Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 22 december 2022 hoe kom je aan katkonijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 december 2022 1 uur geleden, Gerrie :supporter: zei: hoe kom je aan katkonijn Als je al zover bent kun je in de wonderwinkel Sneeuwtransformatie maken en deze kun je dan op je land gebruiken en daar komen dan ook het katkonijn uit. https://prnt.sc/ctOp6s_QN-1l Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 22 december 2022 ik moet gigantische sneeuwmannen ruimen heb er al acht verwijdert maar wordt niet afgevinkt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 22 december 2022 bij mij word ook niks afgevinkt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 23 december 2022 zo kan ik ook niet verder met de missie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peet 4 Geplaatst: 23 december 2022 weet iemand hoe we aan de sneeuwschep moeten komen dankje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 december 2022 10 uren geleden, Laura 13 zei: ik moet gigantische sneeuwmannen ruimen heb er al acht verwijdert maar wordt niet afgevinkt 10 uren geleden, Annemie zei: bij mij word ook niks afgevinkt 1 uur terug, Annemie zei: zo kan ik ook niet verder met de missie Ruimen jullie wel de juiste en niet de verkeerde? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 december 2022 33 minuten geleden, peet zei: weet iemand hoe we aan de sneeuwschep moeten komen dankje Deze kun je maken in de Sprookjeshut en je hebt er koekjes, sneeuwbal en rode pompon voor nodig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 23 december 2022 ik heb het nog eens geaan maar wordt niet afgevinkt andere sneeuwbergen helpt ook niet kom niet verder met mijn op dracht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 december 2022 1 uur geleden, Laura 13 zei: ik heb het nog eens geaan maar wordt niet afgevinkt andere sneeuwbergen helpt ook niet kom niet verder met mijn op dracht Maak even een screen van de opdracht dan kan ik het even nakijken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 23 december 2022 heb nog nooit een screen gemaakt weet niet hoe dat moet of annemie moet dat kunnen zij heeft het zelfde probleem als ik.is de opdracht tornado 4/5 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 december 2022 1 uur terug, Laura 13 zei: heb nog nooit een screen gemaakt weet niet hoe dat moet of annemie moet dat kunnen zij heeft het zelfde probleem als ik.is de opdracht tornado 4/5 Je moet deze hebben https://prnt.sc/kxhOz4LV5X0z Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het er 1 die steeds weer "aangroeit" en dan moet je wel wachten tot deze weer volledig is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 23 december 2022 je hebt veel materiaal nodig voor een steen op te ruimen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 23 december 2022 3 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Je moet deze hebben https://prnt.sc/kxhOz4LV5X0z Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het er 1 die steeds weer "aangroeit" en dan moet je wel wachten tot deze weer volledig is. Nee, de gigantische sneeuwman groeit niet aan. Je doet er alleen 6x over om hem weg te krijgen. Ik heb 5 weggehaald en er zijn ook 5 afgevinkt. Degene die weer aangroeit is de eindeloze sneeuwbank. Deze geeft 2 vrolijke sneeuwbal. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 25 december 2022 (aangepast) Op 12/22/2022 om 10:41 PM, Laura 13 zei: ik moet gigantische sneeuwmannen ruimen heb er al acht verwijdert maar wordt niet afgevinkt Op 12/22/2022 om 11:12 PM, Annemie zei: bij mij word ook niks afgevinkt De gigantische sneeuwman moet een keer of 5 a 6 aangeklikt worden en dan verdwijnt hij 25 december 2022 aangepast door Jans CF Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerrie :supporter: 7 Geplaatst: 29 december 2022 hoe kom ik aan transformatie naar vreugde Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2022 13 uren geleden, Gerrie :supporter: zei: hoe kom ik aan transformatie naar vreugde Transformatie in Geluk kun je krijgen als beloning voor zoektocht. Je kunt hem alleen gebruiken op LEVEL 3 Sad Snowman (die met de rode hoed) en je krijgt een Happy Snowman Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 30 december 2022 Waarom krijgt Delisa (mijn dochter) steeds een opmerking om robijnen te kopen, kan deze niet definitief uitzetten (komt bij iedere aanmelding weer terug). Ik vind het echt vervelend dat men dit bij minderjarige speelsters doet!!! Susan, moeder van Delisa P.s. mijn andere dochter en ikzelf krijgen dit niet gelukkig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2022 1 uur terug, Delisa zei: Waarom krijgt Delisa (mijn dochter) steeds een opmerking om robijnen te kopen, kan deze niet definitief uitzetten (komt bij iedere aanmelding weer terug). Ik vind het echt vervelend dat men dit bij minderjarige speelsters doet!!! Susan, moeder van Delisa P.s. mijn andere dochter en ikzelf krijgen dit niet gelukkig. Geen idee, ik gebruik zelf een adblocker en krijg ook bij CF niet die melding bij bij een ander spel krijg ik wel iedere keer dat ik het spel in ga de aanbieding om Robijnen te kopen. Hier kunnen we niets aan doen helaas, blijkbaar zit er een codering in die de adblocker omzeilt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 30 december 2022 2 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Geen idee, ik gebruik zelf een adblocker en krijg ook bij CF niet die melding bij bij een ander spel krijg ik wel iedere keer dat ik het spel in ga de aanbieding om Robijnen te kopen. Hier kunnen we niets aan doen helaas, blijkbaar zit er een codering in die de adblocker omzeilt. Jammer, wij gebruiken ook adblocker. Bedankt voor je antwoord en nog een prettige avond verder. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2022 18 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei: Jammer, wij gebruiken ook adblocker. Bedankt voor je antwoord en nog een prettige avond verder. Ondanks de adblocker krijg ik hem nu ook bij CF. Julie ook een fijne avond, en wens jullie ook een fijne jaarwisseling.☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Susan, Baris en kids 16 Geplaatst: 31 december 2022 15 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Ondanks de adblocker krijg ik hem nu ook bij CF. Julie ook een fijne avond, en wens jullie ook een fijne jaarwisseling.☺️ Komt zeker door ons 😁, namens Delisa, Morena en mijzelf jij ook een fijne jaarwisseling gewenst 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
emmie 3 Geplaatst: 6 januari 2023 Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei: Hier kun je vragen stellen over het spel. jammer dat je zoveel scheppen en dergelijke moet maken voor die kerstmissies krijg je nooit af ik stop ermee Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 6 januari 2023 1 uur geleden, emmie zei: jammer dat je zoveel scheppen en dergelijke moet maken voor die kerstmissies krijg je nooit af ik stop ermee Die portaal opdrachten maken de ontwikkelaar bewust zo zwaar. Ze zijn ook eigenlijk bedoelt voor de hele hoge levels, spelers die veel geld in het spel stoppen en de hele fanatieke spelers. Zelf kom ik ook nooit ver met die portaal updates hoor. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 12 januari 2023 (aangepast) Goeiesaafs Net spel weer opnieuw op moeten starten en hoppa beide wonderwinkels zijn verdwenen. Zijn er meerdere spelers die dit probleem hebben? Yep cachee geleegd maar nog niets. Ik heb ze beide maar weer aangeschaft. Weer foutmelding en weer 1 weg pfffff Ook op mijn 2de account zijn de wonderwinkels weg. 12 januari 2023 aangepast door Jans CF Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites