Fantjes charmfarm 6 0 Geplaatst: 2 april 2022 6fantjes probleem met smoos nog steeds niet opgelost kan al 5 maanden niet spelen op dit account Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 april 2022 2 uren geleden, Fantjes charmfarm 6 zei: 6fantjes probleem met smoos nog steeds niet opgelost kan al 5 maanden niet spelen op dit account Helaas kan Plinga dat niet voor je oplossen, maar die hebben het wel een tijdje terug doorgegeven aan de ontwikkelaar en die moet het gaan oplossen. Helaas is de ontwikkelaar van CF niet zo meewerkend in het oplossen van problemen. 😞 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 8 april 2022 Hallo Sylvia, hoe kom ik aan voucers, alvast bedankt. Groetjes Ellie1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 april 2022 32 minuten geleden, Ellie1 LL en CF zei: Hallo Sylvia, hoe kom ik aan voucers, alvast bedankt. Groetjes Ellie1 Goedemorgen Ellie, Je bedoelt denk ik de zeevouchers. Deze krijg je door opdrachten te voltooien ( opdrachten van de bakkerij ). Op een bepaald moment krijg je dan de opdracht om zeevouchers te maken in de Universiteit van magie en vanaf dat punt kun je ze blijven maken. Let wel, het is een tijdrovende klus om al die opdrachten te doen en vouchers te kunnen maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 12 april 2022 Hoi, hoe kom je aan de dageraadsleutel? Alleen maar bij de handelstoren? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 april 2022 13 uren geleden, Yolanda ambitoys zei: Hoi, hoe kom je aan de dageraadsleutel? Alleen maar bij de handelstoren? Ja deze kun je alleen in de handelstoren kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yolanda ambitoys 1 Geplaatst: 13 april 2022 10 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Ja deze kun je alleen in de handelstoren kopen. Ok! Dank!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anja 2 Geplaatst: 14 april 2022 nou eindelijk deze topic gevonden alles weer anders dan voorheen , en de vraag gaat over de verlaten HUT en niet over het paleis er staat bij die verlaten hut dat ik eerst de mei vreugde missie moet af maken maar die kan ik nergens vinden , dus kan ik die hut ook niet doen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 april 2022 2 uren geleden, Anja zei: nou eindelijk deze topic gevonden alles weer anders dan voorheen , en de vraag gaat over de verlaten HUT en niet over het paleis er staat bij die verlaten hut dat ik eerst de mei vreugde missie moet af maken maar die kan ik nergens vinden , dus kan ik die hut ook niet doen ? Oh sorry mijn fout, daarvoor heb je de meidraak nodig. Deze update hebben we al gehad en was net zo'n update als die we nu hebben. Ik zag dat je de meidraak op je land hebt staan maar je bent blijven steken op level 6. Helaas kun je deze nu niet meer afmaken en krijg je dus ook geen sleutel. Zodra je een opdracht niet op tijd kunt voltooien eindigt de update en kun je de boom niet voltooien, zo ook nu met de sakura boom. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 14 april 2022 gaat de toverervaring maar tot level 50 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 april 2022 9 uren geleden, Annemie zei: gaat de toverervaring maar tot level 50 Ja die balk telt idd niet verder dan level 50. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 15 april 2022 oke dankjewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 15 april 2022 5 uren geleden, Annemie zei: oke dankjewel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 17 april 2022 Vraagje waar kan ik de oude oproep krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 april 2022 9 uren geleden, loes@60 zei: Vraagje waar kan ik de oude oproep krijgen. Deze krijg je door paddenstoelen te ruimen op je land. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 18 april 2022 weet iemand wat je moet verwijderen in nieuwe wereld voor groot paasei te vinden kan de laatste 2 niet vinden alleen kleine eieren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 18 april 2022 11 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Deze krijg je door paddenstoelen te ruimen op je land. Bedankt voor het antwoord ga kijken of ik er krijg Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 22 april 2022 Weet iemand of je ergens paddenstoelen kunt maken of krijgen ? Er kunnen bomen , struiken en onkruit gemaakt worden maar blijkbaar geen paddenstoelen. Bij het verversen van de pagina krijg ik nauwelijks paddenstoelen en kan daardoor ook niet echt verder met het spel. Bij deze update heb je heel veel paddenstoelen nodig om oude oproep te krijgen. Er staat wel dat je ze ook zou krijgen door stenen te ruimen alleen klopt dat niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 april 2022 25 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Weet iemand of je ergens paddenstoelen kunt maken of krijgen ? Er kunnen bomen , struiken en onkruit gemaakt worden maar blijkbaar geen paddenstoelen. Bij het verversen van de pagina krijg ik nauwelijks paddenstoelen en kan daardoor ook niet echt verder met het spel. Bij deze update heb je heel veel paddenstoelen nodig om oude oproep te krijgen. Er staat wel dat je ze ook zou krijgen door stenen te ruimen alleen klopt dat niet. Nee paddenstoelen kun je helaas niet maken. Beste is om altijd een paar paddenstoelen op je land te laten staan dan krijg je er toch net ff meer dan dat je helemaal geen paddenstoelen op je land hebt steen, en verder is het een kwestie van ieder uur je spel verversen, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 22 april 2022 Oke Sylvia, dank je wel voor je antwoord. Ga het proberen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 23 april 2022 ik krijg de balk waar mijn vrienden op staan maar voor de helft in beeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 23 april 2022 het is opgelost 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 24 april 2022 Hallo ik heb kersensap nodig krijg je van de kersendryade waar kan ik deze krijgen of maken groetjes Loes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 april 2022 9 uren geleden, loes@60 zei: Hallo ik heb kersensap nodig krijg je van de kersendryade waar kan ik deze krijgen of maken groetjes Loes Die krijg je van de bosjes en die spreuk krijg je door je wonderwinkel te oogsten. Let wel; 1 op de 3 bosjes geeft een kersendryade. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 25 april 2022 Ik kreeg gisteren plotseling mijn oude scherm te zien (verbaasd), er stonden geen vrienden bij! Maar plotseling was ie weer weg. Raar hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites