Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, Rin@33 zei:

UID: 42656cc76aa2116e

van dit account is het spel weg Sylvia

en hoe maak ik een screen?

Op je toetsenbord zit een knop prt sc daarmee kun je een screen maken, deze sla je dan op en die kun je dan hier op het forum of via een berichtje naar mij sturen.

Die screen hebben we echt nodig want daar staan al je gegevens  ( zie vorige blz daar staat ook een screen van de instelling met de gegevens )op en die hebben ze nodig om het te kunnen nakijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Rin@33 zei:

deze goed Sylvia?

printscreen.png

Ja dit is goed, maar nu heb ik nog een screen nodig waar je game id en uid op staan, deze vind je in de witte balk links in je spel en dan onder instellingen.

Die witte balk zie je alleen als je spel in klein beeld staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Rin@33 zei:

HOOP DAT DEZE NU WEL GOED IS. 

Hoe krijgen we al die tekst weg?

printscreen4.png

Nee kijk even in me vorige reactie aan jou daarin heb ik een screen gezet van wat we nodig hebben.

Die witte balk zie je alleen als je spel in klein beeld staat en NIET als je spel in groot beeld staat.

We hebben dus dat scherm nodig want daarin staat je game id en je uid vermeld en dat zijn 2 belangrijke nrs die ze nodig hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Rin@33 zei:

volgens mij is deze ook niet goed

nieuwe screen.png

Nee niet goed idd, maar ik heb inmiddels al wel de screen met je uid doorgegeven en ze ook verteld dat je al een ticket had gestuurd.

Lijkt wel of jij die witte balk aan de zijkant niet hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik heb die witte balk wel, maar komt op de een of andere manier niet op de screen terecht! Je hebt wel een hoop werk te doen voor mij, waarvoor mijn dank Sylvia x

En ik zie dat je die grote lap tekst hebt weggehaald!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Rin@33 zei:

Ja ik heb die witte balk wel, maar komt op de een of andere manier niet op de screen terecht! Je hebt wel een hoop werk te doen voor mij, waarvoor mijn dank Sylvia x

Klopt die lap tekst neemt alleen maar veel ruimte in op het forum en daar heeft niemand iets aan 😉

Hmmm raar want op de screen van jou zie ik ook geen witte balk ook niet ingeklapt, en die is wel altijd zichtbaar als je spel in klein beeld hebt staan.

Zodra je spel in groot beeld staat zie je de witte balk niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Rin@33 zei:

Als het je niet lukt om een screen te maken van je instelling waar ik je eerder al een voorbeeld screen van heb gegeven dan wil Plinga graag dat je het volgende doet; 

Kun je ons alsjeblieft een screenshot van je browsersconsole sturen? Druk op CTRL + SHIFT + 'i', kies 'Console' en scroll naar de onderste regels. Rechtermuisklik op een willekeurige regel in de console log en selecteer ¨opslaan als¨ en sla het document op in uw computer/laptop. Hier kunt u zien hoe u dit kunt doen: https://www.screencast.com/t/quU74UG7. Vervolgens voegt u het gehele document toe als bijlage. U kunt het ons toesturen via het contact formulier of per email.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

hoi ik heb een vraag ik kan  mijn vrienden   de fotos  nog maar half zien   hoe kan ik mijn scherm verschuiven zodat ik ze weer kan zien

gr. Emmie

e

hoi ik heb een vraagje

ik kan mijn vrienden niet meer zie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, emmie zei:

hoi ik heb een vraagje

ik kan mijn vrienden niet meer zie

Heb je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Zie je je buren helemaal niet meer meer of zie je alleen hun foto's niet meer?

Had je je buren al opnieuw via het nieuwe buren systeem toegevoegd in het spel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, emmie zei:

allemaal gedaan ik zie de fotos maar half

Veel van de buitenlandse spelers hebben geen foto dus daar zie je dan idd geen foto.

De spelen zijn nu niet meer alleen voor de Nederlandse spelers maar toegankelijk voor de de hele wereld, dit heeft te maken met het nieuwe GD+ systeem waar we nu op draaien. Voordeel is dat we nu veel meer actieve spelers hebben, nadeel is dat veel geen foto/plaatje hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat is mijn vraag niet   ik kan ze niet meer aan klikken ze staan te ver onderin het scherm   met of zonder foto

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, emmie zei:

dat is mijn vraag niet   ik kan ze niet meer aan klikken ze staan te ver onderin het scherm   met of zonder foto

Is er toevallig iets veranderd in de instellingen op je pc/laptop?

Kun je er een screen van maken en hier plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kan geen screen maken  omdat ik al jaren een duitse laptop   heb

maar ik zoek het xoals altijd zelf wel weer uit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen