Annemie 8 Geplaatst: 10 februari 2022 heb het al gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 11 februari 2022 Ik zie nu dat er meerdere spelers (mij wel bekend) ook nog moeten beginnen! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 11 februari 2022 Vreemd, bij de 1e keer inloggen zie ik buren. Als ik die allemaal heb aangeklikt en ik log nog een keer in, zie ik ook andere vrienden! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 16 Geplaatst: 11 februari 2022 1 uur terug, Rin@33 zei: Ik zie nu dat er meerdere spelers (mij wel bekend) ook nog moeten beginnen! Ik heb je een PB gestuurd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 februari 2022 1 uur terug, Rin@33 zei: Vreemd, bij de 1e keer inloggen zie ik buren. Als ik die allemaal heb aangeklikt en ik log nog een keer in, zie ik ook andere vrienden! Ja dat kan want de spelen zijn nu niet meer alleen Nederlands, ze zijn nu internationaal, dus je kunt ook vrienden hebben die niet Nederlands zijn. Plinga is met je spel bezig om te proberen om het op te lossen, maar helaas hebben we alleen je oude uid en niet je nieuwe id dus is het ook voor hun een flinke puzzel om uit te zoeken welk nieuwe id er bij jouw account hoort. Sinds de overgang naar het nieuwe GD+ systeem is het oude vertrouwde Hyves systeem waar we zo vertrouwd mee waren verleden tijd. Het nieuwe GD+ systeem is een internationaal systeem en daarbij hoort ook een nieuw game id. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 11 februari 2022 hey Silvia , ik heb een probleem in het portaal de brillenboom links bovenin doet het niet , ik kan zo veel klikken als ik wil hij doet niks en ik heb nog 2 brillen nodig om verder te kunnen met de missie anders kan ik de missie niet af maken , dus nou is mijn vraag aan jou , zou jij in mijn accant willen gaan en het zelf proberen zodat je kan zien dat hij het echt niet doet , Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 11 februari 2022 geen hoofdletter sorry Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 februari 2022 22 uren geleden, Anja zei: hey Silvia , ik heb een probleem in het portaal de brillenboom links bovenin doet het niet , ik kan zo veel klikken als ik wil hij doet niks en ik heb nog 2 brillen nodig om verder te kunnen met de missie anders kan ik de missie niet af maken , dus nou is mijn vraag aan jou , zou jij in mijn accant willen gaan en het zelf proberen zodat je kan zien dat hij het echt niet doet ,  Ja dat wil ik wel ff voor je doen, dan kom ik zo erop terug. Ik heb gelijk even je gegevens weggehaald want dat is niet handig om op het forum te plaatsen.😉 Je probleem is opgelost. De linker boom kun je nog niet gebruiken, je moet eerst andere bomen gebruiken door medium bosjes te verwijderen en dan kun je bij die bomen komen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 11 februari 2022 oke geweldig en harstikke bedankt . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 11 februari 2022 28 minuten geleden, Anja zei: oke geweldig en harstikke bedankt . Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 12 februari 2022 Plinga mailde mij dat ze ervan uitgingen dat het probleem is opgelost! maar dat is niet zo dus! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 1 uur terug, Rin@33 zei: Plinga mailde mij dat ze ervan uitgingen dat het probleem is opgelost! maar dat is niet zo dus! Dan moet je op die mail reageren dat het probleem nog niet opgelost is en NIET een nieuw ticket insturen maar echt reageren op de mail van Plinga. Het is dan ook handig als ze om meer info en/screen vragen dat je dan ook op hun mail reageert en NIET op het forum. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 12 februari 2022 Weet iemand waar ik de Liefdesfee kan vinden? alvast bedankt! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 30 minuten geleden, Lilian zei: Weet iemand waar ik de Liefdesfee kan vinden? alvast bedankt! Die moet je maken en dan gaat die door de lucht vliegen en heb je een x tijd om het te oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 12 februari 2022 Dank je wel Sylvia, en waar maak ik die dan? Kan het niet vinden haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 18 minuten geleden, Lilian zei: Dank je wel Sylvia, en waar maak ik die dan? Kan het niet vinden haha Ik denk in de Hemelskade, daar maak je tenslotte alle vliegende dieren. Ik ben zelf nog niet zover, maar dat lijkt mij de meest logische plek om ze te maken.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 12 februari 2022 Dat dacht ik ook maar staat er niet in? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 1 uur geleden, Lilian zei: Dat dacht ik ook maar staat er niet in? Even erin gedoken, je moet een spreuk maken in de werkplaats en deze op je land gebruiken, dan krijg je een betoverde kooi die moet je dan oogsten en na de 3de oogst verdwijnt die en krijg je een Liefdesfee. Die leeft 35 minuten en is om de 10 minuten te oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 12 februari 2022 In de wonderwerkplaats bedoel je? Daar staat geen spreuk in.  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 12 februari 2022 Het is opgelost! Je paleis moet level 3 zijn. Bedankt voor je hulp! Gezellige avond😘 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 42 minuten geleden, Lilian zei: Het is opgelost! Je paleis moet level 3 zijn. Bedankt voor je hulp! Gezellige avond😘 Fijn dat het opgelost is, graag gedaan en jij ook een gezellige avond 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 13 februari 2022 Ik heb op hun mail gereageerd dat het nog niet opgelost is. Plinga dacht van wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 13 februari 2022 niet goed Sylvia. weet het niet meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2022 8 uren geleden, Rin@33 zei: Ik heb op hun mail gereageerd dat het nog niet opgelost is. Plinga dacht van wel Als je weer op hun mail hebt gereageerd dan zullen ze het morgen wel lezen er er dan weer naar kijken. Het is wel zo dat als zij je een mail sturen voor aanvullende info en jij reageert daar niet op dan gaan ze er idd vanuit dat het opgelost is en sluiten ze het ticket, dus je moet wel altijd reageren als ze ergens om vragen of tips geven en die je dan geprobeerd hebt en niet blijken te werken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 15 februari 2022 Plinga heeft het allemaal uitgelegd, Ik moest oa CTRL+Shift tegelijk intoetsen, Toen wer het rechter witte beeld megagroot. Heb ik aangegeven bij Plinga. Hoe krijg ik dat grote witte beeld weer klein? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites