derk en monique 0 Geplaatst: 25 april 2022 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. hoi hoi buurtjes bij mij staat alles in het engels in het spel kloptdat of kan ik het ergens veranderen groetjes monique Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 april 2022 4 uren geleden, derk en monique zei: hoi hoi buurtjes bij mij staat alles in het engels in het spel kloptdat of kan ik het ergens veranderen groetjes monique Dit kun je zelf in het Nederlands zetten. In de GD+ balk bij instellingen kun je de taal veranderen, daarna laad het spel opnieuw en is de taal veranderd. Dit moet je iedere keer doen als je de cache geleegd hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
loes@60 2 Geplaatst: 25 april 2022 Bedankt ga het proberen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 28 april 2022 Volgens mij klopt de volgorde van dit vragen topic niet? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 april 2022 1 uur geleden, Rina cf3 zei: Volgens mij klopt de volgorde van dit vragen topic niet? Hoezo? wat zou er niet kloppen dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 6 mei 2022 Hallo allemaal Is er iemand die de opdrachten weet van de missies van de Wijze - / Snorre- / Kapitein- / Rokerige-/Doel- en oude stronk? De missie van de oude stronk met de vogels heb ik al klaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 6 mei 2022 2 uren geleden, Jans CF zei: Hallo allemaal Is er iemand die de opdrachten weet van de missies van de Wijze - / Snorre- / Kapitein- / Rokerige-/Doel- en oude stronk? De missie van de oude stronk met de vogels heb ik al klaar. DIt zijn overblijfselen uit de prehistorie, haha. Ooit in het verleden hebben we die als update gehad en in de loop der jaren heeft de ontwikkelaar behoorlijk wat aanpassingen gedaan dus een heleboel van voor 2018 klopt niet meer met wat er nu is 😒 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 10 mei 2022 IIkzelf, Udmilla en Duif zijn 3 dagen weg. Tot vrijdag!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 mei 2022 49 minuten geleden, Rina cf3 zei: IIkzelf, Udmilla en Duif zijn 3 dagen weg. Tot vrijdag!! Dit soort melding volgende keer graag in de chat topic zetten. Veel plezier. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 10 mei 2022 Ok, dank je wel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 12 mei 2022 hallo krijg steeds foutmelding ''moet applicatie steeds opnieuw laden voor het woud veilig te stellen . zo krijg ik de missie niet af Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 mei 2022 1 uur geleden, Annemie zei: hallo krijg steeds foutmelding ''moet applicatie steeds opnieuw laden voor het woud veilig te stellen . zo krijg ik de missie niet af Dan zal de nieuwe update ingeladen worden, even geduld hebben is meestal snel weer voorbij en dan is de update live. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 12 mei 2022 dank jewel is opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 mei 2022 42 minuten geleden, Annemie zei: dank jewel is opgelost Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 23 mei 2022 Goeiesmiddags Is er een andere manier dan alle gewassen die je van missies heb moeten maken dan deze te zaaien op je land zodat deze uit je opslag gaan? Ik heb van gisteren tot net ruim 650 mandarijnbomen geplant en geoogst pfffff Nu heb ik nog ruim 2250 sterrenstruik in de opslag en daar gaat dan wel heel erg veel tijd in zitten mwhahahaha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 mei 2022 3 uren geleden, Jans CF zei: Goeiesmiddags Is er een andere manier dan alle gewassen die je van missies heb moeten maken dan deze te zaaien op je land zodat deze uit je opslag gaan? Ik heb van gisteren tot net ruim 650 mandarijnbomen geplant en geoogst pfffff Nu heb ik nog ruim 2250 sterrenstruik in de opslag en daar gaat dan wel heel erg veel tijd in zitten mwhahahaha Je bent niet verplicht om ze te planten/oogsten hoor, je kunt ze ook gewoon in je opslag laten staan als noodreserve 😉 Als je in mijn opslag zou kijken lach je je helemaal rot, daar staan nog gewassen van updates van jaren geleden 😂 Zelf vind ik het wel altijd handig om me van tijd tot tijd weer eens lekker goedkoop te planten/oogsten en zo weer het e.e.a. aan te vullen ( manna en zaden ). 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 23 mei 2022 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Je bent niet verplicht om ze te planten/oogsten hoor, je kunt ze ook gewoon in je opslag laten staan als noodreserve 😉 Als je in mijn opslag zou kijken lach je je helemaal rot, daar staan nog gewassen van updates van jaren geleden 😂 Zelf vind ik het wel altijd handig om me van tijd tot tijd weer eens lekker goedkoop te planten/oogsten en zo weer het e.e.a. aan te vullen ( manna en zaden ). Ik heb denk ik 1 of andere tik mwhahahahaa Mijn land en opslag moet opgeruimd zijn 🙂 Dingen die ik niet nodig heb moeten er uit mwhahaha a Maar ik heb nog 1650 sterrenstruik dus kan nog ff doorplanten 🙂 Dan met de diertjes tussendoor alles wegwerken en dan ben ik weer tevreden (noem het maar een soort autisme) 🙂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 31 mei 2022 Help, hoe kom ik aan elixer van groei, in de wonder werkwinkel staat het niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ellie1 LL en CF 10 Geplaatst: 31 mei 2022 Sorry ik weet het al, je moet eerst een paar missie's doen, dan doet de wonderwerkwinkel het. 1 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Leanne 1 Geplaatst: 3 juni 2022 Is er een storing? kom er niet in blijft maar een rondje draaien bij speel nu Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 3 juni 2022 Hier het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 3 juni 2022 Alle spellen van hyves liggen er hier uit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 juni 2022 8 minuten geleden, Jans CF zei: Alle spellen van hyves liggen er hier uit. Heb het al bij de grote baas gemeld 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 juni 2022 Ben dus niet de enige, dacht dat het aan de laptop lag ... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
eva. 0 Geplaatst: 3 juni 2022 Hier doet die het ook niet.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites