Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 september 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: heb ik vrij gespeeld ik heb al menige rotsblokken kapot gemaakt Heb je deze opdrachten al gehad? https://prnt.sc/LN8EfLsIJiCr https://prnt.sc/H31QThEkDBbq https://prnt.sc/xB5vacBLf7uD Deze opdrachten moet je zwz gedaan hebben voordat je de nieuwe update krijgt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
martje 2 Geplaatst: 27 september 2022 goedemiddag wie helpt mij even op mijn kleihuisjes te klikken al vast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 27 september 2022 nee die opdracht heb ik nog niet af ik moet spelers hebben die op mijn rotsen klikken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 september 2022 1 uur geleden, martje zei: goedemiddag wie helpt mij even op mijn kleihuisjes te klikken al vast bedankt Zou je dit de volgende keer in het topic hulp gevraagd/gezocht willen en niet meer in het vragen topic. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 september 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: nee die opdracht heb ik nog niet af ik moet spelers hebben die op mijn rotsen klikken Zolang je die opdrachten niet af hebt krijg je ook de nieuwe update niet. Geen paniek het is een blijvende update zonder tijd en je hebt je handen er vol aan, heel veel rotsen zul je moeten verwijderen in de nieuwe update. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 27 september 2022 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. heb de opdracht met 50- rotsen verwijderen klaar en nu is mijn portaal dicht kan niet meer verder en ik heb nog 1 opdracht openstaan die bijna klaar was maar kan ook geen betoverde energie meer maken want die toren is ook weg gaat dit nog verder of gr. Emmie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 27 september 2022 5 minuten geleden, emmie zei: heb de opdracht met 50- rotsen verwijderen klaar en nu is mijn portaal dicht kan niet meer verder en ik heb nog 1 opdracht openstaan die bijna klaar was maar kan ook geen betoverde energie meer maken want die toren is ook weg gaat dit nog verder of gr. Emmie De Obelisk blijft maar een bepaalde tijd op je land staan en daarna verdwijnt deze weer en zul je een nieuwe moeten kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) 2 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: De Obelisk blijft maar een bepaalde tijd op je land staan en daarna verdwijnt deze weer en zul je een nieuwe moeten kopen. maar het portaal is dicht dus kan die opdracht niet meer afmaken die openstaat of gaat die weer open als ik een obelisk koop 27 september 2022 aangepast door emmie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 27 september 2022 Bij mij is de Obelisk ook verdwenen nadat ik een melding had gekregen dat ik het spel opnieuw moest laden. Ook is er 1 amberkleurige rots verdwenen. Had van elke kleur 5 stuks op mijn landje staan die ik aan het verwijderen was. Kan ook geen nieuwe Obelisk kopen want hij is niet aanwezig in de winkel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 27 september 2022 Zie net dat het portaal wel open is , alleen kun je niet meer naar het landje . Dat is op slot. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 27 september 2022 De obelisk kun je kopen in de handelstoren 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 27 september 2022 Klopt. Hij staat er nu weer in. Heb hem weer gekocht en nu is het portaal ook weer open. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
eva. 0 Geplaatst: 2 oktober 2022 (aangepast) Voor de opdracht tovernaar geheimen1/5. Herstel de perenboon in de betoveringsdorp moet ik fonkeling hebben deze kan ik oogsten in je tuin. Wie weet waar en hoe ik deze fonkeling kan oogsten...Ik kan ze niet vinden. 2 oktober 2022 aangepast door eva. foutje in oogsten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 oktober 2022 2 uren geleden, eva. zei: Voor de opdracht tovernaar geheimen1/5. Herstel de perenboon in de betoveringsdorp moet ik fonkeling hebben deze kan ik oogsten in je tuin. Wie weet waar en hoe ik deze fonkeling kan oogsten...Ik kan ze niet vinden. Die kun je krijgen door het tuinland te oogsten https://prnt.sc/-xUtovRBAq0q Let op; je krijgt de fonkeling random, dus niet altijd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
eva. 0 Geplaatst: 2 oktober 2022 Sylia, Dank je wel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 3 oktober 2022 Sylvia Er is een storing met CH Hij doet het niet 🙂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 3 oktober 2022 ontdek ik ook net, kom er na het verversen niet meer op 😥 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lenie 17 Geplaatst: 3 oktober 2022 ik kom er ook niet meer op😢 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alie D 2 Geplaatst: 3 oktober 2022 ik ook niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 3 oktober 2022 Hier het zelfde probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 oktober 2022 @All, dat het spel niet laad is bekend en wordt al aan gewerkt om het op te lossen, tot het opgelost is even geduld hebben. 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 3 oktober 2022 Bij mij is dit probleem al sinds donderdagmiddag aanwezig. Dit gebeurde nadat ik terugkeerde uit het betoveringsdorp. Bij mij is ook het plaatje wat bij de nieuwe update hoorde verdwenen. Heb hierover contact gehad met de helpdesk en zij hebben het zaterdag doorgestuurd naar de ontwikkelaars van het spel. t Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 oktober 2022 1 uur terug, Wiesje speelt CF zei: Bij mij is dit probleem al sinds donderdagmiddag aanwezig. Dit gebeurde nadat ik terugkeerde uit het betoveringsdorp. Bij mij is ook het plaatje wat bij de nieuwe update hoorde verdwenen. Heb hierover contact gehad met de helpdesk en zij hebben het zaterdag doorgestuurd naar de ontwikkelaars van het spel. t De ontwikkelaar van het spel doet nooit aan probleem oplossingen, dus ga daar niet op zitten wachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 3 oktober 2022 bij mij doet hij het weer 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 3 oktober 2022 @All, het probleem is opgelost en het spel laad weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites