Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 oktober 2022 8 uren geleden, Iris zei: hoe lang blijft deze opdracht ? Het is een tijdsloze opdracht dus je kunt er zo lang over doen als je wilt. Let op: er komt wel iig 2x een opdracht en die is wel tijdsgebonden, voor de 1ste heb je 2 dagen de tijd en voor de 2de heb je 3 dagen de tijd, maar als je die niet af krijgt of niet wilt/kunt doen is er ook geen paniek hoor, de andere opdrachten gaan gewoon zonder tijd door. Die tijdsopdrachten zijn voor de fanatiekelingen gemaakt. 😉 Je kunt op je gemak eerst allemaal rotsen hakken en zo eerst heel veel daarvan bij elkaar sparen en dan weer eens een Obelisk kopen ( die blijft maar 5 dagen op je land en dan moet je weer een nieuwe kopen ), je hebt alle tijd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Min@ 5 Geplaatst: 9 oktober 2022 10 hours ago, Sylvia Ambi CF said: Het is een tijdsloze opdracht dus je kunt er zo lang over doen als je wilt. Let op: er komt wel iig 2x een opdracht en die is wel tijdsgebonden, voor de 1ste heb je 2 dagen de tijd en voor de 2de heb je 3 dagen de tijd, maar als je die niet af krijgt of niet wilt/kunt doen is er ook geen paniek hoor, de andere opdrachten gaan gewoon zonder tijd door. Die tijdsopdrachten zijn voor de fanatiekelingen gemaakt. 😉 Je kunt op je gemak eerst allemaal rotsen hakken en zo eerst heel veel daarvan bij elkaar sparen en dan weer eens een Obelisk kopen ( die blijft maar 5 dagen op je land en dan moet je weer een nieuwe kopen ), je hebt alle tijd. oke dank je wel. ja ik vroeg het me af omdat je met Halloween ook door de poort gaat. maar dat komt vast goed. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 oktober 2022 13 uren geleden, Min@ zei: oke dank je wel. ja ik vroeg het me af omdat je met Halloween ook door de poort gaat. maar dat komt vast goed. Hoe kom je aan die info? Wij hebben nog niets gehoord over een Halloween update Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Iris 1 Geplaatst: 10 oktober 2022 10 hours ago, Sylvia Ambi CF said: Hoe kom je aan die info? Wij hebben nog niets gehoord over een Halloween update heb ik niet gehoord. is ieder jaar wel zo geweest. dus ga ik daar van uit. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Erica 7 Geplaatst: 11 oktober 2022 (aangepast) heb het al gevonden 11 oktober 2022 aangepast door Erica Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 12 oktober 2022 Voor de opdracht zuidbewaker 5/8 moet ik 2 dingen doen.1 Pas een voedzame transformatie op de bewaker van het zuiden @ Voed de bewaker van het zuiden om een briesje te krijgen echter doen deze het beide niet hoe kan dat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 oktober 2022 53 minuten geleden, mannja zei: Voor de opdracht zuidbewaker 5/8 moet ik 2 dingen doen.1 Pas een voedzame transformatie op de bewaker van het zuiden @ Voed de bewaker van het zuiden om een briesje te krijgen echter doen deze het beide niet hoe kan dat? Heb je toevallig nog meer opdrachten staan van de update? Het kan zijn dat je eerst nog andere opdrachten moet afmaken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 12 oktober 2022 (aangepast) Nee, ik heb alleen deze opdracht de andere heb ik al gedaan. 12 oktober 2022 aangepast door mannja heb vergeten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 oktober 2022 15 uren geleden, mannja zei: Nee, ik heb alleen deze opdracht de andere heb ik al gedaan. Kun je een screen sturen zodat we begrijpen wat je bedoelt, want we kunnen het nu niet terug vinden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 13 oktober 2022 wnw20pl.servicecdn.ru’s server IP address could not be found. kan niet inloggen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 13 oktober 2022 werkt weer 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik kan niet naar de betoverings dorp de andere is inmiddels opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 16 oktober 2022 Kan er weer in dus opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 16 oktober 2022 De opdracht zuidbewaker is klaar komen er nog meer update s of is dit de laatste opdracht... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 oktober 2022 1 minuut geleden, mannja zei: De opdracht zuidbewaker is klaar komen er nog meer update s of is dit de laatste opdracht... Dat weten wij ook niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannja 4 Geplaatst: 16 oktober 2022 Oke dank je. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 19 oktober 2022 (aangepast) Hoe vaak moet de bewaker van het zuiden aangezet worden voordat ik hem weer kan voeren? Het moet nog 2x en heb al tig tiara's gebruikt zonder dat 2x voeren wordt afgevinkt. Elke keer staat er "begin met de productie" Of moet er eerst een voedzame transformatie op? 19 oktober 2022 aangepast door baukje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 19 oktober 2022 (aangepast) 30 minuten geleden, baukje zei: Hoe vaak moet de bewaker van het zuiden aangezet worden voordat ik hem weer kan voeren? Het moet nog 2x en heb al tig tiara's gebruikt zonder dat 2x voeren wordt afgevinkt. Elke keer staat er "begin met de productie" Of moet er eerst een voedzame transformatie op? Dat is inderdaad het geval. Ik heb een voedzame transformatie toegepast en nu kan ik hem wel voeren. Raadsel opgelost 19 oktober 2022 aangepast door baukje 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mannjes2 0 Geplaatst: 23 oktober 2022 Ik wil een nieuw gebied kopen bij level 18 maar dat lukt niet hoe kan dit.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2022 10 uren geleden, mannjes2 zei: Ik wil een nieuw gebied kopen bij level 18 maar dat lukt niet hoe kan dit.. Je hebt er waarschijnlijk nog niet genoeg toverervaring voor en het kan zijn dat je qua opdrachten nog niet zover bent dat je een landje kunt openen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Elise:heartbounce: 0 Geplaatst: 24 oktober 2022 Mijn observatorium is op mijn land verdwenen ook niet meer in mijn opslagruimte hoe kan dit.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 oktober 2022 32 minuten geleden, Elise:heartbounce: zei: Mijn observatorium is op mijn land verdwenen ook niet meer in mijn opslagruimte hoe kan dit.. Kan even een hapering in het spel zijn, leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Kan ook te maken hebben met de update die ze aan het uploaden zijn. Je kunt dus ook even afwachten tot de update live is, wanneer dat precies is weten we niet, kan vanavond, vannacht of morgen ochtend zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Elise:heartbounce: 0 Geplaatst: 25 oktober 2022 Oke dank je zal het proberen en of afwachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 oktober 2022 3 uren geleden, Elise:heartbounce: zei: Oke dank je zal het proberen en of afwachten. De update is inmiddels al ff live, dus als je je cache vanaf het allereerste begin geleegd hebt en je Observatorium is nog steeds weg dan kun je het beste even een ticket met een screen sturen dan dan kunnen ze je login nakijken wat er precies gebeurt is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 5 november 2022 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. i heb de opdrachten allemaal klaar van de halloween er zijn nog bijna 6 dagen open dus je kan de pompoenen race niet afmaken om kodo,s te krijgen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites