Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 september 2022 15 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei: Dank je wel Sylvia voor het uitzoeken. Graag gedaan ☺️ 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 september 2022 @All, er is goed nieuws betreffende het Verlaten Paleis. Deze kan nu gebouwd worden. Klik op het gebouw en dan heb je 400 Goede Daden Tokens nodig om de bouw te beginnen, daarna krijg je een serie van 10 opdrachten om het Verlaten Paleis verder te bouwen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 2 september 2022 1 uur terug, Sylvia Ambi CF zei: @All, er is goed nieuws betreffende het Verlaten Paleis. Deze kan nu gebouwd worden. Klik op het gebouw en dan heb je 400 Goede Daden Tokens nodig om de bouw te beginnen, daarna krijg je een serie van 10 opdrachten om het Verlaten Paleis verder te bouwen. 1 uur terug, Sylvia Ambi CF zei: @All, er is goed nieuws betreffende het Verlaten Paleis. Deze kan nu gebouwd worden. Klik op het gebouw en dan heb je 400 Goede Daden Tokens nodig om de bouw te beginnen, daarna krijg je een serie van 10 opdrachten om het Verlaten Paleis verder te bouwen. waar vind ik het verlaten paleis dan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 september 2022 6 minuten geleden, emmie zei: waar vind ik het verlaten paleis dan Deze staat op een landje maar die moet je dan al wel open gespeeld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 2 september 2022 5 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Deze staat op een landje maar die moet je dan al wel open gespeeld hebben. 6 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Deze staat op een landje maar die moet je dan al wel open gespeeld hebben. 6 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Deze staat op een landje maar die moet je dan al wel open gespeeld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 2 september 2022 aar vind ik magische bosjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 3 september 2022 (aangepast) Die heten toverkreupelwoud. Misschien moet je die eerst nog maken? 3 september 2022 aangepast door baukjetz 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 14 september 2022 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. Hallo Silvia Wanneer krijgen we weer opdrachten er zijn buurtjes die meer en andere gebouwen hebben als ik terwijl ik ook elke dag speel ik heb alle opdrachten gedaan alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 september 2022 1 uur terug, emmie zei: Hallo Silvia Wanneer krijgen we weer opdrachten er zijn buurtjes die meer en andere gebouwen hebben als ik terwijl ik ook elke dag speel ik heb alle opdrachten gedaan alvast bedankt Het is nooit bekend wanneer er een nieuwe update komt. Als je alle basis opdrachten voltooid hebt dan is het voor dat gedeelte klaar en is het iedere keer wachten tot er een nieuwe tijdsgebonden update komt. Er is in 2018 een verandering geweest in het spel en de ontwikkelaars hebben toen het e.e.a. uit het spel gehaald waardoor spelers die toen pas begonnen zijn met het spel dingen niet hebben en ook niet kunnen krijgen. Als je doelt op de speciale laboratoriums, deze kun je zelf bij elkaar sparen. Kost een hele hoop werk dat wel, maar je krijgt er nooit een opdracht voor. Als het gaat om gebouwen die je bij buitenlandse spelers ziet staan ook dat kan, er zit een verschil in tussen ons en de buitenlandse spelers. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 14 september 2022 dankjewel voor de reactie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 september 2022 Goedemorgen. Ik moet de perzikboom herstellen, maar als ik daarop klik word ik doorverwezen naar een struik die ik nog niet kan weghalen. Catch 22 ... Is er een oplossing die ik niet zie? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 24 september 2022 21 minuten geleden, baukje zei: Goedemorgen. Ik moet de perzikboom herstellen, maar als ik daarop klik word ik doorverwezen naar een struik die ik nog niet kan weghalen. Catch 22 ... Is er een oplossing die ik niet zie? Ik zie al een andere perzikboom waar ik wél bij kan 😁 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 24 september 2022 krijgt niet iedereen de nieuwe missie want volgens mij is er een Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 september 2022 1 uur terug, Alie D zei: krijgt niet iedereen de nieuwe missie want volgens mij is er een Nee niet iedereen krijgt de nieuwe update tegelijkertijd. De update is beschikbaar voor level 50+ spelers en je moet de universiteit van magie ook al vrijgespeeld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 24 september 2022 dankjewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 25 september 2022 ik kan ook niet de update spelen wat bedoel je met de universiteit vrij spelen ik kan er van alles maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 25 september 2022 51 minuten geleden, Laura 13 zei: ik kan ook niet de update spelen wat bedoel je met de universiteit vrij spelen ik kan er van alles maken. Ben je wel boven level 50? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 september 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: ik kan ook niet de update spelen wat bedoel je met de universiteit vrij spelen ik kan er van alles maken. Als je de Universiteit van magie ( die staat op een landje dat je vrij moet spelen ) nog niet vrijgespeeld hebt kun je de update nog niet doen en krijg je de update pas wanneer je die vrijgespeeld hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 25 september 2022 mijn land is helemmaal klaar en ik ben op level 104 krijg geen update van de nieuwe missie 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 25 september 2022 Laura Ik kan het fout hebben maar heb je in je handelstoren de rotsblok vrij gespeeld? Links heb ik een tijdje geleden een missie gehad om rotsblokken te verwijderen. Dan word deze pas vrijgegeven in het handelshuis. Deze rotsblokken heb je nodig om de missie te starten. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 september 2022 29 minuten geleden, Laura 13 zei: mijn land is helemmaal klaar en ik ben op level 104 krijg geen update van de nieuwe missie Heb je nog basis opdrachten staan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 26 september 2022 22 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Heb je nog basis opdrachten staan? ja Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 september 2022 47 minuten geleden, Laura 13 zei: ja Heb je zoals Jans CF al zei in de Handeltoren de rotsblokken al vrijgespeeld Als je die opdracht nog niet gehad hebt dan kun je de update nog niet doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 27 september 2022 23 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Heb je zoals Jans CF al zei in de Handeltoren de rotsblokken al vrijgespeeld Als je die opdracht nog niet gehad hebt dan kun je de update nog niet doen. heb ik vrij gespeeld ik heb al menige rotsblokken kapot gemaakt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites