Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, martje zei:

goedemiddag wie helpt mij even op mijn kleihuisjes te klikken al vast bedankt

Zou je dit de volgende keer in het topic hulp gevraagd/gezocht willen en niet meer in het vragen topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Laura 13 zei:

nee die opdracht heb ik nog niet af ik moet spelers hebben die op mijn rotsen klikken

Zolang je die opdrachten niet af hebt krijg je ook de nieuwe update niet.

Geen paniek het is een blijvende update zonder tijd en je hebt je handen er vol aan, heel veel rotsen zul je moeten verwijderen in de nieuwe update.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

heb de opdracht   met 50- rotsen verwijderen klaar    en nu is mijn portaal dicht   kan niet meer verder  en ik heb nog 1 opdracht openstaan  die bijna klaar was  maar kan ook geen betoverde energie meer maken want die toren is ook weg    gaat dit nog verder   of   gr. Emmie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, emmie zei:

heb de opdracht   met 50- rotsen verwijderen klaar    en nu is mijn portaal dicht   kan niet meer verder  en ik heb nog 1 opdracht openstaan  die bijna klaar was  maar kan ook geen betoverde energie meer maken want die toren is ook weg    gaat dit nog verder   of   gr. Emmie

De Obelisk blijft maar een bepaalde tijd op je land staan en daarna verdwijnt deze weer en zul je een nieuwe moeten kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

De Obelisk blijft maar een bepaalde tijd op je land staan en daarna verdwijnt deze weer en zul je een nieuwe moeten kopen.

maar het portaal is dicht   dus kan die opdracht niet meer afmaken die openstaat of gaat die weer open als ik een obelisk koop

aangepast door emmie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij is de Obelisk ook verdwenen nadat ik een melding had gekregen dat ik het spel opnieuw moest laden.

Ook is er 1  amberkleurige rots verdwenen. Had van elke kleur 5 stuks op mijn landje staan die ik 

aan het verwijderen was. 

Kan ook geen nieuwe Obelisk kopen want hij is niet aanwezig in de winkel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de opdracht tovernaar geheimen1/5. Herstel de perenboon in de betoveringsdorp moet ik fonkeling hebben deze kan ik oogsten in je tuin. Wie weet waar en hoe ik deze fonkeling kan oogsten...Ik kan ze niet vinden.

aangepast door eva.
foutje in oogsten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, eva. zei:

Voor de opdracht tovernaar geheimen1/5. Herstel de perenboon in de betoveringsdorp moet ik fonkeling hebben deze kan ik oogsten in je tuin. Wie weet waar en hoe ik deze fonkeling kan oogsten...Ik kan ze niet vinden.

Die kun je krijgen door het tuinland te oogsten https://prnt.sc/-xUtovRBAq0q

Let op; je krijgt de fonkeling random, dus niet altijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij is dit probleem al sinds donderdagmiddag aanwezig. 

Dit gebeurde nadat ik terugkeerde uit het betoveringsdorp.

Bij mij is ook het plaatje wat bij de nieuwe update hoorde verdwenen.

Heb hierover contact gehad met de helpdesk en zij hebben het zaterdag doorgestuurd naar de ontwikkelaars van het spel.

t

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Wiesje speelt CF zei:

Bij mij is dit probleem al sinds donderdagmiddag aanwezig. 

Dit gebeurde nadat ik terugkeerde uit het betoveringsdorp.

Bij mij is ook het plaatje wat bij de nieuwe update hoorde verdwenen.

Heb hierover contact gehad met de helpdesk en zij hebben het zaterdag doorgestuurd naar de ontwikkelaars van het spel.

t

De ontwikkelaar van het spel doet nooit aan probleem oplossingen, dus ga daar niet op zitten wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen