Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
CharmFarm Update

Charm Farm vragen

Aanbevolen berichten

Er is een aanbieding waar bij het hutje "meer shmoo's" staat, maar als ik er met de cursor op ga staan zie ik "Gebruik paddenstoeltransformatie".

De hutjes wil ik wel, maar de transformaties niet. Wat klopt?

image.png.51860efec60b6e3b17f4510845063088.png

aangepast door baukje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, baukje zei:

Er is een aanbieding waar bij het hutje "meer shmoo's" staat, maar als ik er met de cursor op ga staan zie ik "Gebruik paddenstoeltransformatie".

De hutjes wil ik wel, maar de transformaties niet. Wat klopt?

image.png.51860efec60b6e3b17f4510845063088.png

Dat klopt niet hoor, dat geldt voor de transformatie die er naast en boven staat NIET voor het huisje. Het huisje is gewoon een basis huisje. Je koopt dus gewoon wat je in de aanbieding ziet, en dan kun je de transformatie op paddenstoelen gebruiken en krijg je een andere paddenstoel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Dat klopt niet hoor, dat geldt voor de transformatie die er naast en boven staat NIET voor het huisje. Het huisje is gewoon een basis huisje. Je koopt dus gewoon wat je in de aanbieding ziet, en dan kun je de transformatie op paddenstoelen gebruiken en krijg je een andere paddenstoel.

Dit klop niet wat je zegt, heb het gekocht en kreeg 3 keer paddenstoelentransformatie en GEEN huisje, weg 54 robijnen!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei:

Dit klop niet wat je zegt, heb het gekocht en kreeg 3 keer paddenstoelentransformatie en GEEN huisje, weg 54 robijnen!!!

Wat sneu voor je. Ik vermoedde het al, gelukkig heb ik de aanbieding niet gekocht.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, baukje zei:

Wat sneu voor je. Ik vermoedde het al, gelukkig heb ik de aanbieding niet gekocht.

Ik ook, maar doordat Sylvia zei dat het echt om het huisje ging, heb ik het gekocht. Ben blij dat mijn beide dochtertjes dit dus niet gaan doen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minuten geleden, Susan, Baris en kids zei:

Ik ook, maar doordat Sylvia zei dat het echt om het huisje ging, heb ik het gekocht. Ben blij dat mijn beide dochtertjes dit dus niet gaan doen 

Zag die aanbieding ook, maar nadat ik opnieuw moest opstarten (update) zag ik dat die aanbieding aangepast is naar 3x paddenstoelentransformatie, helaas te laat voor jou. Misschien zit er een compensatie in voor jou

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Susan, Baris en kids zei:

Ik was er al bang voor, en het is behoorlijk balen voor jou 😞

Helaas kunnen we er ook helemaal niets mee aangezien de ontwikkelaar de enige is die iets kan veranderen of vergoeden in het spel en die werkt helaas nooit mee 😠

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Ik was er al bang voor, en het is behoorlijk balen voor jou 😞

Helaas kunnen we er ook helemaal niets mee aangezien de ontwikkelaar de enige is die iets kan veranderen of vergoeden in het spel en die werkt helaas nooit mee 😠

Jammer, maar ga gewoon door 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden, peet zei:

dit is brood roof ,ik wil de  shmoo's  nu de robijnen weggegooit

Snap ik heel goed, maar helaas kunnen we er niets aan veranderen, ook al zouden we dat nog zo graag willen. 

De ontwikkelaar is degene die alle touwtjes in handen heeft en alle beslissingen neemt, Plinga en ik kunnen het alleen bij ze aankaarten maar das ze doen er al sinds dag 1 dat het spel online is helemaal niets mee 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Snap ik heel goed, maar helaas kunnen we er niets aan veranderen, ook al zouden we dat nog zo graag willen. 

De ontwikkelaar is degene die alle touwtjes in handen heeft en alle beslissingen neemt, Plinga en ik kunnen het alleen bij ze aankaarten maar das ze doen er al sinds dag 1 dat het spel online is helemaal niets mee 😞

Ik wil even Plinga bedanken dat ik 20 robijnen terug gekregen heb, klasse 🥰

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, mannja zei:

Is er storing ik word steeds uitgegooid moet steeds opnieuw het spel starten..

Geen idee of er storing was, heb je nog steeds problemen met het spel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zodra ik in het spel zit en ik klik op iets dan geeft het spel aan: de shmoos zijn helemaal in de war, laad het spel opnieuw.
Dit probleem is gister begonnen.

Zijn er meer die hier last van hebben.

De cache is leeg gemaakt en er staat geen update klaar van google of windows

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Esther72 zei:

Zodra ik in het spel zit en ik klik op iets dan geeft het spel aan: de shmoos zijn helemaal in de war, laad het spel opnieuw.
Dit probleem is gister begonnen.

Zijn er meer die hier last van hebben.

De cache is leeg gemaakt en er staat geen update klaar van google of windows

Heb je je cache vanaf het allereerste begin geleegd en daarna je browser gesloten, daarna je browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, mannja zei:

Ja ik heb precies de zelfde probleem.

Er is een probleem geweest, maar als je nu je cache vanaf het allereerste moment leegt, je browser sluit, browser opnieuw opent en opnieuw inlogt moet het probleem opgelost zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uren geleden, Sylvia Ambi CF zei:

Heb je je cache vanaf het allereerste begin geleegd en daarna je browser gesloten, daarna je browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Sylvia Dank je voor je reactie.

Het probleem blijft zich helaas voor doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, mannja zei:

Helaas nog steeds deze klachten/probleem.

Hmmm vreemd, zelf heb ik nergens last van en draait het spel normaal.

Als je je cache leegt heb je dan deze instellingen? https://prnt.sc/1QScysGcQdhO

Als je deze instelling gebruikt en daarna je browser sluit, begin je daarna weer met een schone browser en zijn ook alle problemen die in een spel waren weg. Als je alleen oppervlakkig je cache leegt blijft het probleem bestaan.

Tegenwoordig zijn de spelen veel gevoeliger voor updates van Google, Windows en Drivers, dus als er daar ergens een update van staat of aankomt gaan spelen ook problemen geven.

Het is ook nog afhankelijk welke browser je gebruikt. Er zijn maar een paar browsers waar de spelen goed werken en de beste optie is Google Chrome.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen