Rina cf3 11 Geplaatst: 28 januari 2022 Ik heb er geen hoop meer op dat alles weer goed komt. Jammer hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2022 17 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik heb er geen hoop meer op dat alles weer goed komt. Jammer hoor. Waarom niet, je hebt een ticket ingestuurd en nu moeten ze het uitzoeken dat is niet iets wat 1,2,3, gebeurt is. Bij mij heeft het ook dagen geduurd voordat ze mijn spel weer gevonden hadden en terug konden zetten. Tis erg vervelend maar gewoon even geduld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 28 januari 2022 hoe kom ik aan een geconcenteerd geode zonder . te kopen kost 50 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: hoe kom ik aan een geconcenteerd geode zonder . te kopen kost 50 Geconcentreerde Geode is alleen te koop voor 50 robijnen, en soms is er een aanbieding dan is die te koop voor 40 robijnen. Er is geen mogelijkheid om het zonder robijnen te kopen, dan zul je de Geconcentreerd Kristal moeten kopen deze is wel voor munten te koop. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 28 januari 2022 dan stop ik met de nieuwe opdracht is nog nooit geweest dat je iets moet kopen voor verder te komen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 28 januari 2022 Nou zeg! Kon ik zomaar het gezellige hutje kopen terwijl ik em al heb! 😀 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 28 januari 2022 Ik weet het al...ik had het gezellige stro hutje en kocht nu in de aanbieding het gezellige HOUTEN hutje 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 29 januari 2022 HET GEKKE IS DAT IK 4 ACCOUNTS HEB, WAARVAN ER 1 WEG IS. MIJN ACCOUNT KLOPT NIET, MAAR DIE ANDERE 2 WEL, BEHALVE DAT DE BUURTJES MISSEN. ALLEEN MAAR KAYA FEE! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 januari 2022 1 uur terug, Rin@33 zei: HET GEKKE IS DAT IK 4 ACCOUNTS HEB, WAARVAN ER 1 WEG IS. MIJN ACCOUNT KLOPT NIET, MAAR DIE ANDERE 2 WEL, BEHALVE DAT DE BUURTJES MISSEN. ALLEEN MAAR KAYA FEE! Zo raar is dat niet dat is bij meerdere spelers met meerdere accounts gebeurt en van degene waarvan ik het weet is het ook allemaal weer goed gekomen. Als je een ticket hebt gestuurd met het account dat niet goed is dan gaat dat vanzelf goed komen, dan gaan ze ernaar kijken en oplossen maar dat kost wel even tijd en daar zul je even geduld voor moeten hebben. Wat de buren betreft, daar is sinds het nieuwe GD+ systeem ook een nieuw buren systeem voor gekomen en die zul je nu dus zelf weer moeten opzoeken in het nieuwe systeem en moeten uitnodigen. Ja het is even een zoekwerk maar uiteindelijk vind je iedereen weer terug. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 januari 2022 Zijn er mensen die hun spel en buren weer hebben? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 januari 2022 35 minuten geleden, Rin@33 zei: Zijn er mensen die hun spel en buren weer hebben? Ik was mijn spel ook kwijt en dat heeft ook dagen geduurd voor ze dat gemaakt hadden maar het is wel terug gekomen, en een hoop buren heb ik zelf weer terug gevonden of zij hebben mij weer gevonden. Je zult echt geduld moeten hebben en zelf actief moeten zijn in het zoeken naar je buren in het nieuwe systeem want die komen echt niet vanzelf terug. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 30 januari 2022 Ik denk dat ik een fout heb gemaakt met de ticket opsturen Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 januari 2022 5 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik denk dat ik een fout heb gemaakt met de ticket opsturen Sylvia Dan is het handig om met het juiste account alsnog een ticket in te sturen zodat ze het juiste spel op het juiste account kunnen terug plaatsen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Saar 0 Geplaatst: 30 januari 2022 Hoi Sylvia, heb voor de opdracht voor 50 robijnen een geconcentreerde geode gekocht en moet het voor de volgende opdracht weer verkopen?? klopt deze update wel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 januari 2022 2 uren geleden, Saar zei: Hoi Sylvia, heb voor de opdracht voor 50 robijnen een geconcentreerde geode gekocht en moet het voor de volgende opdracht weer verkopen?? klopt deze update wel? Ja dat klopt hoor. In de begin opdrachten zijn het altijd de geconcentreerd kristal die je moet verkopen en in de gevorderde opdrachten zijn het de geconcentreerde geode die je moet kopen/verkopen. Het is een eigen keuze van spelers of ze ermee doorgaan of niet. Zelf stop ik altijd na het binnen halen van de 2de kern. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Saar 0 Geplaatst: 30 januari 2022 Oke bedankt en een fijne avond! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 januari 2022 14 minuten geleden, Saar zei: Oke bedankt en een fijne avond! Graag gedaan, jij ook een fijne avond 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Truus L 1 Geplaatst: 31 januari 2022 ik kom gewoon niet op t nieuwe spel van landleven hoe ??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 januari 2022 9 minuten geleden, Truus L zei: ik kom gewoon niet op t nieuwe spel van landleven hoe ??? Landleven op Hyves bestaat ook niet meer, dit is op 31-12-2021 gestopt en daarover is alle info toen ook op het forum van Landleven geplaatst. Je kunt Landleven alleen nog spelen op Centurygames of op Facebook. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 31 januari 2022 18 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: Dan is het handig om met het juiste account alsnog een ticket in te sturen zodat ze het juiste spel op het juiste account kunnen terug plaatsen. WAT IS DAN MIJN JUISTE ACCOUNT SYLVIA? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 januari 2022 6 minuten geleden, Rin@33 zei: Dat weet ik niet dat weet alleen jij zelf. Je zegt dat je meerdere accounts hebt en dat het op 1 account fout gaat dat je daar het begin spel krijgt. Dan moet je met dat account een ticket sturen met daarbij een screen met je account gegevens dan weten ze om welk account het gaat en dan kunnen ze nakijken waarom je daar niet je eigen spel hebt maar het begin spel. Het is vooral belangrijk dat je het juiste account gebruikt en niet een ander account want anders gaan er nog meer fouten ontstaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 1 februari 2022 Ik kan niet inloggen ...... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 1 februari 2022 21 minuten geleden, Coby charm farm zei: Ik kan niet inloggen ...... Is opgelost ... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 2 februari 2022 Ik heb nu wel wat buren terug, maar nog steeds het beginscherm, De schermen van mijn andere accounts kloppen wel en hebben ook wat buren terug Ik had 3 andere accounts, waarvan er eentje verdwenen is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 februari 2022 1 minuut geleden, Rin@33 zei: Ik heb nu wel wat buren terug, maar nog steeds het beginscherm, De schermen van mijn andere accounts kloppen wel en hebben ook wat buren terug Ik had 3 andere accounts, waarvan er eentje verdwenen is. Van welk account is het spel weg en krijg je het begin spel? Kun je daar even een screen van maken met de instelling open want daar staan je uid gegevens. Dan kan ik het even navragen voor je waarom het zo lang duurt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites