Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 februari 2022 24 minuten geleden, emmie zei: ik kan geen screen maken omdat ik al jaren een duitse laptop heb maar ik zoek het xoals altijd zelf wel weer uit Ook met een duitse laptop kun je een screen maken hoor, dit kan met alle laptops ongeacht waar ze vandaan komen. 😉 Er is een programma waar je heel makkelijk screens kan maken, dat heet Lightshot en kun je gewoon even downloaden, wij ambi's gebruiken dat programma ook en bij Plinga gebruiken ze het ook. Hou er ook rekening mee dat de spelen nog steeds niet goed functioneren er wordt nog steeds aan de spelen gewerkt om alles normaal te laten werken dus ook dat zou een reden kunnen zijn dat je nu deze problemen ervaart. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 4 februari 2022 screen.mhtml Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 februari 2022 17 minuten geleden, Rin@33 zei: screen.mhtml 2.73 MB · 3 downloads Ik ga er maar even vanuit dat dit een document is wat er gevraagd werd door plinga. Ik kan hier niets mee, er stond ook in het berichtje dat je het dan via een berichtje moet sturen of moet mailen. Vervolgens voegt u het gehele document toe als bijlage. U kunt het ons toesturen via het contact formulier of per email. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 4 februari 2022 Als het je niet lukt om een screen te maken van je instelling waar ik je eerder al een voorbeeld screen van heb gegeven dan wil Plinga graag dat je het volgende doet; Kun je ons alsjeblieft een screenshot van je browsersconsole sturen? Druk op CTRL + SHIFT + 'i', kies 'Console' en scroll naar de onderste regels. Rechtermuisklik op een willekeurige regel in de console log en selecteer ¨opslaan als¨ en sla het document op in uw computer/laptop. Hier kunt u zien hoe u dit kunt doen: https://www.screencast.com/t/quU74UG7. Vervolgens voegt u het gehele document toe als bijlage. U kunt het ons toesturen via het contact formulier of per email Syvia, wat een technisch verhaal en als ik de link klik, gebeurt er niets! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 februari 2022 2 minuten geleden, Rin@33 zei: Als het je niet lukt om een screen te maken van je instelling waar ik je eerder al een voorbeeld screen van heb gegeven dan wil Plinga graag dat je het volgende doet; Kun je ons alsjeblieft een screenshot van je browsersconsole sturen? Druk op CTRL + SHIFT + 'i', kies 'Console' en scroll naar de onderste regels. Rechtermuisklik op een willekeurige regel in de console log en selecteer ¨opslaan als¨ en sla het document op in uw computer/laptop. Hier kunt u zien hoe u dit kunt doen: https://www.screencast.com/t/quU74UG7. Vervolgens voegt u het gehele document toe als bijlage. U kunt het ons toesturen via het contact formulier of per email Syvia, wat een technisch verhaal en als ik de link klik, gebeurt er niets! Die link is een filmpje hoe het werkt, maar die kun je alleen zien als je ook screencast hebt en die heb je wss niet. Maar als je goed leest en dan die stappen onderneemt lukt het ook hoor 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 4 februari 2022 weer eentje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 februari 2022 15 minuten geleden, Rin@33 zei: weer eentje Het heeft geen nut om steeds dezelfde screen te plaatsen daar hebben we niets aan en daar kan plinga niets mee. Je moet of een screen maken van je instellingen die in de witte balk staat, want daarin staan je game is en uid die ze nodig hebben, de uid onder je spel is je oude uid en daar kunnen ze niets mee. Of je moet de stappen doorlopen zoals ze je hebben aangegeven en dan moet je die even via een ticket of email naar plinga sturen. Ik zal je in een privé berichtje even een screen sturen van wat ze willen hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 februari 2022 Voor degene die op zoek zijn naar het berenhuisje. Deze krijg je wanneer je de opdracht Mama Mozzarella hebt afgerond als beloning. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 4 februari 2022 Geef het voor vandaag maar op. Morgen nieuwe poging Sylvia x Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 5 februari 2022 1 van deze goed Sylvia? Ik heb lightshot gedownload Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 februari 2022 1 uur geleden, Rin@33 zei: 1 van deze goed Sylvia? Ik heb lightshot gedownload Nee hier hebben we niets aan, lees even je privé berichtje daar heb ik je uitgelegd met screens wat je moet doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 5 februari 2022 weer fout Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 6 februari 2022 Lieve SYLVIA ook niet goed. Ik heb sinds kort een grotere monitor. Ik denk dat het witte beeld niet meeneemt. Kwestie van resolutie? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 februari 2022 @Rin@33 Ik zie in je screen ook helemaal de witte balk niet ook niet ingeklapt. Als ik me spel in klein beeld heb staan dan zie ik de witte balk gewoon in me spel staan. Zodra ik me spel in groot beeld zet dan zie ik de witte balk niet meer. In die witte balk zie je dus een radartje met daar onder instellingen en daar moet je op klikken en dan opent het venster met je spel instellingen en daar hebben we een screen van nodig. Ik heb je dat ook in een privé bericht met de bijbehorende screens uitgelegd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 7 februari 2022 20 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: @Rin@33 Ik zie in je screen ook helemaal de witte balk niet ook niet ingeklapt. Als ik me spel in klein beeld heb staan dan zie ik de witte balk gewoon in me spel staan. Zodra ik me spel in groot beeld zet dan zie ik de witte balk niet meer. In die witte balk zie je dus een radartje met daar onder instellingen en daar moet je op klikken en dan opent het venster met je spel instellingen en daar hebben we een screen van nodig. Ik heb je dat ook in een privé bericht met de bijbehorende screens uitgelegd. Ik geef het voorlopig maar op. Niets lukt Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 7 februari 2022 goede avond ik heb nog steeds geen full screen kan dat kloppen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 februari 2022 18 minuten geleden, Gerrie :supporter: zei: goede avond ik heb nog steeds geen full screen kan dat kloppen Ja dat klopt, er wordt nog volop aan de spelen gewerkt en full screen is ook een onderdeel van dat nog niet opgelost is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 7 februari 2022 oke dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 8 februari 2022 Zal ook niet goed zijn Sylvia? witte screen.mhtml Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 februari 2022 13 uren geleden, Gerrie :supporter: zei: oke dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 februari 2022 20 minuten geleden, Rin@33 zei: Zal ook niet goed zijn Sylvia? witte screen.mhtml 2 MB · 0 downloads Nee hier kan ik niets mee. Laat je je spel wel in klein beeld staan want het lijkt erop dat je steeds screens maakt in groot beeld. Zodra je spel begint te laden zie je die witte balk al en kun je al op instellingen klikken om er een screen van te maken, daarvoor hoef je niet te wachten tot je spel helemaal geladen is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 9 februari 2022 Laat je je spel wel in klein beeld staan want het lijkt erop dat je steeds screens maakt in groot beeld. Zodra je spel begint te laden zie je die witte balk al en kun je al op instellingen klikken om er een screen van te maken, daarvoor hoef je niet te wachten tot je spel helemaal geladen is. Laat het wel in klein beeld staan????? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 9 februari 2022 Ik mis mijn varkentjes enz. Zit nog steeds in het beginscherm! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 februari 2022 57 minuten geleden, Rin@33 zei: Ik mis mijn varkentjes enz. Zit nog steeds in het beginscherm! Ja dat is logisch want zonder een screen van je instelling die in je witte balk staat kunnen ze het probleem niet oplossen. Het uid dat onder je spel staat is je oude uid en in de instelling ( waar we een screen van moeten hebben ) staan en je oude uid en je nieuwe id. Je kunt het spel in klein beeld en groot beeld spelen. Als je het spel in groot beeld ( full screen ) speelt dan zie je de witte GD+ balk niet, maar als het spel begint te laden dan staat je spel nog in klein beeld en moet je de witte GD+ balk aan de linkerkant zien. Zodra je spel geladen is zie je nog steeds de witte GD+ balk die over je opdrachten valt. Het enige wat ik kan bedenken is dat je op je pc/laptop een instelling hebt ingesteld dat je spel direct in full screen laad, maar dat is dan een instelling die je zelf hebt ingesteld en daar kan ik je niet bij helpen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 9 februari 2022 waar vind ik het magische bosje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites