Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Sylvia! speelt CF zei:

@All, er zat nog een bug in het buren systeem en daar zijn ze nog hard mee bezig geweest de laatste tijd en gisteren hebben ze een fix kunnen doen maar de enige mogelijkheid daarvoor was dat alles geaccepteerd moest worden. Het klopt dus dat je ineens buren erbij hebt die je zelf niet geaccepteerd hebt, wil je die er niet bij hebben dan kun je ze weer gewoon verwijderen. We hopen dat het buren probleem nu eindelijk volledig opgelost is maar dat zijn ze nog verder aan het testen.

Ik heb even bij alle vrienden gekeken 🙂

Ik had dus ineens 234 vriendjes en vriendinnetjes mwhahahaaa 

Dus ik heb nu iedereen verwijderd in mijn lijst die allemaal op 17 en 18 februari voor het laatst ingelogd hebben 🙂

En hoppa ik heb er nog 117 🙂

Wel valt mij op dat bijna iedereen weer een player heeft staan bij naam 🙂

Maar goed ik ga snel aan de slag want we gaan er straks ff tussen uit 🙂

Fijne dag 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, Rina cf3 zei:

ik heb ineens ook vele vrienden. HOE VERWIJDER IK DIE?

Zelf sta ik er twee keer op!

Dit doe je door in de GD+ balk op vrienden te klikken en dan klik je op het tabblad bewerken en daar zie je al je vrienden.

Daar kun je vrienden die je niet wilt of niet actief zijn verwijderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
57 minuten geleden, Gerrie :supporter: zei:

ik kan ambertransformatie maken in de universiteit van magie maar hoe kom ik aan rotsblok

Deze kun je kopen met Goeden daden tokens in de Handelstoren.

Je kunt daar ook de pikhouwelen kopen waarmee je de blokken kunt weghakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

IK krijg al 2 dagen geen aanbiedingenmeer om ruby s  of munten te kopen    ik bedoel  geen   bonus meer   als je iets wilt kopen

hebben meer mensen dit

alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, emmie zei:

IK krijg al 2 dagen geen aanbiedingenmeer om ruby s  of munten te kopen    ik bedoel  geen   bonus meer   als je iets wilt kopen

hebben meer mensen dit

alvast bedankt

Soms gebeurt dat wel eens, hier kunnen we niets aan doen dit wordt door de ontwikkelaars zelf geregeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Gerrie :supporter: zei:

goede morgen wat is graseltje transformatie en wat kan ik hier mee

Dit gebruik je op steen en als je daarna op de steen klik dan komt er een Graseltje (beestje) tevoorschijn.

Let wel op! Klik pas om de beestjes te voorschijn te krijgen zodra je er een missie voor krijg.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit nog steeds niet op mijn oude spel. Mijn andere 2 accounts wel.. Zie dat er een hoop veranderd is. Jammer dat ik niet mee kan doen.

Is er geen andere mogelijkheid om mijn oorspronkele spel terug te krijgen?

Ik doe nu maar mee voor spek en bonen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rina cf3 zei:

Zit nog steeds niet op mijn oude spel. Mijn andere 2 accounts wel.. Zie dat er een hoop veranderd is. Jammer dat ik niet mee kan doen.

Is er geen andere mogelijkheid om mijn oorspronkele spel terug te krijgen?

Ik doe nu maar mee voor spek en bonen.

Zoals ik je al eerder gezegd heb moet je daarvoor een ticket sturen naar plinga met daarbij een screen van je instellingen scherm ( die staan in je GD+ balk ), want daar staan de gegevens van je account op en dat hebben ze nodig om het juiste spel aan het juiste account te koppelen.

Dit is de enigste mogelijkheid om je oude spel terug te kunnen krijgen, andere mogelijkheden zijn er niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rina cf3 zei:

Op welk knopje van die balk moet je drukken? En volgens mij had ik al een ticket gestuurd?

Een ticket stuur je via de help knop.

Als je al een ticket gestuurd hebt dan moet je daar mail van hebben staan en dan moet je steeds op die mail blijven reageren anders wordt het een onoverzichtelijk geheel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik iets gemist of zijn ze nu nog bezig om die rooie balk onderin het veld weg te halen    gr  T

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden, Tobias zei:

Heb ik iets gemist of zijn ze nu nog bezig om die rooie balk onderin het veld weg te halen    gr  T

Dit heeft geen hoge prio dus we zullen het er voorlopig mee moeten doen, ooit wanneer ze alle hoge prio's opgelost hebben wordt ook dat een keer opgelost.

Je kunt hem zelf ook weghalen door de knop crtl ingedrukt te houden en dan te scrollen, als je beeld op 110% staat is de balk ook weg.

aangepast door Sylvia alleen RS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Tobias zei:

waarom  is mijn profielfoto niet zichtbaar op het forum ??

is al gefixt  😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen