/26grpfb een ticket sturen dan kunnen ze het nakijken voor je. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 januari 2022 5 minuten geleden, Rin@33 zei: Er staat: speel nu Daar moet je op klikken dan gaat het spel laden dat is normaal en zul je altijd blijven krijgen zodra je het spel gaat laden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 22 januari 2022 Dat staat er bij mij ook , maar ik heb nog wel mijn spel. Heb helemaal geen buurtjes meer en als ik het spel op full screen zet , dan ziet het er anders uit dan voor de problemen begonnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 22 januari 2022 Even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluit, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Hoe doe ik dat vanaf het allereerste begin. waar staat dat dan Sylvia? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 januari 2022 18 minuten geleden, wiesje speelt charm farm zei: Dat staat er bij mij ook , maar ik heb nog wel mijn spel. Heb helemaal geen buurtjes meer en als ik het spel op full screen zet , dan ziet het er anders uit dan voor de problemen begonnen. Klopt, de speel nu knop is nieuw en blijvend, en het buren probleem en de fullscreen probleem moeten nog opgelost worden, dus daar zullen we helaas nog even flink geduld mee moeten hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 januari 2022 7 minuten geleden, Rin@33 zei: Even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluit, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Hoe doe ik dat vanaf het allereerste begin. waar staat dat dan Sylvia? Je klikt op de 3 puntjes recht bovenin naast je adres balk en dan klik je op geschiedenis en zorg je dat je instelling daar zo staat http://prntscr.com/26hgws8 en dan wordt je geschiedenis vanaf het allereerste begin geleegd. Als die klaar is sluit je de browser, open je de browser opnieuw en log je opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 22 januari 2022 Dank je wel Sylvia. Geduld is een schone zaak zegt men. Hopelijk worden al de problemen snel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Elize 1 0 Geplaatst: 23 januari 2022 UID: 9aee29d73e3e7721 hoi mijn spel is er maar op lvl 4 zit over lvl 30 krijg ik het nog terug groet elize Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 1 uur terug, Elize 1 zei: UID: 9aee29d73e3e7721 hoi mijn spel is er maar op lvl 4 zit over lvl 30 krijg ik het nog terug groet elize Even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Krijg je dan nog steeds het begin spel dan kun je via de help knop een ticket sturen dan kunnen ze nakijken waarom je spel niet terug is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 23 januari 2022 Begrijp er niets van. ik kan geschiedenis wel vinden, maar niet van het allereerste begin Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 23 januari 2022 hoe leeg je je cache? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Udmilla cf 1 0 Geplaatst: 23 januari 2022 Op mijn andere accounts kom ik wel, maar zie geen vrienden (zegt Rina@33) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 16 minuten geleden, Rin@33 zei: Begrijp er niets van. ik kan geschiedenis wel vinden, maar niet van het allereerste begin 16 minuten geleden, Rin@33 zei: hoe leeg je je cache? Als je in het tabblad geschiedenis bent klik je op browsegegevens wissen en als je dan de instelling zo hebt hebt staan https://prntscr.com/26hgws8 dan wordt je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin geleegd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 4 minuten geleden, Rina@33/Jen zei: Op mijn andere accounts kom ik wel, maar zie geen vrienden (zegt Rina@33) Ja dat kan dat je geen buren hebt, dat probleem is nog niet opgelost net als het fullscreen probleem dat moet ook nog opgelost worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Udmilla cf 1 0 Geplaatst: 23 januari 2022 Rina@33 zegt Als je in het tabblad geschiedenis bent klik je op browsegegevens wissen en als je dan de instelling zo hebt hebt staan https://prntscr.com/26hgws8 dan wordt je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin geleegd. ik zie geen https enz, niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 3 minuten geleden, Rina@33/Jen zei: Rina@33 zegt Als je in het tabblad geschiedenis bent klik je op browsegegevens wissen en als je dan de instelling zo hebt hebt staan https://prntscr.com/26hgws8 dan wordt je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin geleegd. ik zie geen https enz, niet Nee dat klopt. 1; je klikt op de 3 stipjes rechts naast je adresbalk 2: je klikt op geschiedenis en dan kom je in een tabblad van Chrome terecht 3: dan klik je op browsegegevens wissen en dan opent er een klein venster en daar zorg je dat dat je deze instellingen hebt staan https://prntscr.com/26hgws8 en dan klik je op gegevens wissen. 4: als dat klaar is sluit je de browser helemaal en daarna open je je browser opnieuw en is he cache ( geschiedenis vanaf het allereerste begin geleegd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 23 januari 2022 het verlaten paleis upgrade , dit moet met sleutels en is niet te vinden in de handelstoren thxx Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 56 minuten geleden, peet zei: het verlaten paleis upgrade , dit moet met sleutels en is niet te vinden in de handelstoren thxx Klopt hier kunnen we helemaal niks mee. Ik heb dit al meerdere keren aangekaart maar de ontwikkelaars zijn niet bereid om daar iets aan te doen, die geven als antwoord, mss ooit in de toekomst.😒 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 23 januari 2022 Charme farm staat bij mij nog altijd op level 1 ,sorry voor mijn buurtjes voor mij niet aantrekkelijk om elke keer in te loggen. dus om de paar dagen probeer ik het spel. heb wel alles gedaan om te legen. we wachten af en anders jammer dan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites