Laura 13 3 Geplaatst: 29 maart 2023 ik ook niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 29 maart 2023 Kan er weer op en de wezels zijn ook terecht đ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 29 maart 2023 ik kan ook niet op het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 29 maart 2023 krijg alleen een zwart veld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 maart 2023 12 uren geleden, Annemie zei: ik kan ook niet op het spel  12 uren geleden, Annemie zei: krijg alleen een zwart veld Leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Kijk even of er toevallig een update van Chrome is, dit doe je bij de 3 stipjes rechts on je adresbalk en dan klik je op Over Google Chrome Kijk even of er toevallig een update van Windows is. Het spel werkt verder wel maar is wel wat trager dan normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 30 maart 2023 hoe moet ik de cache legen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
FANTJES CHARM FARM 3 Geplaatst: 31 maart 2023 kan er niet meer op komen is dit al doorgegeven? Â Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 31 maart 2023 Kan ook niet op het spel komen. Yep cache is geleegd maar ik krijg op beide accounts deze afbeelding. Ik kijk vanavond wel of het opgelost is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2023 15 uren geleden, Annemie zei: hoe moet ik de cache legen Je klikt op de 3 puntjes naast je adresbalk en dan klik je op Geschiedenis en dan klik je op Browsegeschiedenis wissen en dan open er een venster en als je daar deze instelling hebt https://prnt.sc/j0TMe68FidLo dan klik je op Gegevens wissen en wordt je cache geleegd. Sluit daarna je browser zodat niet stiekem toch iets vastgehouden wordt. Als je dan je browser opnieuw opent hebt je weer een schone cache. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2023 @All dat het spel het niet doet is bekend en al doorgegeven, het is nu afwachten wanneer het opgelost is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Coby charm farm 11 Geplaatst: 31 maart 2023 Dan wachten we het af, bedankt voor het doorgeven Sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2023 @All, de spelen doen het weer đ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frieda 0 Geplaatst: 31 maart 2023 goede middag, hebben meer mensen een aankondiging van nieuwe missie maar geen missie? gr frieda Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 31 maart 2023 1 uur terug, Frieda zei: goede middag, hebben meer mensen een aankondiging van nieuwe missie maar geen missie? gr frieda Er is nog niets bekend over een update, het zou zomaar vast een voor aankondiging kunnen zijn en dat het nog een week duurt voor de update komt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frieda 0 Geplaatst: 17 april 2023 goede morgen is de opdracht verdacht lam de laatste in deze update? groeten frieda Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 april 2023 2 uren geleden, Frieda zei: goede morgen is de opdracht verdacht lam de laatste in deze update? groeten frieda Ik heb werkelijk geen idee, ik krijg geen inzicht van de ontwikkelaar wat voor opdrachten er in een update zitten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 17 april 2023 4 uren geleden, Frieda zei: goede morgen is de opdracht verdacht lam de laatste in deze update? groeten frieda Er zijn nog 2 extra missies (2x3 opdrachten). Hiervoor moet je alle vaten openen en de konijnenkisten wegwerken. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukjetz 4 Geplaatst: 18 april 2023 23 uren geleden, Jans CF zei: Er zijn nog 2 extra missies (2x3 opdrachten). Hiervoor moet je alle vaten openen en de konijnenkisten wegwerken. Leuk, dank voor de tip! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 18 april 2023 2 uren geleden, baukjetz zei: Leuk, dank voor de tip! Klopt niet, alleen na het openen van alle vaten is er een extra missie 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 18 april 2023 4 uren geleden, baukje zei: Klopt niet, alleen na het openen van alle vaten is er een extra missie Heb je alle konijnenkisten geopend? Er zit er 1 verstopt tussen de bosjes rechts van de waterval. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 19 april 2023 Dank je wel voor de tip, Jans 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 21 april 2023 hoelang duurt die missie nog Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 22 april 2023 14 uren geleden, Annemie zei: hoelang duurt die missie nog Tot a.s. zondag 10.00 uur Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 april 2023 15 uren geleden, Annemie zei: hoelang duurt die missie nog De update duurt nog 22 uur en dan is die weer voorbij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 24 april 2023 het spel start niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites