mannja 4 Geplaatst: 3 oktober 2022 Ik kan niet naar het betoveringsdorp slotje zit erop en ik moet echt de opdracht doen binnen 1 dag en een aantal uren anders kan ik het niet halen zou erg jammer zijn. Wanneer gaat het slotje weer af. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 3 oktober 2022 Het gaat om de opdracht tovenaar de grote [de laatste} Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 4 oktober 2022 Gelukkig ik kan weer in de betoveringsdorp dus opgelost. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2022 10 uren geleden, mannja zei: Ik kan niet naar het betoveringsdorp slotje zit erop en ik moet echt de opdracht doen binnen 1 dag en een aantal uren anders kan ik het niet halen zou erg jammer zijn. Wanneer gaat het slotje weer af. De Obelisk blijft maar 5 dagen op je land staan daarna verdwijnt deze weer en sluit ook het portaal. Zodra je een nieuwe Obelisk koopt en op je land zet gaat het portaal weer open. Je kunt dus besluiten als je tijdsopdracht klaar is om eerst lekker veel rotsblokken te gaan hakken en als je een behoorlijke voorraad hebt dan pas weer een Obelisk te kopen.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 4 oktober 2022 Sinds het spel het weer doet word ik er elke keer uitgegooid als ik toverbonen wil planten. Meer mensen daar last van? E Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2022 22 minuten geleden, baukje zei: Sinds het spel het weer doet word ik er elke keer uitgegooid als ik toverbonen wil planten. Meer mensen daar last van? E Er zijn geen problemen meer met het spel. Leeg je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 4 oktober 2022 21 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Er zijn geen problemen meer met het spel. Leeg je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Cache legen gaat bij mij elke dag automatisch. Bovendien denk ik dat het daar niet aan ligt, het gebeurt alleen bij het planten van toverbonen. De rest doet het normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 oktober 2022 1 uur terug, baukje zei: Cache legen gaat bij mij elke dag automatisch. Bovendien denk ik dat het daar niet aan ligt, het gebeurt alleen bij het planten van toverbonen. De rest doet het normaal. Automatisch cache legen gebeurt meestal alleen oppervlakkig, dus alleen de cookies van de dag en wordt dan niet dieper geleegd, daarom zeggen we altijd cache legen vanaf het allereerste begin want dan wordt je cache dieper geleegd en worden problemen ook verwijderd en dat gebeurt niet als je alleen cookies verwijderd.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 4 oktober 2022 Halloooo Ik word er sinds gisteren dus ook elke keer weer uitgegooid. Elke keer staat er ververs je spel. Vandaag dus elke 5 minuten pfffff Ja ik leeg elke dag mijn gehele cache 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 4 oktober 2022 Sylvia daar ben ik ook achter gekomen nog bedankt voor je reactie. Ik word ook steeds weer uitgegooid en moet opnieuw inloggen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 4 oktober 2022 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. het spel is niet te spelen moet steeds opnieuw inloggen word er steeds afgegooid heb mijn cache en alles geleegd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2022 @All, als je steeds het spel uitgegooid wordt, kijk dan even of er toevallig een update van Chrome is en of er toevallig een update van je windows is. Het is ons al opgevallen dat wanneer er een update van beide of van 1 van de 2 er is en je hebt deze update (s) nog niet doorgevoerd het spel problemen gaat geven en wanneer je de update (s ) hebt doorgevoerd het spel weer normaal draait. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 4 oktober 2022 19 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: @All, als je steeds het spel uitgegooid wordt, kijk dan even of er toevallig een update van Chrome is en of er toevallig een update van je windows is. Het is ons al opgevallen dat wanneer er een update van beide of van 1 van de 2 er is en je hebt deze update (s) nog niet doorgevoerd het spel problemen gaat geven en wanneer je de update (s ) hebt doorgevoerd het spel weer normaal draait. Ik heb 4 dagen geleden een hele grote update gehad van Windows. Ook gelijk de allerlaatste updates gekregen dus geen updates meer. Yep ook gelijk mijn cache geleegd na de update en gisteren en vandaag 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2022 @All, ik heb inmiddels begrepen dat er problemen zijn als je inlogt met een FB account, dit is inmiddels onder de aandacht en hoop dat het snel opgelost is. Log je in met een Hyves account dan is er geen probleem. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 4 oktober 2022 jazeker ook met een hyves account ik moet ook steeds opnieuw opstarten en ook na het zaaien Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 oktober 2022 @All, voor wie problemen heeft met het spel, die kunnen een ticket insturen met een screen of filmpje en een console log https://www.screencast.com/t/kDmTVK4enva Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 4 oktober 2022 iedereen heeft problemen wel raar dat er dan gezegd word dat het spel goed werkt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 oktober 2022 20 minuten geleden, emmie zei: iedereen heeft problemen wel raar dat er dan gezegd word dat het spel goed werkt Ik heb geen problemen en met mij zijn er nog veel meer die geen problemen hebben. Bij Plinga kunnen ze de problemen ook niet reproduceren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 4 oktober 2022 (aangepast) Hier ook heel veel problemen , moet steeds verversen om het woud veilig te houden en ik log in met Hyves 4 oktober 2022 aangepast door Coby charm farm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lilian 10 Geplaatst: 4 oktober 2022 Hier ook problemen, ik plant net amberkleurige trovant en die waren meteen klaar haha maar moest dan wel weer verversen om het woud veilig te houden gezellige avond! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Saar 0 Geplaatst: 4 oktober 2022 Ook hier problemen met het spel het laboratorium doet ook raar de eerste keer pakt hij het niet moet steeds 2 keer klikken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 oktober 2022 @All, voor wie problemen heeft met het spel, die kunnen een ticket insturen met een screen of filmpje en een console log https://www.screencast.com/t/kDmTVK4enva Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wiesje speelt CF 15 Geplaatst: 7 oktober 2022 k heb ook problemen al sinds vorige week donderdag. Kan helemaal niet meer spelen. Ben al die tijd al met plingasupport in gesprek. Dus dat is de reden dat ik voorlopig mijn buurtjes niet kan bereiken. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 oktober 2022 9 uren geleden, Wiesje speelt CF zei: k heb ook problemen al sinds vorige week donderdag. Kan helemaal niet meer spelen. Ben al die tijd al met plingasupport in gesprek. Dus dat is de reden dat ik voorlopig mijn buurtjes niet kan bereiken. Fijn te horen dat je in gesprek bent met Plinga, hopelijk kunnen ze het snel voor je oplossen, maar als ik het zo lees is het blijkbaar een lastig probleem. Hoop dat je snel weer kunt spelen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 8 oktober 2022 On 10/4/2022 at 8:35 AM, Sylvia Ambi CF said: De Obelisk blijft maar 5 dagen op je land staan daarna verdwijnt deze weer en sluit ook het portaal. Zodra je een nieuwe Obelisk koopt en op je land zet gaat het portaal weer open. Je kunt dus besluiten als je tijdsopdracht klaar is om eerst lekker veel rotsblokken te gaan hakken en als je een behoorlijke voorraad hebt dan pas weer een Obelisk te kopen.😉 hoe lang blijft deze opdracht ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites