baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 Op 1/24/2022 om 9:39 AM, Min@ zei: moet alles nu weer goed zijn ? of zijn ze nog bezig met het spel. ik heb nog geen vrienden namelijk en ook geen volledig beeld. Je staat wel bij mij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 11 uren geleden, loes@60 zei: Hallo Heb al een aantal vrienden geaccepteerd maar zie ze nog steeds niet in mijn spel. en als ik op de verzoekjes klik en bij een buur kom slaat het spel vast dus even nog geen bezoekjes bij de buurtjes die verzoek heeft gestuurd voor opdracht. Het is een heel nieuw burensysteem nu en je moet nu buren zoeken en toevoegen via het nieuwe systeem en dan duurt het ff voor ze in je spel zichtbaar worden ( duurt niet lang met max 30 min moeten ze zichtbaar zijn ). Heb je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 Als ik op deze aanbieding klik, gebeurt er niks. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 26 januari 2022 2 uren geleden, baukje zei: Je staat wel bij mij Ook bij mij sta je Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 51 minuten geleden, baukje zei: Als ik op deze aanbieding klik, gebeurt er niks. Als je dit huisje al hebt dan kun je er idd niets mee, je kunt hem nl maar 1x kopen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 👍 duidelijk, dank voor je anteoord. Raadsel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 37 minuten geleden, baukje zei: 👍 duidelijk, dank voor je anteoord. Raadsel opgelost. Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 26 januari 2022 hoe leeg je je cache? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 26 januari 2022 Heb nog steeds mijn oude scherm niet terug. Moet opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling toch? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 39 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Graag gedaan 😊 Raadsel helaas niet opgelost. Ik heb geen gezellig houten hutje, ook niet in mijn opslag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 26 januari 2022 29 minuten geleden, baukje zei: Raadsel helaas niet opgelost. Ik heb geen gezellig houten hutje, ook niet in mijn opslag. Ik heb hem ook niet en kan hem ook niet kopen (als ik genoeg robijnen heb) Ik weet niet hoeveel robijnen ze er voor vragen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
roos. 0 Geplaatst: 26 januari 2022 Ik sta nog steeds in het begin van het spel alles is weg ook alle vrienden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 1 uur geleden, Rin@33 zei: Heb nog steeds mijn oude scherm niet terug. Moet opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling toch? Dan moet je via de help knop een ticket insturen dat is de enige optie om je eigen spel terug te kunnen krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 1 uur terug, baukje zei: Raadsel helaas niet opgelost. Ik heb geen gezellig houten hutje, ook niet in mijn opslag. 36 minuten geleden, Jans CF zei: Ik heb hem ook niet en kan hem ook niet kopen (als ik genoeg robijnen heb) Ik weet niet hoeveel robijnen ze er voor vragen Ik heb er een melding van gemaakt en ze gaan het doorzetten naar de ontwikkelaar maar ik ben bang dat die er niets mee gaan doen.😒 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 20 minuten geleden, roos. zei: Ik sta nog steeds in het begin van het spel alles is weg ook alle vrienden. Voor het probleem dat je nog het begin spel heb moet je via de help knop een ticket insturen, wat de buren betreft lees even het topic buren gezocht nieuwe systeem want je buren moet je nu op een andere manier zoeken en toevoegen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 27 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Ik heb er een melding van gemaakt en ze gaan het doorzetten naar de ontwikkelaar maar ik ben bang dat die er niets mee gaan doen.😒 We gaan het beleven ... maar je hebt waarschijnlijk gelijk. Bedankt dat je het hebt gemeld. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 26 januari 2022 1 uur terug, Jans CF zei: Ik heb hem ook niet en kan hem ook niet kopen (als ik genoeg robijnen heb) Ik weet niet hoeveel robijnen ze er voor vragen Normaal kost hij 100 robijnen - 40%= 60 robijnen als aanbieding Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 26 januari 2022 Rin@33 hoe leeg je je cache? Heb nog steeds mijn oude scherm niet terug. Moet opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling toch? Heb je een PB gestuurd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 23 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Rin@33 hoe leeg je je cache? Heb nog steeds mijn oude scherm niet terug. Moet opnieuw beginnen en dat is niet de bedoeling toch? Heb je een PB gestuurd. Cache legen; klik op de 3 stipjes naast je adresbalk en klik dan op geschiedenis en klik dan op browsegegevens wissen. Zorg dat je dan instelling staat zoals in de screen en klik op gegevens wissen. Zodra dat klaar is sluit je de browser en open je de browser weer opnieuw en log je opnieuw in. Heb je dan nog steeds het begin spel dan zit er niets anders op dan via de help knop een ticket te sturen zodat ze kunnen nakijken waarom je je eigen spel nog niet terug hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 26 januari 2022 1 uur geleden, baukje zei: Normaal kost hij 100 robijnen - 40%= 60 robijnen als aanbieding Dan heb ik genoeg robijnen 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 30 minuten geleden, Jans CF zei: Dan heb ik genoeg robijnen 🙂 Altijd even goed nakijken of een aanbieding wel rendabel is want ze weten de boel ook goed te flessen hoor. Denk je een leuke aanbieding aan te schaffen en dan valt dat weer vies tegen 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 27 januari 2022 Ik heb mijn ticket opgestuurd Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 januari 2022 3 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik heb mijn ticket opgestuurd Sylvia Okay dan is het nu even afwachten dan gaan ze nakijken wat het probleem is en jouw eigen spel terug zoeken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 28 januari 2022 ik had weer wat vrienden toe gevoegd maar ze zijn helaas weer verdwenen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 28 januari 2022 na opnieuw opstarten zijn ze weer terug de toegevoegde vrienden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites