Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, emmie zei:

i heb de opdrachten allemaal  klaar van de halloween   er zijn nog bijna 6 dagen open   dus je kan de pompoenen race niet afmaken om kodo,s te krijgen 

Das raar want normaal krijg je dan nog gewoon de bekers tot het einde van de race.

Je zou ook nog gewoon de plant moeten krijgen die je dan gewoon kan planten en oogsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Elise:heartbounce: zei:

Ik ben bij de vergeten kerkhof maar kan niet meer door  de portaal om naar huis te gaan gewoon naar mijn magische land hoe kan dit..

Heb je het spel al ververst?

Als je dat al gedaan hebt en je kunt dan nog niet terug naar je hoofdland dan is het wss een bug en zit je vast tot de update tijd voorbij is.

Ik heb dit zelf ook al eens gehad en de ontwikkelaar doet er niets aan dus moet je het helaas uitzitten tot de tijd voorbij is.😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Annemie zei:

ik krijg het onderste stuk van het spel niet in beeld

Wat bedoel je precies?

Zie je een wit vlak onder je spel als je het in full screen zet of zie je een deel van je spel niet?

Speel je op een laptop of op een pc?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

er stond v12 rechtsonder in beeld .daar heb ik per ongeluk op gedrukt,speel op laptop.ik zie een deel van het spel niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, Annemie zei:

er stond v12 rechtsonder in beeld .daar heb ik per ongeluk op gedrukt,speel op laptop.ik zie een deel van het spel niet

Je kunt wanneer je het spel laad rechtsonder de spel versie weer terug zetten naar V1

Als je een deel van je spel niet ziet kun je het beste je zoom verkleinen, dit kun je doen via de 3 stipjes rechts bovenin https://prnt.sc/5m-fKkmdqLX9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Laura 13 zei:

de witte balk links  krijg ik niet weg zo zie ik mijn opdrachten niet meer

1 uur terug, Laura 13 zei:

is gelukt heb op afmelden geklikt

Die GD+ balk krijg je ook niet weg, die kun je wel door erop te klikken inklappen en dan is het nog een klein icoontje en als je die helemaal naar rechts verschuift is die bijna uit je beeld verdwenen en heb je er geen last van.

Als je op afmelden klikt meld je je af in het spel en zul je weer opnieuw moeten inloggen via die weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Morena zei:

Tot wanneer kun je die wondermunten omruilen

Dat is niet bekend, maar ik verwacht wel dat morgen ofzo dat de ontwikkelaar een spel update er doorheen gooit.

Meestal kan dit tot een paar dagen nadat de update is afgelopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Dat is niet bekend, maar ik verwacht wel dat morgen ofzo dat de ontwikkelaar een spel update er doorheen gooit.

Meestal kan dit tot een paar dagen nadat de update is afgelopen.

Bedankt voor je antwoord, ruil ik de munten maar om

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

betoveringdorp zit al weken op slot ,nu de vorige opdracht weg is .nog steeds op slot.

wat is hier aan te doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, peet zei:

betoveringdorp zit al weken op slot ,nu de vorige opdracht weg is .nog steeds op slot.

wat is hier aan te doen

Je bedoelt voor het verlaten paleis?

Om daarvoor het portaal te openen moet je een Obelisk op je land hebben staan.

The Obelisk blijft 5 dagen op je land en verdwijnt dan weer en dan sluit het portaal ook, koop een nieuwe Obelisk en het portaal opent weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
40 minuten geleden, Annemie zei:

ik krijg wel bitter weinig ijzige sterren,heeft iedereen dat

Het wordt random gegeven dus het kan zijn dat je veel of weinig krijgt daar is niets aan te doen.

Vaak is het in het begin weinig en wordt het later meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen