Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 20 maart 2022 Welke 80 sleutels zijn er nodig om het verlaten paleis te upgraden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 maart 2022 8 uren geleden, Yolanda ambitoys zei: Welke 80 sleutels zijn er nodig om het verlaten paleis te upgraden? Die kunnen we helaas nog niet bouwen, die sleutels zijn er nog niet. Hopelijk komen die ooit in de toekomst nog een keer, maar dat is afwachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 20 maart 2022 16 minuten geleden, Sylvia ambi RS zei: Die kunnen we helaas nog niet bouwen, die sleutels zijn er nog niet. Hopelijk komen die ooit in de toekomst nog een keer, maar dat is afwachten. ow, jammer! dankjewel! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 25 maart 2022 spel doet het niet 502 error Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 25 maart 2022 Goedemiddag, log net weer in en krijg Error 502 te zien, ben ik de enigste of zijn er meer buurtjes die niet op het spel kunnen komen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 25 maart 2022 (aangepast) Is inmiddels opgelost...🙂 25 maart 2022 aangepast door Coby charm farm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 25 maart 2022 hier werkt het ook weer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Elize 1 0 Geplaatst: 31 maart 2022 Waarom krijgen we niet elke keer bessen struiken soms 1 of 2 of helemaal niks dit is niet echt leuk om te spelen als je 10 minuten moet wachten en er komt niks uit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lien 3 Geplaatst: 31 maart 2022 Ben ik met je eens het schiet niet op zo 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2022 9 minuten geleden, Elize 1 zei: Waarom krijgen we niet elke keer bessen struiken soms 1 of 2 of helemaal niks dit is niet echt leuk om te spelen als je 10 minuten moet wachten en er komt niks uit Omdat je ze random krijgt zoals altijd, en meestal later in de update krijg je er vaak meer. Ook is bekend dat je de huizen niet direct moet oogsten zodra ze klaar zijn maar heel even geduld moeten hebben en ff een minuutje wachten dan krijg je ook meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lien 3 Geplaatst: 31 maart 2022 Bedankt voor de tip! Ga het proberen☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 31 maart 2022 Nog een tip !!!!!! Als ik bij het eerste huisje niets krijg dan ververs ik per direct het spel en dan krijg ik er bij elk huisje weer 1 🙂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lien 3 Geplaatst: 31 maart 2022 Bedankt Jans, ook dat ga ik proberen! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 31 maart 2022 Krijg geen pluisjesmasker als ik de Tanuki voer of zijn ze ook random? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 31 maart 2022 Heb ze wel gehad maar het aantal blijft nu op 14 staan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 31 maart 2022 Ben er inmiddels achter het is random heb er 2 bij😌 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 31 maart 2022 Ik ben er ook achter gekomen dat als je bij de buurtjes de Tanuki's voert je dit alleen energie kost. Zo kan je elkaar helpen om deze beestjes te laten groeien. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Biti Hightech 0 Geplaatst: 31 maart 2022 On 10/31/2020 at 9:17 PM, CharmFarm Update said: Hier kun je vragen stellen over het spel. Im newbie You can talking about this game pls ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2022 21 minuten geleden, Biti Hightech zei: Im newbie You can talking about this game pls ? What do you wanna know? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 1 april 2022 Hoeveel Shmoos zijn er nodig voor de upgrade van de oude stronk naar level 5? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 april 2022 31 minuten geleden, Yolanda ambitoys zei: Hoeveel Shmoos zijn er nodig voor de upgrade van de oude stronk naar level 5? Dit kun je zien in de oude stronk, daar wordt aangegeven wat je nodig hebt om deze te upgraden inclusief de hoeveelheid shmoo's. Als ik het me goed herinner heb je er 1 of 2 shmoo's voor nodig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 1 april 2022 6 minuten geleden, Sylvia ambi RS zei: Dit kun je zien in de oude stronk, daar wordt aangegeven wat je nodig hebt om deze te upgraden inclusief de hoeveelheid shmoo's. Als ik het me goed herinner heb je er 1 of 2 shmoo's voor nodig. jah, dat staat er idd. alleen staan er 2 regels door elkaar, dus niet goed te zien. maar nu blijken er toch ook veren nodig te zijn (ook al staan die die er niet bij) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 april 2022 12 uren geleden, Yolanda ambitoys zei: jah, dat staat er idd. alleen staan er 2 regels door elkaar, dus niet goed te zien. maar nu blijken er toch ook veren nodig te zijn (ook al staan die die er niet bij) Heb het even voor je opgezocht en dit heb je nodig https://prnt.sc/HFnis9fNDr-h https://prnt.sc/PFF1kCQqkLdx om hem naar level 5 te bouwen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 2 april 2022 53 minuten geleden, Sylvia ambi RS zei: Heb het even voor je opgezocht en dit heb je nodig https://prnt.sc/HFnis9fNDr-h https://prnt.sc/PFF1kCQqkLdx om hem naar level 5 te bouwen ah super! dankjewel! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 april 2022 22 minuten geleden, Yolanda ambitoys zei: ah super! dankjewel! Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites