Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Oude missie???????? die bestaan niet hoor 😉 Er zijn tijdsgebonden missies en de verhaal missies.

Bedoel je dat je bezig bent met de opdrachten van de Obelisk?

Edit; heb het al gevonden, er is een nieuwe update live gegaan en dat wist ik nog niet, haha

Je moet 2x de tovenaarshoek aanzetten om een transformatie te maken en dan wordt de opdracht afgevinkt.

Het probleem heeft zich vandaag vanzelf opgelost, nu  vinkte hij de zuidjes oproep wel af....waarom dan gister niet is mij een raadsel!!🤫

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Coby charm farm zei:

Het probleem heeft zich vandaag vanzelf opgelost, nu  vinkte hij de zuidjes oproep wel af....waarom dan gister niet is mij een raadsel!!🤫

Soms spookt het weleens in het spel, dat is al jaren zo, haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom komen er na de upgrade geen coctails van geluk meer uit de winkels ? Die zijn wel nodig voor de upgrade van de kabouterpot!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, baukje zei:

Waarom komen er na de upgrade geen coctails van geluk meer uit de winkels ? Die zijn wel nodig voor de upgrade van de kabouterpot!

Heb je al een opdracht ervoor dat de cocktails uit de winkel komen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Annemie zei:

ik krijg geen klavertjes meer

Er komen nog gewoon klavertjes uit de mannabronnen, maar ze komen niet uit iedere mannabron en ze komen random.

Hoeveel mannabronnen heb je staan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Heb je al een opdracht ervoor dat de cocktails uit de winkel komen?

Ja, daar was ik mee bezig toen de upgrade kwam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, baukje zei:

Ja, daar was ik mee bezig toen de upgrade kwam

Ze zijn nog steeds met het spel bezig, dus ik denk dat er nog wel een paar keer vandaag een spel update komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Ze zijn nog steeds met het spel bezig, dus ik denk dat er nog wel een paar keer vandaag een spel update komt.

Moest weer updaten, maar daarna nog steeds geen cocktails uit de winkels. Moet ook de ballon upgraden en daarvoor heb ik ze wel nodig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, baukje zei:

Moest weer updaten, maar daarna nog steeds geen cocktails uit de winkels. Moet ook de ballon upgraden en daarvoor heb ik ze wel nodig

Zoals ik al zei zijn de ontwikkelaars bezig met het spel, dus zullen we geduld moeten hebben tot ze klaar zijn. 

We hebben de vraag al uitgezet hoelang het allemaal nog gaat duren en we hopen dat het niet te lang is. Zodra we antwoord van de ontwikkelaar hebben weten we meer, tot die tijd is het geduld hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Zoals ik al zei zijn de ontwikkelaars bezig met het spel, dus zullen we geduld moeten hebben tot ze klaar zijn. 

We hebben de vraag al uitgezet hoelang het allemaal nog gaat duren en we hopen dat het niet te lang is. Zodra we antwoord van de ontwikkelaar hebben weten we meer, tot die tijd is het geduld hebben.

Duidelijk, dank je wel voor je reactie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Klopt het dat je geurige kruiden in het betoveringsdorp maar af en toe krijgt?

Deze krijg je alleen door het akker te oogsten in het betoveringsdorp, daarna kun je ze op je akkers op je hoofdland planten.

Je krijgt ze bij iedere keer dat je oogst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Deze krijg je alleen door het akker te oogsten in het betoveringsdorp, daarna kun je ze op je akkers op je hoofdland planten.

Je krijgt ze bij iedere keer dat je oogst.

Ik heb al wel 10 x geoogst op de landbouwgrond, komt alleen4 x fonkeling met nog iets uit en kan dat nergens terug vinden,,, ook die fonkeling niet!! Heb zakjes geurige kruiden nodig om met die zuidjes te spelen.....maar weet dus niet hoe ik aan die zakjes kom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Ik heb al wel 10 x geoogst op de landbouwgrond, komt alleen4 x fonkeling met nog iets uit en kan dat nergens terug vinden,,, ook die fonkeling niet!! Heb zakjes geurige kruiden nodig om met die zuidjes te spelen.....maar weet dus niet hoe ik aan die zakjes kom

Pfff, hehe, dank je wel Sylvia, nu is het duidelijk....beetje traag van begrip, hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Coby charm farm zei:

Klopt die vind je ook niet in je inventaris van betoveringsland terug, die vind je terug op je hoofdland in je inventaris en van daaruit kun je ze planten op je akkers en dan krijg je de zakjes als je ze oogst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na het verversen kom ik niet meer op het spel, meer mensen last van?

Aardbeienwezels plaatsen lukte ook al niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/31/2020 om 3:17 PM, CharmFarm Update zei:

Hier kun je vragen stellen over het spel.

ik kan niet  meer in het spel ineens na verversen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen