Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

gister kwamen er nieuwe opdrachten  met een tijds duur van 14 dagen   ik heb die al af   en er komt geen nieuwe opdracht     snap ik niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, emmie zei:

49 minuten geleden, emmie zei:

Zou zomaar kunnen, ik heb geen flauw idee, krijg nooit update info dus voor mij s het ook altijd een verrassing wat er komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Is er een storing? Krijg bij het verversen een wit vlak te zien en kom niet op het spel

ik heb  nergens last van

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Ja zeker wel

Ja zeker wel

ik

Ja zeker wel

ik kan jou niet meer vinden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opdracht abandoned Palace
Clear emerald boulder from your forest.

Wie weet wat ik moet doen , ik heb al van alles geprobeerd.

download.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Esther72 zei:

Opdracht abandoned Palace
Clear emerald boulder from your forest.

Wie weet wat ik moet doen , ik heb al van alles geprobeerd.

download.png

Zoals in de opdracht staat moet je de rotsen van je land ruimen.

Die rotsen en pikhouwelen kun je in de handelstoren kopen voor goeden daden tokens en in de magische universiteit kun je verschillende transformaties maken die je op de rotsen moet gebruiken.

Het is mss handiger om je spel in het Nederlands te zetten 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Godeavond, ik zit nog in de oude missie van betoveringsdorp op 3-5     Daar staat, tover in de betoverde hoek in het betoveringsdorp om de zuidjes oproep te krijgen 2x... heb intussen 6 x gemaakt ,maar vinkt niet af. Doe ik iets fout?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Zoals in de opdracht staat moet je de rotsen van je land ruimen.

Die rotsen en pikhouwelen kun je in de handelstoren kopen voor goeden daden tokens en in de magische universiteit kun je verschillende transformaties maken die je op de rotsen moet gebruiken.

Het is mss handiger om je spel in het Nederlands te zetten 😉

Dank je wel voor de uitleg. Helaas moet ik nog even wachten, ik kan deze nog niet kopen.

aangepast door Esther72

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Coby charm farm zei:

Godeavond, ik zit nog in de oude missie van betoveringsdorp op 3-5     Daar staat, tover in de betoverde hoek in het betoveringsdorp om de zuidjes oproep te krijgen 2x... heb intussen 6 x gemaakt ,maar vinkt niet af. Doe ik iets fout?

Oude missie???????? die bestaan niet hoor 😉 Er zijn tijdsgebonden missies en de verhaal missies.

Bedoel je dat je bezig bent met de opdrachten van de Obelisk?

Edit; heb het al gevonden, er is een nieuwe update live gegaan en dat wist ik nog niet, haha

Je moet 2x de tovenaarshoek aanzetten om een transformatie te maken en dan wordt de opdracht afgevinkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Esther72 zei:

Dank je wel voor de uitleg. Helaas moet ik nog even wachten, ik kan deze nog niet kopen.

Graag gedaan, en ja het komt wel eens voor dat een opdracht langen moet blijven staan omdat je nog niet zover bent in het spel, maar je komt er vanzelf 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom kan ik de voedzame transformatie niet toepassen op de bewaker?

Hij kan aangezet worden, alle materialen zitten er in.

Als ik hem nu aanzet komt er een speels briesje uit, maar de opdracht is een lekker briesje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, baukje zei:

Waarom kan ik de voedzame transformatie niet toepassen op de bewaker?

Hij kan aangezet worden, alle materialen zitten er in.

Als ik hem nu aanzet komt er een speels briesje uit, maar de opdracht is een lekker briesje

Geen idee, zelf ben ik nog lang niet zover.

Het zou kunnen dat er random een briesje uit komt en dat het een kwestie is van geluk hebben dat het juiste briesje eruit komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,heb even een vraag.Moet voor de opdracht een speels briesje verkrijgen(paars)  bij de bewaker vh zuiden. Deze al 4 x gekregen,maar hij vinkt hem niet af,  Is er een storing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Geen idee, zelf ben ik nog lang niet zover.

Het zou kunnen dat er random een briesje uit komt en dat het een kwestie is van geluk hebben dat het juiste briesje eruit komt.

Nee, er komt niet random een briesje uit. Heb van medespelers gehoord dat ik moet wachten tot de levensduur voorbij is voordat er een andere spreuk toegepast kan worden. Bij mij is dat nog 35 uren, idioot lang ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Rien&Lucie zei:

Hallo,heb even een vraag.Moet voor de opdracht een speels briesje verkrijgen(paars)  bij de bewaker vh zuiden. Deze al 4 x gekregen,maar hij vinkt hem niet af,  Is er een storing?

Heb je wel de juiste transformatie erop toegepast?

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, baukje zei:

Nee, er komt niet random een briesje uit. Heb van medespelers gehoord dat ik moet wachten tot de levensduur voorbij is voordat er een andere spreuk toegepast kan worden. Bij mij is dat nog 35 uren, idioot lang ...

De ontwikkelaar heeft deze verhaallijn ook niet gemaakt op snelheid zodat je zo snel mogelijk klaar bent maar dat je er lang over doet zodat je als er geen tijdsgebonden updates zijn je toch nog iets te doen hebt in het spel.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, baukje zei:

Heb je wel de juiste transformatie erop toegepast?

Wat bedoel je met juiste transformatie??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Rien&Lucie zei:

Nee er is geen storing.

Zoals Baukje al antwoorde; heb je wel de juiste transformatie erop toegepast?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rien&Lucie zei:

Wat bedoel je met juiste transformatie??

De paarse transformatie kun je maken in de obelisk. Als hij klaar is, toepassen op de bewaker. Dan geeft de bewaker een speels briesje

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen