Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Jans CF zei:

Probleem opgelost.

Hij doet het weer bij mij.

Wat ik ervan begrepen heb heeft de ontwikkelaar een spelupdate in het spel gedaan omdat het event afgelopen is 😉

Probleem moeten altijd hier bij mij gemeld worden 😉

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb 9 briesjes van de bewaker van oosten en ik hoef er maar 8 maar wordt niet afgevinkt ik kan zo niet verder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, Laura 13 zei:

ik heb 9 briesjes van de bewaker van oosten en ik hoef er maar 8 maar wordt niet afgevinkt ik kan zo niet verder

Ik hoop dat er hier spelers zijn die bereid zijn om je hiermee te helpen, want zelf ben ik nog lang niet zover met die opdrachten dus heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt.

Er zijn iig geen problemen met afronden van opdrachten want er zijn al diverse spelers die al helemaal klaar zijn met alle opdrachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Ik hoop dat er hier spelers zijn die bereid zijn om je hiermee te helpen, want zelf ben ik nog lang niet zover met die opdrachten dus heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt.

Er zijn iig geen problemen met afronden van opdrachten want er zijn al diverse spelers die al helemaal klaar zijn met alle opdrachten.

Zijn het de juiste kleur briesjes? Er zijn 3 verschillende. Voor iedere kleur moet er eerst een transformatie op de bewaker. image.thumb.png.8483862dfceb131db57166cbb6e5e4e7.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, baukje zei:

Zijn het de juiste kleur briesjes? Er zijn 3 verschillende. Voor iedere kleur moet er eerst een transformatie op de bewaker. image.thumb.png.8483862dfceb131db57166cbb6e5e4e7.png

Ik neem aan dat dit bedoelt is voor LAURA 13

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Ik neem aan dat dit bedoelt is voor LAURA 13

Inderdaad, je vroeg of spelers haar wilden helpen.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb 9 briesjes de toren vraagt ieder keer 2kroontjes  diadeem en daar moetje weer zuiderdiertjes voor hebben ik heb met 9 briesjes genoeg nog 1 te veel ik kom niet verder als ze niet afgevinkt worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, Laura 13 zei:

ik heb 9 briesjes de toren vraagt ieder keer 2kroontjes  diadeem en daar moetje weer zuiderdiertjes voor hebben ik heb met 9 briesjes genoeg nog 1 te veel ik kom niet verder als ze niet afgevinkt worden.

Lees even het antwoord dat Baukje je heeft gegeven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk om de "hulpvragen" iedere dag leeg te maken? Mijn zusje en ik hebben dit vandaag ook weer gedaan, (bijvoorbeeld oogst mijn rode tulpen of voer mijn konijnen en geen van beiden staan dan. op hun veld!!!), dus als we ons opnieuw aanmelden staan deze hulpvragen er weer. Oer vervelend 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Delisa zei:

Is het ook mogelijk om de "hulpvragen" iedere dag leeg te maken? Mijn zusje en ik hebben dit vandaag ook weer gedaan, (bijvoorbeeld oogst mijn rode tulpen of voer mijn konijnen en geen van beiden staan dan. op hun veld!!!), dus als we ons opnieuw aanmelden staan deze hulpvragen er weer. Oer vervelend 

Nee helaas, deze kun je alleen wegwerken door die hulpvragen te voldoen.

Wil of kan je ze niet doen dan kun je ze alleen laten staan, na verloop van tijd verdwijnen ze uit je lijst dan zijn ze zeg maar verlopen, maar dat duurt best wel lang hoor.

We hebben dit al heel vaak bij de ontwikkelaar aangekaart om het te veranderen maar helaas willen ze dat niet doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Nee helaas, deze kun je alleen wegwerken door die hulpvragen te voldoen.

Wil of kan je ze niet doen dan kun je ze alleen laten staan, na verloop van tijd verdwijnen ze uit je lijst dan zijn ze zeg maar verlopen, maar dat duurt best wel lang hoor.

We hebben dit al heel vaak bij de ontwikkelaar aangekaart om het te veranderen maar helaas willen ze dat niet doen.

Bedankt voor je antwoord Sylvia, dan laten mijn zusje en ik ze mooi staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Rieky zei:

hoe krijg ik het zuidje

In betoveringsdorp spreuk maken in de tovenaarshoek. Deze spreuk gebruiken in je hoofdland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Annemie zei:

gaat de missie niet verder/moet nog naar level 5 upgraden

Als je alle opdrachten klaar hebt dan is het afwachten tot er weer nieuwe opdrachten komen, geen idee wanneer dat is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Dennis LL CF zei:

waar kan ik de Schattige Slak maken?

De spreuk gebruiken die je van de wonderwinkels krijgt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen