Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Bij mij was dat ook het geval. Toen ik in de winkel keek, bleken ze daar weer te staan en heb ik ze opnieuw 

gekocht en weer gemaakt.

Kreeg wel een paar keer de foutmelding dat het spel op een ander scherm draaide op een andere

computer !!

Heel vreemd. Heb er een melding van gemaakt naar  Plinga.

Ben benieuwd of zij kunnen achterhalen wat er gebeurd is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Wiesje speelt CF zei:

Bij mij was dat ook het geval. Toen ik in de winkel keek, bleken ze daar weer te staan en heb ik ze opnieuw 

gekocht en weer gemaakt.

Kreeg wel een paar keer de foutmelding dat het spel op een ander scherm draaide op een andere

computer !!

Heel vreemd. Heb er een melding van gemaakt naar  Plinga.

Ben benieuwd of zij kunnen achterhalen wat er gebeurd is.

Die melding kreeg ik ook, vreemd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

behalve bij mij . gisteren 1 wonderwinkel gekocht maar kan niet afbouwen, dan een fout melding opnieuw opstarten.de tweede stond gisteren in de winkelinventaris maar nu niet meer. kan dus niet verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, *IneM zei:

behalve bij mij . gisteren 1 wonderwinkel gekocht maar kan niet afbouwen, dan een fout melding opnieuw opstarten.de tweede stond gisteren in de winkelinventaris maar nu niet meer. kan dus niet verder.

Hmm das raar, ik kon vanmorgen zonder problemen een wonderwinkel kopen en afbouwen.

Later kreeg ik vanuit Plinga te horen dat ze bericht van de ontwikkelaar hebben gehad dat het probleem opgelost is en de missende onderdelen in de inventaris van spelers geplaatst zijn. Dus als het goed is staat je missende wonderwinkel in je inventaris onder tabblad gebouwen.

Heb je je cache ( geschiedenis ) al vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het probleem met de wonderwinkels is opgelost, maar nu ben ik een shmoo kwijt.

Die shmoo loopt wel rond maar kan niet aan het werk gezet worden.

aangepast door marijke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, marijke zei:

Het probleem met de wonderwinkels is opgelost, maar nu ben ik een shmoo kwijt.

Die shmoo loopt wel rond maar kan niet aan het werk gezet worden.

Dat met de Shmoo is een bug en daarvoor moet je even een ticket insturen, want alleen de ontwikkelaar kan dit probleem oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
37 minuten geleden, Riet.J zei:

wonderwinkels weg en steeds melding dat ik opnieuw moet opstarten...Is dit bij jullie ook zo

Dit was vorige week een bug en die is inmiddels ook al opgelost.

De missende onderdelen heeft de ontwikkelaar bij iedere speler in zijn/haar inventaris gezet.

Als je nu nog steeds problemen ermee hebt: Leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

nog steeds de zelfde melding.Heb de cache  geleegd opgestart in en uitgelogd .Ik denk dat ik het gewoon opgeef 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Riet.J zei:

nog steeds de zelfde melding.Heb de cache  geleegd opgestart in en uitgelogd .Ik denk dat ik het gewoon opgeef 

Dan kun je het beste even een ticket insturen met een screen erbij dan kunnen ze het even doorzetten naar de ontwikkelaar dan kan die het voor je oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wonderwinkel kun je op een andere plek neerzetten dan heb je kans dat het goed gaat. deze tip kreeg ik van plinga.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hebben meer personen last van dingen die je maakt in het lab. verdwijnen  en   robijnen van boven de 100 nu naar 11 robijnen. zo heb ik vanmorgen het landje geopend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, *IneM zei:

hebben meer personen last van dingen die je maakt in het lab. verdwijnen  en   robijnen van boven de 100 nu naar 11 robijnen. zo heb ik vanmorgen het landje geopend.

Ik heb het even getest en alles wordt gewoon opgeslagen.

Voor je missende robijnen kun je het beste even een ticket insturen en dan kunnen zij even in je spel login kijken wat ermee gebeurt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

HOI  weet iemand waarom je niet verder kunt  in het portaal  als  ik ergens op klik  staat er    steeds er komt iets  interasants aan   nu krijg je wel een aanbieding  om aardbeiwezens te kopen   maar wat heb je daaraan als je toch niet verder kunt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen