Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

hoi hoi buurtjes bij mij staat alles in het engels in het spel kloptdat of kan ik het ergens veranderen groetjes monique

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, derk en monique zei:

hoi hoi buurtjes bij mij staat alles in het engels in het spel kloptdat of kan ik het ergens veranderen groetjes monique

Dit kun je zelf in het Nederlands zetten. 

In de GD+ balk bij instellingen kun je de taal veranderen, daarna laad het spel opnieuw en is de taal veranderd. Dit moet je iedere keer doen als je de cache geleegd hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal 

Is er iemand die de opdrachten weet van de missies van de Wijze - / Snorre- / Kapitein- / Rokerige-/Doel- en oude stronk?

De missie van de oude stronk met de vogels heb ik al klaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Jans CF zei:

Hallo allemaal 

Is er iemand die de opdrachten weet van de missies van de Wijze - / Snorre- / Kapitein- / Rokerige-/Doel- en oude stronk?

De missie van de oude stronk met de vogels heb ik al klaar.

DIt zijn overblijfselen uit de prehistorie, haha.

Ooit in het verleden hebben we die als update gehad en in de loop der jaren heeft de ontwikkelaar behoorlijk wat aanpassingen gedaan dus een heleboel van voor 2018 klopt niet meer met wat er nu is 😒

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, Rina cf3 zei:

IIkzelf, Udmilla en Duif zijn 3 dagen weg. Tot vrijdag!!

Dit soort melding volgende keer graag in de chat topic zetten.

Veel plezier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo krijg steeds foutmelding ''moet applicatie steeds  opnieuw laden voor het woud veilig te stellen .

zo krijg ik de missie niet af 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Annemie zei:

hallo krijg steeds foutmelding ''moet applicatie steeds  opnieuw laden voor het woud veilig te stellen .

zo krijg ik de missie niet af 

Dan zal de nieuwe update ingeladen worden, even geduld hebben is meestal snel weer voorbij en dan is de update live.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goeiesmiddags 

Is er een andere manier dan alle gewassen die je van missies heb moeten maken dan deze te zaaien op je land zodat deze uit je opslag gaan?

Ik heb van gisteren tot net ruim 650 mandarijnbomen geplant en geoogst pfffff

Nu heb ik nog ruim 2250 sterrenstruik in de opslag en daar gaat dan wel heel erg veel tijd in zitten mwhahahaha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Jans CF zei:

Goeiesmiddags 

Is er een andere manier dan alle gewassen die je van missies heb moeten maken dan deze te zaaien op je land zodat deze uit je opslag gaan?

Ik heb van gisteren tot net ruim 650 mandarijnbomen geplant en geoogst pfffff

Nu heb ik nog ruim 2250 sterrenstruik in de opslag en daar gaat dan wel heel erg veel tijd in zitten mwhahahaha 

Je bent niet verplicht om ze te planten/oogsten hoor, je kunt ze ook gewoon in je opslag laten staan als noodreserve 😉

Als je in mijn opslag zou kijken lach je je helemaal rot, daar staan nog gewassen van updates van jaren geleden 😂

Zelf vind ik het wel altijd handig om me van tijd tot tijd weer eens lekker goedkoop te planten/oogsten en zo weer het e.e.a. aan te vullen ( manna en zaden ).

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei:

Je bent niet verplicht om ze te planten/oogsten hoor, je kunt ze ook gewoon in je opslag laten staan als noodreserve 😉

Als je in mijn opslag zou kijken lach je je helemaal rot, daar staan nog gewassen van updates van jaren geleden 😂

Zelf vind ik het wel altijd handig om me van tijd tot tijd weer eens lekker goedkoop te planten/oogsten en zo weer het e.e.a. aan te vullen ( manna en zaden ).

Ik heb denk ik 1 of andere tik mwhahahahaa 

Mijn land en opslag moet opgeruimd zijn 🙂

Dingen die ik niet nodig heb moeten er uit mwhahaha a

Maar ik heb nog 1650 sterrenstruik dus kan nog ff doorplanten 🙂

Dan met de diertjes tussendoor alles wegwerken en dan ben ik weer tevreden (noem het maar een soort autisme) 🙂

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen