Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

@All, dat de spelen niet werken is bekend en doorgegeven.

Helaas is het weekend en weten we niet wanneer het opgepakt wordt door degene die storingsdienst heeft.

We zullen dus allemaal moeten afwachten tot het probleem opgelost is.

  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, ze hebben het probleem gevonden. 

Zet je Adblocker uit leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in dan werkt het spel.

Mocht je toevallig ook nog werken met een VPN dan kan die ook nog voor problemen zorgen en moet je die ook even uitzetten.

Het probleem wordt nu niet opgelost omdat het weekend is maar ze gaan er wss 9 afhankelijk van de prio hoogte ) komende week mee aan de slag om het te verhelpen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Zet je Adblocker uit leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in dan werkt het spel.

Mocht je toevallig ook nog werken met een VPN dan kan die ook nog voor problemen zorgen en moet je die ook even uitzetten.

Het probleem wordt nu niet opgelost omdat het weekend is maar ze gaan er wss 9 afhankelijk van de prio hoogte ) komende week mee aan de slag om het te verhelpen.

HOE DAN???

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
44 minuten geleden, Rina cf3 zei:

Zet je Adblocker uit leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in dan werkt het spel.

Mocht je toevallig ook nog werken met een VPN dan kan die ook nog voor problemen zorgen en moet je die ook even uitzetten.

Het probleem wordt nu niet opgelost omdat het weekend is maar ze gaan er wss 9 afhankelijk van de prio hoogte ) komende week mee aan de slag om het te verhelpen.

HOE DAN???

Wat bedoel je met hoe dan?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kon weer spelen maar door weer uit te loggen (Schmoo wilde weekend vieren) kon ik er weer niet in :( 

Nu inderdaad via het incognito venster :) 

Zal ook wel weer allemaal goed komen :) 

Fijn pinksterweekend 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Wat bedoel je met hoe dan?

adblocker uit leeg je cache(geschiedenis) van het allereerste begin enz. Weet niet hoe dat werkt Sylvia

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, Jans CF zei:

Ik kon weer spelen maar door weer uit te loggen (Schmoo wilde weekend vieren) kon ik er weer niet in :( 

Nu inderdaad via het incognito venster :) 

Zal ook wel weer allemaal goed komen :) 

Fijn pinksterweekend 

Helaas moet je iedere keer je cache legen om je spel weer in te komen.

Ik heb het in Chrome en in Incognito getest en bij beide moest ik eerst weer me cache legen nadat ik het spel uit was gegaan en het spel weer in wilde.😒

  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, Rina cf3 zei:

adblocker uit leeg je cache(geschiedenis) van het allereerste begin enz. Weet niet hoe dat werkt Sylvia

 

27 minuten geleden, Rina cf3 zei:

Ja hoe moet ik dat aalemaal doen Sylvia

Als je een adblocker gebruikt staat er naast je adres balk het icoontje van de adbloker en die zit je dan uit.

Om je cache te legen klik je op de 3 stipjes rechts boven in en dan klik je op geschiedenis of je gebruikt de combinatie Ctrl + H en je zorgt dat de je instelling staat zoals op de screen  https://prnt.sc/SKA6jTAzklU7 

Daarna sluit je de browser, open je de browser opnieuw en log je opnieuw in. Helaas moet je dit steeds herhalen als je het spel uit bent gegaan.

Op dit moment is het de enige manier om te kunnen spelen en we hopen dat er een hoge prio aan dit probleem gekoppeld wordt zodat ze het snel gaan oplossen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

goedemorgen 

ik heb een vraag waarom kan je geen robijnen meer kopen in euro's en moet je een hele riedel invullen kon het altijd direct kopen via de app op mijn telefoon 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Riet zei:

goedemorgen 

ik heb een vraag waarom kan je geen robijnen meer kopen in euro's en moet je een hele riedel invullen kon het altijd direct kopen via de app op mijn telefoon 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Riet zei:

goedemorgen 

ik heb een vraag waarom kan je geen robijnen meer kopen in euro's en moet je een hele riedel invullen kon het altijd direct kopen via de app op mijn telefoon 

 

Geen idee, als ik in de shop kijk dan staat het gewoon in euro's https://prnt.sc/0wLsnjM-Xk9R 

Over een app op de telefoon heb ik nog nooit iets over gehoord dus daar kan ik niets over zeggen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Geen idee, als ik in de shop kijk dan staat het gewoon in euro's https://prnt.sc/0wLsnjM-Xk9R 

Over een app op de telefoon heb ik nog nooit iets over gehoord dus daar kan ik niets over zeggen.

bij mij staan er dollars 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

het gaat niet om de app dit is gewoon de ing app maar als ik robijnen wil kopen kan ik ze alleen in US dollars kopen en dat vertik ik sorry hoor

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Chantal zei:

het gaat niet om de app dit is gewoon de ing app maar als ik robijnen wil kopen kan ik ze alleen in US dollars kopen en dat vertik ik sorry hoor

 

Oh die app, ik dacht dat je een speciale app bedoelde.

Heb je de instelling van het spel wel op nederlands staan? of is er toevallig een instelling op je laptop/pc veranderd waardoor de valuta in dollars staat i.p.v. euro's?

Ik ga iig morgen even overleggen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Chantal zei:

het gaat niet om de app dit is gewoon de ing app maar als ik robijnen wil kopen kan ik ze alleen in US dollars kopen en dat vertik ik sorry hoor

 

Ik heb even overleg gehad vanmorgen, en er zijn 2 opties.

Optie 1: het is een tijdelijke bug, die komt af en toe voor. Je kunt het dan even in de gaten houden en dan zou het op een gegeven moment weer in Euro's moeten staan.

Optie 2: het kan aan je ip adres liggen. Dit kun je checken door een mijn ip locatie aan je browser toe te voegen in zowel je telefoon als in je laptop/pc en dit vergelijken of die overeenkomen. Wat je ook kan doen is een hotspot aanmaken en je telefoon internet delen met je laptop/pc internet en dan kijken of je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

van de ene op de andere dag is het van euro's naar dollars  veranderd ik heb niets veranderd op mijn pc  en mijn telefoon heeft er niets mee van doen heb fb niet op de telefoon

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen



Nu inloggen

×