Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 18 minuten geleden, *IneM zei: Charme farm staat bij mij nog altijd op level 1 ,sorry voor mijn buurtjes voor mij niet aantrekkelijk om elke keer in te loggen. dus om de paar dagen probeer ik het spel. heb wel alles gedaan om te legen. we wachten af en anders jammer dan. Als je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste begin geleegd hebt en je krijgt nog steeds het begin spel dan moet je toch echt even via de help knop een ticket insturen anders gaat het nooit goedkomen. De grote fix om dat probleem op te lossen is al geweest en iedereen die het het begin spel te zien kreeg moest daarvoor zijn/haar cache legen en dan zou het weer goed moeten zijn en bij iedereen waar dat niet zo is moet via de help knop een ticket insturen dan gaan ze er naar kijken waarom je spel niet terug is en het oplossen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 23 januari 2022 Sylvia bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 januari 2022 10 minuten geleden, *IneM zei: Sylvia bedankt Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 23 januari 2022 4 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: Klopt hier kunnen we helemaal niks mee. Ik heb dit al meerdere keren aangekaart maar de ontwikkelaars zijn niet bereid om daar iets aan te doen, die geven als antwoord, mss ooit in de toekomst.😒 Komt dit niet uit de gaai en de meidraak dan Sylvia? heb daar een opdracht voor en komen sleutels uit!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2022 12 uren geleden, Coby charm farm zei: Komt dit niet uit de gaai en de meidraak dan Sylvia? heb daar een opdracht voor en komen sleutels uit!! De blauwe gaai geeft sleutels voor de Toren van plezier De meidraak geeft sleutels voor de Verlaten hut De papegaai geeft sleutels voor de Tropische tempel Daar zijn idd de bijbehorende opdrachten voor, maar voor het Verlaten paleis hebben we nog geen opdrachten gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 24 januari 2022 moet alles nu weer goed zijn ? of zijn ze nog bezig met het spel. ik heb nog geen vrienden namelijk en ook geen volledig beeld. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2022 4 minuten geleden, Min@ zei: moet alles nu weer goed zijn ? of zijn ze nog bezig met het spel. ik heb nog geen vrienden namelijk en ook geen volledig beeld. Nee het spel is nog lang niet in orde, er wordt nog steeds keihard gewerkt om alles op te lossen. Helaas is het allemaal niet zo simpel om op te lossen en vergt het veel tijd om alle problemen in alle spelen op te lossen, en zullen we met zijn alle flink wat geduld moeten hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2022 @All, een update over de missende buren ( zal niet iedereen blij van worden ) Om je buren uit te nodigen klik je in de witte balk op vrienden http://prntscr.com/26ilndk en dan opent er een scherm http://prntscr.com/26iloy3 Hier kun je de buren uitnodigen en aanvaarden, het gaat nu niet meer alleen om hyves spelers maar om spelers wereldwijd, maar je kunt er wel je vertrouwde hyves buurtjes terug zoeken en uitnodigen en kijken bij aanvaarden of ze jou toevallig hebben uitgenodigd. Helaas is dit het nieuwe GD+ systeem en zullen we eraan moeten wennen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 24 januari 2022 Sylvia Pffff hadden ze jou dat niet eerder kunnen melden? Wat ben ik dan blij dat ik alle namen heb opgeschreven 🙂 Straks maar op mijn gemakje iedereen weer een uitnodiging sturen via dit account. Fijne avond mop xx Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 24 januari 2022 Sylvia Mwhahahahaa dat word een gepuzzel Dat kan ik je nu al vertellen 🙂 Ik heb alleen Min@ gevonden door haar foto De rest hebben geen foto's of kan ik niet op naam vinden. Ik heb het vermoeden dat wij (Nederland) beginnen met player 16 ???????? Maar goed ik blijf proberen tot ik iedereen weer heb gevonden 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2022 2 uren geleden, Jans CF zei: Sylvia Pffff hadden ze jou dat niet eerder kunnen melden? Wat ben ik dan blij dat ik alle namen heb opgeschreven 🙂 Straks maar op mijn gemakje iedereen weer een uitnodiging sturen via dit account. Fijne avond mop xx 1 uur geleden, Jans CF zei: Sylvia Mwhahahahaa dat word een gepuzzel Dat kan ik je nu al vertellen 🙂 Ik heb alleen Min@ gevonden door haar foto De rest hebben geen foto's of kan ik niet op naam vinden. Ik heb het vermoeden dat wij (Nederland) beginnen met player 16 ???????? Maar goed ik blijf proberen tot ik iedereen weer heb gevonden 🙂 Waahaa, nou geloof dat ze het zelf ook nog aan het uitpuzzelen zijn 😜 Je kunt je naam aanpassen en dat die je hier http://prntscr.com/26iop0w Handig hoor heb ik gelijk ff gedaan dus ik ben iig makkelijk terug te vinden, waahaa. Maar ze moeten nog wel meer oplossen hoor want half fullscreen is nog geen fullscreen, of zoals hier altijd gebruld wordt een xbox is niet hetzelfde als een wii, waahaa. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 24 januari 2022 Sylvia Ik heb dus 2 accounts mwhahahahaa Nu speel ik dus met Mimi de kat en zie je die foto ook links staan 🙂 Maar rechts boven in zie ik de foto van Thor mwhahahahaha Weet ook niet hoe ik op het forum kom via het spel. Ik heb het forum gelukkig opgeslagen staan op mijn pc 🙂 Ik heb nu buren met foto's die ik niet ken 🙂 Ook buurtjes die ik had heb ik weer een beetje bij beetje terug (die hebben mij opgezocht). Maar het is inderdaad heel veel zoekwerk omdat de namen niet weergeven worden 😞 Nu is bij dit account mijn naam aangepast dus zal ik dat zo ook doen bij het andere account 🙂 Ach we weten allemaal dat als alles omgegooid word het een paar weken nodig heeft om te wennen 🙂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 januari 2022 43 minuten geleden, Jans CF zei: Sylvia Ik heb dus 2 accounts mwhahahahaa Nu speel ik dus met Mimi de kat en zie je die foto ook links staan 🙂 Maar rechts boven in zie ik de foto van Thor mwhahahahaha Weet ook niet hoe ik op het forum kom via het spel. Ik heb het forum gelukkig opgeslagen staan op mijn pc 🙂 Ik heb nu buren met foto's die ik niet ken 🙂 Ook buurtjes die ik had heb ik weer een beetje bij beetje terug (die hebben mij opgezocht). Maar het is inderdaad heel veel zoekwerk omdat de namen niet weergeven worden 😞 Nu is bij dit account mijn naam aangepast dus zal ik dat zo ook doen bij het andere account 🙂 Ach we weten allemaal dat als alles omgegooid word het een paar weken nodig heeft om te wennen 🙂 Die buitenlandse spelers hebben ook wel weer een voordeel, je krijgt meer cadeautjes dan voorheen en je hebt meer landjes om te pikken 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 24 januari 2022 Sylvia Ik heb 2 accounts en als ik alles langs wil gaan heb ik een dagtaak whahahahaa Zit er ook aan te denken om die andere te verwijderen en alleen met deze verder te gaan. Ben nu elke x aan het pendelen 🙂 Gelukkig geen nieuwe missie bij de andere 🙂 Bij deze wel en ik moet mijn Geconcentreerd kristal verkopen voor die missie en daar ben ik niet blij mee pfffff Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2022 14 uren geleden, Jans CF zei: Sylvia Ik heb 2 accounts en als ik alles langs wil gaan heb ik een dagtaak whahahahaa Zit er ook aan te denken om die andere te verwijderen en alleen met deze verder te gaan. Ben nu elke x aan het pendelen 🙂 Gelukkig geen nieuwe missie bij de andere 🙂 Bij deze wel en ik moet mijn Geconcentreerd kristal verkopen voor die missie en daar ben ik niet blij mee pfffff Klopt deze missie komt ieder jaar wel een keer om de hoek kijken en dan hebben ze net weer een kleine aanpassing gedaan maar die kristallen verkopen houden ze erin ondanks de vele klachten erover. Je krijgt er wel grotere voor terug die je alleen met deze missies kunt verkrijgen en nooit kunt kopen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 25 januari 2022 Willen spelers die mij uitnodigen hun naam aanpassen (dus niet player.....enz), dit is voor mij makkelijker. Alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Morena 9 Geplaatst: 25 januari 2022 7 minuten geleden, Delisa zei: Willen spelers die mij uitnodigen hun naam aanpassen (dus niet player.....enz), dit is voor mij makkelijker. Alvast bedankt Willen jullie dit ook bij mij doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2022 9 minuten geleden, Delisa zei: Willen spelers die mij uitnodigen hun naam aanpassen (dus niet player.....enz), dit is voor mij makkelijker. Alvast bedankt 1 minuut geleden, Morena zei: Willen jullie dit ook bij mij doen Houdt er rekening mee dat niet iedereen het forum leest en dat de spelers waarvan je een uitnodiging krijgt ook niet meer per definitie Hyves spelers zijn. Spelers wereldwijd kunnen je nu een uitnodiging sturen en die spelers kunnen niet hier op het forum komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 25 januari 2022 1 uur terug, Sylvia! speelt CF zei: Houdt er rekening mee dat niet iedereen het forum leest en dat de spelers waarvan je een uitnodiging krijgt ook niet meer per definitie Hyves spelers zijn. Spelers wereldwijd kunnen je nu een uitnodiging sturen en die spelers kunnen niet hier op het forum komen. Weten wij, maar Morena en ik mogen van mama niet zomaar "players" aanvaarden. Mama had ons namen doorgegeven en die konden wij dan controleren. Vandaar onze vraag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2022 18 minuten geleden, Delisa zei: Weten wij, maar Morena en ik mogen van mama niet zomaar "players" aanvaarden. Mama had ons namen doorgegeven en die konden wij dan controleren. Vandaar onze vraag. Snap ik en is heel goed van je moeder, maar helaas is het zo dat het een nieuw buren systeem is en nog niet iedereen snapt hoe het werkt en niet iedereen leest het forum, dus is het mss handiger als je moeder samen met jullie meekijkt.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 25 januari 2022 33 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Snap ik en is heel goed van je moeder, maar helaas is het zo dat het een nieuw buren systeem is en nog niet iedereen snapt hoe het werkt en niet iedereen leest het forum, dus is het mss handiger als je moeder samen met jullie meekijkt.😉 Bedankt voor je antwoorden aan mijn dochters 👍. Heb wel even een vraag: als ik players... uitnodig en zij veranderen dit later in hun naam, wat krijg ik dan te zien als ik daarna inlog: players... of hun naam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2022 7 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Bedankt voor je antwoorden aan mijn dochters 👍. Heb wel even een vraag: als ik players... uitnodig en zij veranderen dit later in hun naam, wat krijg ik dan te zien als ik daarna inlog: players... of hun naam Als iemand player is en dan zijn/haar naam veranderd dan zie je op een gegeven moment niet meer player maar zijn/haar naam, net als voorheen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 25 januari 2022 1 uur terug, Sylvia! speelt CF zei: Als iemand player is en dan zijn/haar naam veranderd dan zie je op een gegeven moment niet meer player maar zijn/haar naam, net als voorheen. Oké, zal ik maar eens gaan zoeken op foto's en dergelijke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 25 januari 2022 Hallo Heb al een aantal vrienden geaccepteerd maar zie ze nog steeds niet in mijn spel. en als ik op de verzoekjes klik en bij een buur kom slaat het spel vast dus even nog geen bezoekjes bij de buurtjes die verzoek heeft gestuurd voor opdracht. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 25 januari 2022 6 minuten geleden, loes@60 zei: Hallo Heb al een aantal vrienden geaccepteerd maar zie ze nog steeds niet in mijn spel. en als ik op de verzoekjes klik en bij een buur kom slaat het spel vast dus even nog geen bezoekjes bij de buurtjes die verzoek heeft gestuurd voor opdracht. Al een paar buurtjes zichtbaar(Gelukkig) kan ook op bezoek nu. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites