Jans CF 170 Geplaatst: 29 juni 2023 Probleem opgelost. Hij doet het weer bij mij. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 juni 2023 2 minuten geleden, Jans CF zei: Probleem opgelost. Hij doet het weer bij mij. Wat ik ervan begrepen heb heeft de ontwikkelaar een spelupdate in het spel gedaan omdat het event afgelopen is 😉 Probleem moeten altijd hier bij mij gemeld worden 😉 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 4 juli 2023 ik heb 9 briesjes van de bewaker van oosten en ik hoef er maar 8 maar wordt niet afgevinkt ik kan zo niet verder Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 juli 2023 16 minuten geleden, Laura 13 zei: ik heb 9 briesjes van de bewaker van oosten en ik hoef er maar 8 maar wordt niet afgevinkt ik kan zo niet verder Ik hoop dat er hier spelers zijn die bereid zijn om je hiermee te helpen, want zelf ben ik nog lang niet zover met die opdrachten dus heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt. Er zijn iig geen problemen met afronden van opdrachten want er zijn al diverse spelers die al helemaal klaar zijn met alle opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 5 juli 2023 18 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei: Ik hoop dat er hier spelers zijn die bereid zijn om je hiermee te helpen, want zelf ben ik nog lang niet zover met die opdrachten dus heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt. Er zijn iig geen problemen met afronden van opdrachten want er zijn al diverse spelers die al helemaal klaar zijn met alle opdrachten. Zijn het de juiste kleur briesjes? Er zijn 3 verschillende. Voor iedere kleur moet er eerst een transformatie op de bewaker. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 juli 2023 1 uur terug, baukje zei: Zijn het de juiste kleur briesjes? Er zijn 3 verschillende. Voor iedere kleur moet er eerst een transformatie op de bewaker. Ik neem aan dat dit bedoelt is voor LAURA 13 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 5 juli 2023 5 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Ik neem aan dat dit bedoelt is voor LAURA 13 Inderdaad, je vroeg of spelers haar wilden helpen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Laura 13 3 Geplaatst: 7 juli 2023 ik heb 9 briesjes de toren vraagt ieder keer 2kroontjes diadeem en daar moetje weer zuiderdiertjes voor hebben ik heb met 9 briesjes genoeg nog 1 te veel ik kom niet verder als ze niet afgevinkt worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 7 juli 2023 59 minuten geleden, Laura 13 zei: ik heb 9 briesjes de toren vraagt ieder keer 2kroontjes diadeem en daar moetje weer zuiderdiertjes voor hebben ik heb met 9 briesjes genoeg nog 1 te veel ik kom niet verder als ze niet afgevinkt worden. Lees even het antwoord dat Baukje je heeft gegeven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 15 juli 2023 spel start niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 24 juli 2023 Is het ook mogelijk om de "hulpvragen" iedere dag leeg te maken? Mijn zusje en ik hebben dit vandaag ook weer gedaan, (bijvoorbeeld oogst mijn rode tulpen of voer mijn konijnen en geen van beiden staan dan. op hun veld!!!), dus als we ons opnieuw aanmelden staan deze hulpvragen er weer. Oer vervelend 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juli 2023 Zojuist, Delisa zei: Is het ook mogelijk om de "hulpvragen" iedere dag leeg te maken? Mijn zusje en ik hebben dit vandaag ook weer gedaan, (bijvoorbeeld oogst mijn rode tulpen of voer mijn konijnen en geen van beiden staan dan. op hun veld!!!), dus als we ons opnieuw aanmelden staan deze hulpvragen er weer. Oer vervelend Nee helaas, deze kun je alleen wegwerken door die hulpvragen te voldoen. Wil of kan je ze niet doen dan kun je ze alleen laten staan, na verloop van tijd verdwijnen ze uit je lijst dan zijn ze zeg maar verlopen, maar dat duurt best wel lang hoor. We hebben dit al heel vaak bij de ontwikkelaar aangekaart om het te veranderen maar helaas willen ze dat niet doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Delisa 2 Geplaatst: 24 juli 2023 11 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei: Nee helaas, deze kun je alleen wegwerken door die hulpvragen te voldoen. Wil of kan je ze niet doen dan kun je ze alleen laten staan, na verloop van tijd verdwijnen ze uit je lijst dan zijn ze zeg maar verlopen, maar dat duurt best wel lang hoor. We hebben dit al heel vaak bij de ontwikkelaar aangekaart om het te veranderen maar helaas willen ze dat niet doen. Bedankt voor je antwoord Sylvia, dan laten mijn zusje en ik ze mooi staan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 juli 2023 1 uur terug, Delisa zei: Bedankt voor je antwoord Sylvia, dan laten mijn zusje en ik ze mooi staan Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 5 augustus 2023 hoe krijg ik het zuidje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 5 augustus 2023 1 uur terug, Rieky zei: hoe krijg ik het zuidje In betoveringsdorp spreuk maken in de tovenaarshoek. Deze spreuk gebruiken in je hoofdland Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rieky 5 Geplaatst: 6 augustus 2023 dank je wel baukje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 6 augustus 2023 3 uren geleden, Rieky zei: dank je wel baukje Graag gedaan, succes! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 8 augustus 2023 gaat de missie niet verder/moet nog naar level 5 upgraden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 augustus 2023 2 uren geleden, Annemie zei: gaat de missie niet verder/moet nog naar level 5 upgraden Als je alle opdrachten klaar hebt dan is het afwachten tot er weer nieuwe opdrachten komen, geen idee wanneer dat is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 8 augustus 2023 dank jewel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 8 augustus 2023 Deel 2 is gestart van de missie 🙂 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemie 8 Geplaatst: 8 augustus 2023 oke dankjewel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis LL CF 0 Geplaatst: 10 augustus 2023 waar kan ik de Schattige Slak maken? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
baukje 98 Geplaatst: 11 augustus 2023 10 uren geleden, Dennis LL CF zei: waar kan ik de Schattige Slak maken? De spreuk gebruiken die je van de wonderwinkels krijgt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites